کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

تلفات بی سابقه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ مرگ 9 بیمار

4 شهريور 1400 ساعت 17:01

در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند.


در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (4 شهریورماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۹ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۳۲ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۹۰ بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری ، که ۲۴۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۴ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ هزار و ۱۴۱ نفر تاکنون بهبود یافته اند.
وی مهمترین عامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را شرکت مردم در تجمعات و عادی انگاری بیماری کرونا و همچنین شرکت در دورهمی‌ها دانست و ادامه داد: در صورت ادامه همین روند با بحران بیماری کرونا و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری و همچنین سیر صعودی فوتی‌های کرونایی در استان مواجه خواهیم شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن هشدار به مردم در خصوص عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: مردم استان هشدار‌ها را جدی بگیرند و از شرکت در تجمعات و مراسم تشییع و تدفین اموات و همچنین رفتن به مکان‌های پر خطر مانند مراکز بهداشتی و درمانی، بازار و مکان‌های شلوغ خودداری کرده و حتماً دستور العمل‌ها را جدی گرفته و ضمن استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا از ابتلا به بیماری کرونا در امان بمانند.


کد مطلب: 438284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438284/تلفات-بی-سابقه-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد-مرگ-9-بیمار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1