تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۸۳
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

امام جمعه دهدشت: مذاکره بی‌بهره و وقت تلف کن از دولت نمی‌پذیریم

۳
۱
امام جمعه دهدشت: مذاکره بی‌بهره و وقت تلف کن از دولت نمی‌پذیریم
کبنا ؛مردم در انتظار تحقق وعده‌های اقتصادی دولت هستند
امام جمعه دهدشت با اشاره به نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم گفت: مردم از دولت تحقق وعده‌های اقتصادی می‌طلبند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت با اشاره به نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم اظهار داشت: در آخرین روزهای تبلیغات انتخاباتی دولت محترم نقشه راه اقتصادی مشخص کرد که البته بنا است در آذر ماه شروع شود
امام جمعه دهدشت بیان داشت: مردم منتظر تحقق وعده‌های اقتصادی هستند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مردم رأی دادند و مطالبه‌گری دارند برای تریبون نماز جمعه تفاوتی ندارد دولت اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، آنچه که خواسته مردم است ما توقع داریم دولت به آن عمل کند.
وی مذاکرات برجام را یادآور شد و با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب برجام خسارت محض بود، ادامه داد: مع‌الاسف وزیر امور خارجه وقت اخیرا گفته بود که «دور آخر مذاکرات چهار بار کلمه تعلیق بکار رفت» انسان از این اعتراف تلخ «نوشداروی بعد از مرگ سهراب» حسرت می‌خورد!
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: رهبر انقلاب به مذاکره کنندگان اعتماد کردند، دلسوزان بارها گفتند دشمن از تعلیق استفاده کرده اما آنها را کاسبان تحریم و تندرو خواندند.
وی با بیان اینکه برخی سطح مذاکرات را به فضای تبریک کریسمس تنزل داده بودند، اضافه کرد: تجربه گذشته این را آموخت که دشمن غیر قابل اعتماد است دشمن را باید دشمن دانست.
وحدانی‌فر تصریح کرد: ایران برای مذاکره برجامی عجله ندارد ما به تعهدات عمل کردیم دشمن اما بهانه آورد.امروز تا وقتی دشمن به مذاکرات برنگردد تا اینکه برجام نه در کلام و بیان و کاغذ بلکه در واقعیت ملموس نشود ما هیچ مذاکره بی‌بهره برای وقت تلف کردن را از دولت نمی‌پذیریم.
وی تأکید کرد: اقدام دولت در عدم آغاز فوری مذاکرات، تنبیه طرف غربی و ایجاد بازدارندگی در برابر رویه قبلی است و عدم کرنش جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته‌های دشمنان است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: به طرف‌های غربی این پیام را می‌رساند که پنجره مذاکرات همیشه باز نیست ایران اقدامات منفی آنها را بررسی می‌کند و اگر ضرری نداشت انجام خواهد داد.
خطیب نماز جمعه دهدشت ضمن محکومیت حادثه خونین در مسجد خان آباد افغانستان گفت: امریکا نشان داد همچنان دنبال احیای داعش در منطقه است، با تمام وجود به شهدا ابراز تکریم و لعن و نفرین ابدی را برای عوامل این اقدام هولناک و مسببان ابراز و محکومیت این فاجعه دردناک را از تمام مجامع بین المللی فریاد می‌کنیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ولادت حضرت رسول اکرم»«ص» و هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: هفته وحدت به معنای تقویت اشتراکات دینی شیعه و سنی در جهان اسلام است.
وی با اشاره به اصول مشترک شیعه و سنی از قبیل خدای واحد، کتاب واحد، پیامبر واحد، قبله واحد، موعود واحد و مناسک و احادیث مشترک گفت: دشمن این دو مشترک است، امروز بیشتر مسلمانان امریکا و اسراییل را دشمن مشترک خود می‌شناسند. وجود این دشمن زمینه بسیار مهمی برای پیدایش اتحاد در صفوف مسلمانان است.
وی، ارادت به صحابه منتجب و منتخب را از دیگر اشتراکات برشمرد و گفت:برای ایجاد اتحاد اسلامی نیازمند راهکار هستیم.در ابعاد مختلف راهکار وجود دارد مسوولان و علما در همه کشورهای اسلامی نسبت به وحدت اسلامی توجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اونی که نیاز به بر جام داره ماهستیم نه غربی ها ما که داریم از گشنگی جان می دیم
ساجد
Iran, Islamic Republic of
آخه کجای شرح وظایف شغلی شما"اظهار نظر در مورد سیاست خارجی " نوشته شده است.
حاجی دکتر
خسرو
Iran, Islamic Republic of
درود بد شرفت حاج آقا ... باید از این مشت های محکم به دهان آمریکا بزنیم تا تسلیم بشه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1