تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۸۴۰
همایش 13 آبان در بخش کبگیان برگزار شد

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد: شعار مرگ بر آمریکا به عنوان محوری ترین شعار ۱۳ آبان است

۱
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد: شعار مرگ بر آمریکا به عنوان محوری ترین شعار ۱۳ آبان است
کبنا ؛ همایش پاسداشت سیزده آبان از طرف مدیریت آموزش وپرورش کبگیان بادعوت از شورای اداری بخش وسخنرانی سرهنگ انوری فرماندهی سپاه شهرستان بویراحمد در مدرسه شهید نوربخش شهرچیتاب برگزار گردید.
به گزارش کبنا، بخشدار کبگیان که به اتفاق امام جمعه کبگیان و فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد این مراسم را با نواختن زنگ سیزده آبان در مدرسه شهید نوربخش چیتاب شروع کردند در این باره گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز فرصتی شد تا بااتکال به قدرت لایزال الهی با امید به پشتکار جوانان با تعصب به ارزشهای انقلاب واسلام یکبار دیگر در دربرابر دسیسه‌های خبیث دشمنان قسم خورده انقلاب در رأس آنان امریکای شیطان صفت و یهودیت خبیث و وهابیت کثیف درموقعیت آماده باش بمانیم.
ابوطالب محسنی فر افزود: انشالله که بزودی شاهد ظهور گل نرگس باشیم و پرچم انقلابمان بادستان رهبرجانبازمان به دست حضرت بقیه الله الاعظم برسد.
سرهنگ انوری فرماندهی سپاه شهرستان بویراحمد هم که بعنوان سخنران ویژه این همایش بود ضمن تبریک این روز را لحظه تجلی غیرت انقلابی و ابراز خشم ملت بزرگ ایران اسلامی از سیاست‌های ظالمانه استکبار جهانی دانست و گفت: سست عنصرهای ترسو بدانند، به کوری چشم دشمنان انقلاب شعار کوبنده و ضد استکباری مرگ بر آمریکا به عنوان محوری‌ترین و اصلی‌ترین شعار در مراسم ۱۳ آبان است که هرسال قدرتمندترازسالهای دیگر طنین انداز می‌گردد.
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: سردمداران دولت مستکبر و همپیمانان غربی آمریکا بدانند تجلی خشم مردم درقبال سیاست‌های خبیث آمریکا در ۱۳ آبان بدون تردید یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر به شمار می‌آید و روزی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نام بردند.
انـوری برگزاری با شکوه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی، تبیین ستیزه گری با استکبار و معرفی رژیم آمریکا بعنوان شیطان بزرگ، تبیین اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد ماهیت سلطه جویانه آمریکا، و آگاهی‌بخشی در خصوص اقدامات و جنایات آمریکا در منطقه و جهان بویژه بحران آفرینی در کشورهای مسلمان را ازمهمترین اهداف برگزاری ۱۳ آبان برشمرد.
لازم به ذکراست در پایان باپیگیریهای حکیمه وثوقی مدیر آموزش پرورش کبگیان ازطرف سپاه شهرستان بویراحمد سه دستگاه سیستم صوتی به مدارس و ۳۰ قلم لوازم التحریر کمک آموزشی به دانش آموزان مدارس حوزه چیتاب اهداگردید.
-----------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1