تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۴۰۱۷۸
در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ مهرماه کبگیان مطرح شد

دولت امضاهای طلائی را حذف کند

۳
دولت امضاهای طلائی را حذف کند
کبنا ؛حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ چیتاب با اشاره به مسئله عاقبت بخیری یـادخدا، طلب استغفار، شکر نعمت‌های الهی و محاسبه نَفس را از عوامل عاقبت بخیر شدن برشمرد و گفت: هرگاه انسان در زندگی موارد مذکور را رعایت وبه آن عمل کند در دنیا عاقبت بخیر می‌شود.
به گزارش کبنا، سیدعلی اکرمیان باتبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت خدیجه و حضرت محمد"ص" هم گفت: ارزش معنوی این وصلت دراین است، در زمانیکه بت پرستی و جاهلیت درخاورمیانه در حال تکثیر بود وخداوند پیغمبراکرم را مبعوث کرد، بانویی متدینه و ثروتمند را سَـرِ راه وی قرارداد تا پشتوانه مادی ترویـج اسلام بشود.
حجت الاسلام اکرمیان بااشاره به نگاه عملکرد دولت دردوماهه اخیر هم گفت: عده‌ای که بانگاه به مشکلات اخیر آنرا با سنجش دولت در مدت زمان کوتاه بروزمیدهند منصفانه‌تر قضاوت کنند.
وی افزود: نباید کم کاریهای گذشته مضاف بر مشکلات فعلی را با دوماه روی کار آمـدن دولت گردن دولت فعلی بیندازیم.
وی تصریح کرد: در کمرکش مشکلات ایجاد شده و عملکرد نسبتاً خوب دولت جدید، انتظارات مردم از دولت نسبت به برنامه ریزی جهت کنترل بازار، حل معیشت مردم واعطای تسهیلات کم سود برای ایجاد بُنگاههای زودبازده جهت رونق اشتغال بالارفته است. این خطیب جمعه درباره مشکلات مسکن ووعده های دولت به مردم هم گفت: قول‌های ساخت سالی یک میلیون مسکن برای مردم خبر خوبیست اما بامطالعه دقیق وتصویب پشتوانه مالی می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.
امام جمعه موقت کبگیان رشد نگاه‌های فرهنگی دولت [درزمینه های متعددفرهنگی اقتصادی] را یک گام مفید وتاریخی برشمرد و گفت: دراین راه بانگاه و تلاش به دور مجوزهای کسب و کار وحذف امضاءهای طلائی می‌توان ازبروز تورم‌های کاذب مشکل زاجلوگیری کرد وباعث افزایش اعتماد مردم نسبت به دولت می‌شود.
سیدعلی اکرمیان بااشاره به طرح واکسینه موفق دولت هم گفت: تلاش عالی دولت دراین زمینه باعث روی آوردن مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.
وی تصریح کرد: در همهمه تلاشهای موفق دولت و زحمات بی بدیل کادر محترم و زحمتکش درمان مردم مراقب باشند طرح واکسن هراسی در دنیای مجازی بازدارنده انان در واکسن زدن نشودزیرا یکی از جبهه‌های جنگ روانی دشمن درهمین زمینه طرح ریزی شده است.
این خطیب موقت ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری"ع"ثمره‌اش را تولد قائم آل محمد برشمرد وگفت: منتظران واقعی امام زمان"عج"بااعتقاد صحیح توحیدی محمدی و علوی در کنار ترک محرمات ودرسایه قدرت بازدارندگی در فضای مجازی و حقیقی مقتدرانه پیش بروند که در دوره آخرالزمان قرار گرفته‌ایم.
لازم به ذکراست دربین الصلاتین ازطرف بخشدار کبگیان ازسروان عباسیان و امـیری فرماندهان پاسگاههای انتظامی چیتاب و چناربه پاسداشت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه و تعدادی از اعضاء شورای اداری بخش تجلیل و همچنین از طرف دهیاری و مردم روستای نقاره خانه بااهدالوح تقدیرازفرماندهی پاسگاه انتظامی چیتاب تجلیل شد.

---------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1