تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۳۹۳۴۹
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت

۰
راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز پنج شنبه (1 مهرماه 1400) سیدهادی امیری از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت خبر داد و گفت: صبح امروز و طی بازدیدی که به همراه نماینده گچساران و باشت در باشت صورت گرفت، برخی مشکلات و مطالبات مخابراتی بررسی  شد.
وی افزود: در این راستا با توجه به نیازمندی‌های روستاییان به استفاده از اینترنت و افزایش خدمات رفاهی و ارتباطی، راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای آبدگاه، چاه‌تلخ و اسلام آباد غورک در دستور کار قرار خواهد گرفت.
امیری از تغییر مرکز اینترنت باشت از کامکار به دیجیتال خبر داد و گفت: پیگیر رفع اشکال از عدم آنتن‌دهی منطقه پیچاب و تجهیز روستاهای بخش مرکزی تا رودبال به فیبر نوری هستیم.
صبح امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت مشکلات و برخی مطالبات مردم منطقه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
مشکلات حوزه مخابرات باشت با حضور سیدهادی امیری مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ، آقای نوری رئیس مخابرات باشت و سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت مورد بررسی قرار گرفت.
امیری مدیرعامل مخابرات استان در بازدیدی که صبح امروز از ساختمان مخابرات باشت و برخی نقاط این شهرستان انجام شد، در راستای برطرف کردن مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور باشت، بهبود وضعیت تلفن ثابت و اینترنت همچنین دیجیتالی کردن مرکز مخابرات باشت قول مساعد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1