کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان شهرستانی و محلی؛

غباروبی گلزار شهدای بخش کبگیان

1 مهر 1400 ساعت 22:50

در اولین روز از هفته دفاع مقدس به همت حـوزه خاتم الانبیاء چیتاب گلزار مطهر شهدای شهر چیتاب غباروبی و عطر افشانی شد.


در اولین روز از هفته دفاع مقدس به همت حـوزه خاتم الانبیاء چیتاب گلزار مطهر شهدای شهر چیتاب غباروبی و عطر افشانی شد.
سروان امیر احمدی فرماندهی حوزه خاتم ضمن تشکر از حضور حاضرین گفت: بخش کبگیان باتقدیم ۸۶ شهید گلگون کفن واولین شهید مدافع حرم استان وچند ده جانباز و آزاده رسالتش را درقبال انفلاب انجام داد وامیدوارم مسئولان هم در قبال قطره قطره خون فرزندان این بخش باخدمت صادقانه جوابگوی محبتشان نسبت به پاسداری اسلام انقلاب ودفاع مقدس باشند.
ابوطالب محسنی فر سرپرست بخشداری کبگیان هم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی دراین مراسم گفت: امروزه در دنیا و در داخل کشور هرآنچه از امنیت، اقتصاد، پیشرفت، و قدرت داریم از جانفشانی شهدا است که بی ریا رفتند تا جانشان را تقدیم امنیت و آسایش امروزی‌مان کنند.
وی افزود: ماها همیشه در پاره‌ای از سال با تجمعات اداری و مردمی به احترام مقام شامخ شهدا برنامه‌هایی نظیر غباروبی و... انجام می‌دهیم. فلذا گرچه این حرکت وظیفه ماست اما باید در عمل وخدمت به مردم در رسته انجام مسئولیت کوتاهی نکنیم چون کوتاهی در خدمت به ملت خیانت به خون شـهداست.
لازم به ذکراست فرماندهی حوزه خاتم الانبیاء چیتاب با دعوت از مدیران اداری در راس آن بخشدار و امام جمعه بخش بعداز غباروبی به رسم ادب و یادبود به دیدار تعدادی از خانواده شهدا رفته وبا اهداء هدایایی از آنان تجلیل کردند.
----------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 


کد مطلب: 439357

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439357/غباروبی-گلزار-شهدای-بخش-کبگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1