تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۳۸۸۳۴
چالش کرونا و بازیگری؛

امیرسلیمانی: ثانیه ابتلا به کرونا را یادم هست!

۰
امیرسلیمانی: ثانیه ابتلا به کرونا را یادم هست!
کبنا ؛سپند امیرسلیمانی می گوید، حتی ثانیه ای که به کرونا مبتلا شده است را به خاطر دارد و توضیح می دهد: بسیاری شاید ندانند کجا به کرونا مبتلا شده اند اما من می دانم؛ به هنگام ضبط «کلبه عموپورنگ»، بازیگر نقش مقابلم (امیر سهیلی) کرونا داشت و خودش نمی دانست. ما رو به روی هم ایستاده بودیم و او فردای آن روز افتاد و من سه روز بعد؛ همه می دانستند که من چگونه به کرونا مبتلا شدم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایسنا، سپند امیرسلیمانی می گوید، حتی ثانیه ای که به کرونا مبتلا شده است را به خاطر دارد و توضیح می دهد: بسیاری شاید ندانند کجا به کرونا مبتلا شده اند اما من می دانم؛ به هنگام ضبط «کلبه عموپورنگ»، بازیگر نقش مقابلم (امیر سهیلی) کرونا داشت و خودش نمی دانست. ما رو به روی هم ایستاده بودیم و او فردای آن روز افتاد و من سه روز بعد؛ همه می دانستند که من چگونه به کرونا مبتلا شدم.
این بازیگر که مدتی قبل به دلیل عوارض ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود و روزهای دشواری را گذراند، یادآور شد: چند روز بعد از ابتلاء به کرونا، یک شب من معده درد شدید گرفتم و با شلوار ورزشی و دمپایی رفتم دکتر که ببینم چه اتفاقی افتاده است. ۲۸ روز بعد ۱۲ کیلو لاغرتر برگشتم به خانه. حتی یک جاهایی، دکترها به کمند (خواهرم) گفته بودند که امیدی نیست و این نمی ماند. چون معده من سوراخ شده بود و جراحی کردم، عفونت کرد. دوباره حراجی کردم دوباره عفونت کرد.

سپند امیرسلیمانی که در برنامه سریالیست حاضر شده بود، آخرین وضعیت جسمی اش را چنین تشریح کرد، «الان هم هنوز هم معده ام نیاز به جراحی دارد؛ چراکه کولستومی کرده ام و دو ـ سه هفته دیگر هم یک حراجی دارم که معده ام را به حالت قبل برگردانند. بعد از عمل دوره نقاهت را می گذرانم و برای یک هفته تا ۱۰ روز باید بیمارستان بخوابم.»
این بازیگر خاطرنشان کرد: رعایت کامل در این بیماری، خصوصا برای بازیگران که مجبورند بدون ماسک مقابل دوربین حاضر شوند، چیزی شبیه به شوخی است؛ چراکه وقتی کرونا وارد بدنت می شود تازه سه روز بعد متوجه می شوی و فرد خودش خبر ندارد و من هم که مقابلش ایستاده ام هم متوجه نمی شوم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1