تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۴۰۵۴۸
با حکم وزیر کار؛

تغییرات دسته‌جمعی در وزارت کار / غلامرضا پناه از وزارت کار رفت / سید محمدرضا حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شد

۹
۰
تغییرات دسته‌جمعی در وزارت کار /  غلامرضا پناه از وزارت کار رفت
کبنا ؛غلامرضا پناه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفت و سید محمدرضا حسینی با حکم حجت الله عبدالملکی جایگزین پناه شد.
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید محمدرضا حسینی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه منصوب شد.

پیش از این غلامرضا پناه فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد این مسئولیت را بر عهده داشت.



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای برای تحول ایجاد می‌کند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونین توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای را برای تحول ایجاد می‌کند و هر فردی تا زمانی، عهده‌دار مسوولیتی است و در ادامه، کار را به نفر بعدی می‌سپارد تا مسیر ادامه یابد.

به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی در این آیین، بر مدیریت و نظارت منابع این وزارتخانه، رفع دغدغه‌های معیشتی، ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر به ویژه افراد دارای معلولیت تاکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه، «سید محمدرضا حسینی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی کرد و گفت: وی در هر مسندی که حضور داشته، منشاء اثرات بلندمدت و مثبتی بوده و همواره دغدغه مردم، مستضعفان و محرومین را داشته است.
وی خطاب به حسینی تاکید کرد: برای تقویت منابع انسانی، مدیریت منابع و نظارت در این زمینه تلاش کند.
عبدالملکی افزود: انتظار یک عملکرد متفاوت در این حوزه از وزارت را دارم چرا که فقط تجمیع صورت گرفته، بنابراین باید اقدامات جدی‌تر همراه با دانش روز صورت گیرد و از ظرفیت‌های درونی و بیرونی استفاده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، سردار «علی‌حسین رعیتی‌فرد» را به عنوان معاون روابط کار معرفی و تصریح کرد: وی، قبلاً رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بوده است؛ سردار رعیتی‌فرد، دغدغه کارگری دارد و همواره با کارگران و کارفرمایان در ارتباط و تعامل بوده است.
وی با تاکید بر اینکه، این معاونت به روحیه جهادی نیاز دارد، از سردار رعیتی‌فرد، خواست که برای ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و بهبود کار و تولید در کشور تلاش‌کند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین «علی‌محمد قادری» را به عنوان معاون وزیر و رییس جدید سازمان بهزیستی کشور معرفی و او را فردی جهادی، مدافع حرم و همنشین محرومان و بی‌سرپرستان دانست و تاکید کرد: حضور وی، منشاء خلاقیت‌های فراوان خواهد بود و به طور قطع، سازمان بهزیستی دوره جدیدی را تجربه می‌کند.
عبدالملکی از قادری نیز خواست؛ در راستای رشد و ارتقاء سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر و برطرف کردن نیازهای معیشتی جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت گام بردارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین، «وحید زارع فکری» را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، معرفی و از وی به عنوان جوانی خلاق، خوش‌فکر و خوش‌آتیه یاد کرد.
در پایان این مراسم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر به معاونین و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور از تلاش‌های آنان در دوران مسئولیت‌شان قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ولایت
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفس عبدالملکی بنازمش واقعا بنازمش
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
غلام رضای پناه نباید منش ویبی معاون وزیر
مسعود
Romania
مه او زمانل قدیم طوری سرت آوزده اون شیر مرد بویرانمد
Iran, Islamic Republic of
امثال پناه حتی نباید کارمند دولت باشند چه برسه به معاون وزیر
ف
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت بدرد استان نخورد
اصلاح طلب سبز
Iran, Islamic Republic of
بله پایان خط اصلاح طلبان استمرار طلب و منفعت طلب. اقای پناه بواسطه رای ما به روحانی ناکارامد مسیر صدساله را یک شبه رفت و بر کرسی گسترده ترین وزارت خانه ایران تکیه زد. پناه خیلی سریع خود را گم کرد و به همه چیز پشت پا زد گویا که بخاطر توتنمندی اش معاون وزیر شده بود. ایشان حتی در انتخابات بویراحمد به جای اینکه برای کاندیدای اصلاح طلب کار کند به صورت خصوصی با روشنفکر اصول گرا شبانه پیمان بست . پناه به جای اینکه جریانی کار کند خانوادگی و محفلی کار کرد. برادرش را که رزومه ای ان چنانی نداشت به خراسلان شمالی فرستاد و مدیر کلش کرد. اقای رامین ایزدپناه پسر عمه اش که کارمندی بیش نبود از نوسازی مدارس برد و بر مسند مدیر کلی سیستم تحت امرش گذاشت. ......تا اینجای کار ایشان انسانی فقط در خدمت خودش بوده است و خانواده اش. حال قرار است یک بار دیگر ما رای بدهیم که پناه و امثال ایشان یا غریب پور که فرزند بدون سابقه اش را در مسند کارخانه سیمان قرارداده دوباره قدرت بگیرند. کور خوندین.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
کاش پناه صداقت ه صراحت بیشتری داشت
کاش
مرضیه جاویدان
Iran, Islamic Republic of
من کارمند اداره تعاون کار خوزستانم ، مثل پناه زاده نخواهد شد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی در بنیاد مستضعفان بودند فقط ضعیف کشی میکردند کجا تعهد داشتند آقای عبدالملکی فردای قیامت چطور میخواهید جواب بدهید
نامه‌ای خطرناک در راه است؟

نامه‌ای خطرناک در راه است؟

‌نوشتن از اوضاع پیچیده فوتبال ایران امری تکراری شده ولی اصرار بر رفتارهای عجیب‌و‌غریب ...
دولت از درگیری مردم‌ومغازه‌داران درباره گرانی استقبال می‌کند

دولت از درگیری مردم‌ومغازه‌داران درباره گرانی استقبال می‌کند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: این روزها نوعی چالش بین مردم درباره قیمت‌ها دیده می‌شود و دولت ...
مسئولان به جای دست کردن در جیب مردم، با رانت‌خواری و ویژه‌خواری مبارزه کنند

مسئولان به جای دست کردن در جیب مردم، با رانت‌خواری و ویژه‌خواری مبارزه کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بار اصلی مشکلات بر دوش مردم است، گفت: مسئولان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1