تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۳۶
کبنا گزارش می دهد؛

چه کسی به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی می شود؟

۵
۲
چه کسی به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی می شود؟
کبنا ؛در شرایطی که چند ماه از شروع به کار شورای شهر دوگنبدان می گذرد، شهرداری دوگنبدان مدتی است که با سرپرست اداره می شود و سید مصیب موسوی طی مدت کوتاه حضور خود، نشان داده که تفکر جمعی و جوان گرا دارد. با این حال، پس از مدتی، شهردار جایگزین سرپرست می شود.
به گزارش کبنا نیوز، پس از اینکه مسعود ظفری به دلیل رد صلاحیت از مدیریت شهرداری کنار رفت، تعلل شورای شهر برای برگشتن ظفری ادامه داشت، از طرفی فشارهایی که به شورا وارد می شد باعث شد شورا نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد و به دلیل معطل ماندن امور شهرداری و انتخاب گزینه های ضعیف برای مدیریت شهرداری، شورای شهر به شدت مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفت.
پس از اینکه موسوی به عنوان سرپرست انتخاب شد، بعد از کش و قوس های فراوان علی محمد آقایی که خود عضو شورای شهر است، به عنوان گزینه شهرداری معرفی شد، که گفته می شود آقایی نیز به دلیل رشته تحصیلی اش که حقوق است، رد صلاحیت خواهد شد.
حال حسام رحمانی کارمند شهرداری و از نزدیکان به مسعود ظفری و مخالف گزینه «آقایی» با قرار دادن یک استوری خاص در فضای مجازی، از او به عنوان گزینه شهرداری نام می برند. همچنین وحید نشاطی که چندی پیش به عنوان سرپرست معرفی شده بود به عنوان یکی از گزینه های اصلی مدیریت شهرداری نام برده می شود.
گفته ها حاکی است که در صورت ردصلاحیت آقایی، وحید نشاطی گزینه اصلی برای شهرداری است. وحید نشاطی کارشناس حسابداری است و مورد حمایت چند تن از اعضای شورای شهر نیز است.
شهرداری طی چند ماه گذشته، مدیریت درستی نداشت، از طرفی طمع رسیدن به مدیریت شهرداری موجب شده عده ای به اعضای شورای شهر فشار بیاورند و شورا نیز با وجود این فشارها و تعاملاتی که دارد چشم به پشت پرده ها و گروه فشار دوخته است. از طرفی خود اعضای شورا نیز، جبهه بندی و گروه بندی هایی در بین خود دارند. در این بین، آنچه نادیده انگاشته شده رأی و حضور مردم پای صندوق های رأی و ساماندهی امور مردم بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس عاملی مقدم پاکدست و با تقوا باید شهردار شود
Iran, Islamic Republic of
شورا خودش ضعیفه خروجیش هم میشه این شرایط
امین
Iran, Islamic Republic of
فقط اقایی
باوی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا.
Iran, Islamic Republic of
دکتر ظفری کجایی یادت بخیر برگرد
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1