تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۳۷۹۶۴
کرونا شرایط را سخت‌تر کرده است

کار از توصیه گذشته؛ ظرفیت بیمارستان یاسوج در حال تکمیل شدن / اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی

۱
۰
کار از توصیه گذشته؛ ظرفیت بیمارستان یاسوج در حال تکمیل شدن / اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت‌های شدیدتری در رابطه با تردد خودروها در جاده‌های مواصلاتی و در درون شهرها انجام گرفته است.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت‌ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیروهای ما در مجموعه پلیس‌های راه و راهور این محدودیت‌ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد همه خودروها در بین استان‌ها ممنوع است، بیان کرد: خودروهای با پلاک‌های غیر بومی مجاز به ورود به شهرهای قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی پیش‌بینی شده است.
سردار مصطفایی با اشاره به اینکه همه مسیرها و جاده‌های برون شهری توسط دوربین‌های مستقر در معابر کنترل می‌شوند، اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون می‌شوند و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
وی عنوان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هم نیروهای پلیس برای تأمین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر هستند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتماً اعمال قانون خواهند شد.
 ظرفیت آی سی یو بیمارستان جلیل در حال تکمیل شدن
سرپرست بیمارستان معین کرونایی یاسوج گفت: ظرفیت بخش ای سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حال تکمیل شدن است.
سرپرست بیمارستان معین کرونایی یاسوج با اشاره به تکمیل تخت‌های مرکز درمانی و آی سی یوی بیمارستان شهید جلیل گفت: کار از توصیه و سفارش گذشته است و نیاز به یک جهاد عمومی برای مقابله با بیماری کرونا داریم.
ذاکر سعیدی نژاد هشدار داد: بیماری کرونا به اوج پیک پنجم رسیده و پرسنل این بیمارستان فداکارانه اوج توان خود را برای خدمت به همشهریان به کار بسته‌اند و با وجود خستگی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای خدمت رسانی به همشهریان استفاده می‌کنند.
 وی بیان کرد: با وجود ارائه خدمات به ده‌ها بیمار کرونایی در بخش سرپایی این بیمارستان، تقریباً همه تخت‌های این مرکز درمانی در حال پرشدن هستن و ظرفیت بخش‌ای سی یوی هم در حال تکمیل شدن است.
سعیدی نژاد گفت: با توجه به تعطیلی ۵ روزه کشور توسط ستاد ملی کرونای ضمن تشکر و قدردانی از مردم عزیز بخاطر تحمل این شرایط سخت از همه همشهریان می‌خواهیم از مسافرت رفتن اجتناب و با ماندن در خانه زنجیره بیماری را قطع کنند، تا بتوانیم مراکز درمانی را مدیریت و کنترل کرده و سلامتی را به همشهریان عزیزمان برگردانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حامد
Iran, Islamic Republic of
جناب بیشتر تحقیق کنید..ای سی یو پره و خیلیا هم تو نوبت ای سی یو هستن و جا نیست....ن اینکه در حال پر شدنه...حتی تخت خالی عادی هم دیگه نیست
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
1