تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۳۸۲۸۴
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

تلفات بی سابقه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ مرگ 9 بیمار

۱
۰
تلفات بی سابقه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ مرگ 9 بیمار
کبنا ؛
در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (4 شهریورماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۹ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۳۲ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۹۰ بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری ، که ۲۴۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۴ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ هزار و ۱۴۱ نفر تاکنون بهبود یافته اند.
وی مهمترین عامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را شرکت مردم در تجمعات و عادی انگاری بیماری کرونا و همچنین شرکت در دورهمی‌ها دانست و ادامه داد: در صورت ادامه همین روند با بحران بیماری کرونا و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری و همچنین سیر صعودی فوتی‌های کرونایی در استان مواجه خواهیم شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن هشدار به مردم در خصوص عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: مردم استان هشدار‌ها را جدی بگیرند و از شرکت در تجمعات و مراسم تشییع و تدفین اموات و همچنین رفتن به مکان‌های پر خطر مانند مراکز بهداشتی و درمانی، بازار و مکان‌های شلوغ خودداری کرده و حتماً دستور العمل‌ها را جدی گرفته و ضمن استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا از ابتلا به بیماری کرونا در امان بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
چرا و چرا سختگیری نمی‌کنید بالاخص در مراسم تشییع،تا کی باید چوب بی ت بیری خودمان را بخوریم مرگ حق همه ماست در وضعیت فعلی که کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند چرا ما خودمان به خود و هم نوع خودمان رحم نکنیم این ویروس در بدن هر شخصی جهشی دوباره میکند و هر روز شاهد مرگ عزیزان خود می‌باشیم چرا و به چه علت؟ چون رعایت نمی‌کنیم دور همی ها کمتر بشه،ادارت یک سوم برن سر کار،ماسک و فاصله اجتماعی رعایت بشه تا این ویروس ظرف سه هفته معدوم بشه
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1