کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کرونا شرایط را سخت‌تر کرده است

کار از توصیه گذشته؛ ظرفیت بیمارستان یاسوج در حال تکمیل شدن / اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی

27 مرداد 1400 ساعت 16:32

طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ادامه دارد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت‌های شدیدتری در رابطه با تردد خودروها در جاده‌های مواصلاتی و در درون شهرها انجام گرفته است.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت‌ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیروهای ما در مجموعه پلیس‌های راه و راهور این محدودیت‌ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد همه خودروها در بین استان‌ها ممنوع است، بیان کرد: خودروهای با پلاک‌های غیر بومی مجاز به ورود به شهرهای قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی پیش‌بینی شده است.
سردار مصطفایی با اشاره به اینکه همه مسیرها و جاده‌های برون شهری توسط دوربین‌های مستقر در معابر کنترل می‌شوند، اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون می‌شوند و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
وی عنوان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هم نیروهای پلیس برای تأمین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر هستند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتماً اعمال قانون خواهند شد.
 ظرفیت آی سی یو بیمارستان جلیل در حال تکمیل شدن
سرپرست بیمارستان معین کرونایی یاسوج گفت: ظرفیت بخش ای سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حال تکمیل شدن است.
سرپرست بیمارستان معین کرونایی یاسوج با اشاره به تکمیل تخت‌های مرکز درمانی و آی سی یوی بیمارستان شهید جلیل گفت: کار از توصیه و سفارش گذشته است و نیاز به یک جهاد عمومی برای مقابله با بیماری کرونا داریم.
ذاکر سعیدی نژاد هشدار داد: بیماری کرونا به اوج پیک پنجم رسیده و پرسنل این بیمارستان فداکارانه اوج توان خود را برای خدمت به همشهریان به کار بسته‌اند و با وجود خستگی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای خدمت رسانی به همشهریان استفاده می‌کنند.
 وی بیان کرد: با وجود ارائه خدمات به ده‌ها بیمار کرونایی در بخش سرپایی این بیمارستان، تقریباً همه تخت‌های این مرکز درمانی در حال پرشدن هستن و ظرفیت بخش‌ای سی یوی هم در حال تکمیل شدن است.
سعیدی نژاد گفت: با توجه به تعطیلی ۵ روزه کشور توسط ستاد ملی کرونای ضمن تشکر و قدردانی از مردم عزیز بخاطر تحمل این شرایط سخت از همه همشهریان می‌خواهیم از مسافرت رفتن اجتناب و با ماندن در خانه زنجیره بیماری را قطع کنند، تا بتوانیم مراکز درمانی را مدیریت و کنترل کرده و سلامتی را به همشهریان عزیزمان برگردانیم.
 


کد مطلب: 437964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437964/کار-توصیه-گذشته-ظرفیت-بیمارستان-یاسوج-حال-تکمیل-شدن-اعمال-شدید-محدودیت-های-کرونایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1