تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۳۹۶۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور وزیر کار و مهدی روشنفکر / آیا «عبدالملکی» این 7 هزار پرونده کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را در می‌یابد / اورژانس بهزیستی یاسوج 70 سال سن دارد

۲
۲
شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور وزیر کار و مهدی روشنفکر / آیا «عبدالملکی» این 7 هزار پرونده کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را در می‌یابد / اورژانس بهزیستی یاسوج 70 سال سن دارد
کبنا ؛شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور حجت عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، دقایقی پیش (پنجشنبه 8 مهر ماه 1400) نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان و با حضور حجت عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست به موقعیت این شهرستان به لحاظ ظرفیت‌ها و منابع پرداخت و اظهار داشت: شهرستان بویراحمد 358 هزار نفر جمعیت و 430 روستا دارد. این شهرستان دارای استعدادهای بسیار خوبی است. آب و هوا، جنگل‌های انبوه، طبیعت بکر و موقعیت استراتژیک از جمله ظرفیت‌های شهرستان بویراحمد است.
وی گفت: نبود صنایع تبدیلی و کارخانجات بزرگ از جمله مشکلات این شهرستان با ظرفیت‌های فراوان است. 
احمدی گفت: فقر در کنار این همه ثروت ضعف است.

رهام ولایتی مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه اشتغال و تولید درمان همه آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: سیاستگذاری در حوزه اشتغالزایی باید به سمت کالا مبتنی بر صادرات برود.
وی در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 34 هزار نفر مددجو داریم که 20 هزار نفر از این تعداد در شهرستان بویراحمد حضور دارند.
ولایتی مهمترین مطالبه خود از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در خصوص 7 هزار پرونده در نوبت دانست و گفت: اگر برای این 7 هزار پرونده دو نفر را در نظر بگیریم، 14 هزار نفر الان پشت نوبت هستند که از شما انتظار داریم که برای این 7 هزار پرونده مستمری برقرار شود. بعضی از آنها چندین سال پشت نوبت هستند.
وی گفت: از 7 هزار پرونده، 2917 پرونده آن مربوط به شهرستان بویراحمد است.
ولایتی مناسب سازی ساختمان‌های اداری و مبلمان شهری را برای معلولان دومین مطالبه خود عنوان کرد.
مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت: مددجویان بهزیستی کمک هزینه ازدواج دریافت نمی‌کند. امسال سقف یک میلیون به مددجویان بهزیستی کمک هزینه ازدواج می‌دادند که به خیلی‌ها هم نمی‌رسد. تقاضایی که ما داریم، رسیدگی به این موضوع است. 
وی گفت: تخصیص درمان در کل استان کهیگلویه و بویراحمد برای برخی از مددجویان حداکثر 500 هزار تومان تا 800 هزار تومان است.
وی افزود: مددجوی بهزستی 150 هزار تومان یارانه می‌گیرد و هیچ منبع درآمد دیگری ندارند. به خانواده 5 نفری یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری می‌دهند که برای همچنین خانوده ای رضایت بخش نیست.

مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت: در حال حاضر ساختمان اورژانس یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، 70 ساله و خراب است و به ناچاز خدمات ارائه می‌دهیم.
ولایتی همچنین خواست که به کودکان کار توجه ویژه‌ای شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقی
Romania
کل قدمت یاسوج ۵۰ سال نیست ، چطور ساختمان اورژانسش ۷۰ ساله خرابه ؟!
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترم کار ورفاه :::ملت ما شعار را فدای مصلحت نمیکنند :::: تا حالا شعار های شما را شنیده ایم ::::عملگرایی کن اول متناسب سازی باز نشسته ها را :::::
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1