تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۳۷۹۰۷
در سومین جلسه عمومی شورای جدید شهر چیتاب مصوب شد

لزوم اتحاد مسئولان در خدمت یکپارچه به مردم

۱
لزوم اتحاد مسئولان در خدمت یکپارچه به مردم
کبنا ؛دومین جلسه شورای جدید شهر چیتاب اینبار با دعوت ازمدیران ادارات بخش کبگیان در سالن اجتماعات شورای شهر چیتاب برگزار شد.
به گزارش کبنا، مسعود مجیدپور ریاست شورای شهر چیتاب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان و تشکر از حضور اعضا دراین جلسه گفت: وقتی در کلام حق آمده "وامرهم شوری بینهم" یعنی به نمایندگی از مردم باید کاری را بصورت مشورت با پردازش نظریه موافق به هدف والا برسانیم.
مجید پور با اشاره به اتحاد در کلام و یکی بودن هدف افزود: مهمترین مساله اجتماعى اصلِ شوراست که بدون آن همه کار‌ها ناقص است، لذا یک انسان هر قدر از نظر فکرى نیرومند باشد نسبت به مسائل مختلف تنها از یک یا چند بعد مى نگرد، و ابعاد دیگر بر او مجهول مى ماند، اما هنگامى که مسائل در شورى مطرح گردد و عقل‌ها و تجارب و دیدگاههاى مختلف به کمک هم بشتابند مسائل کاملا پخته و کم عیب و نقص مى گردد، و از لغزش دورتر است وخروجی موفق‌تری دارد.
رئیس شورای شهر چیتاب با اشاره به عملکرد ادارات و نهاد‌های خدمت رسان مستقر در مرکز بخش کبگیان هم گفت: هر مسئولی در حیطه کاری خود معصوم نیست و قطعا مورد نقد مردم قرار خواهد گرفت پس با سعه صبر و توکل بر خدای لایزال در چارچوب قانون کاری و مکاتبه با همدیگر بتوانیم فرهنگ غنی خدمت عدالت اسلامی به مردم را نهادینه و در ریل اهداف گام دوم انقلاب بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن مرزبوم مان را آغاز کنیم.
مجید پور با اشاره به مشکلات درون بخش و شهر چیتاب هم خطاب به مسئولان گفت: از مدیریت خدمت در دستگاه‌های خدمترسان غافل نشویم و رعایت حدود الهی(حق الله وحق الناس) را مدنظر داسته باشیم.
وی تصریح کرد: بطور مثال کمیته امداد رابط بین روزی خدا و خیرین به فقراست و تقبل مسئولیت دراین نهاد بسیار سخت است لذا مراقب باشیم در احقاق حق ایتام واکرام مستمندان بسیار دقت کنیم تا خدائی ناکرده دچار لغزش وخطا نشویم که تبعات خسران دنیا و عقبی‌ گریبان مان نشود.
این مسئول در کمرکش تحلیل و توضیح گزارش کار مدیران حاضر در جلسه تلاش بیشتر در سایه تعامل و مکاتبات باشوری را خواستار شد و گفت: طبق مصوبات قانونی و در چارچوب خواسته‌ها وتوقعات مردمی شورا در راس تقدیر و تذکرات به مدیران مسئول درون بخش می‌تواند راهگشای حل مشکلات و پل بین مسئولان با مدیران استانی باشد لذا می‌طلبد در اجرا طرح‌ها و پروژه‌های کاری و بروز معارضات راه در مکاتبه باشورا تعامل قوی داشته باشید تا ان شاء لله همه باهم درجبهه خدمت یکپارچه به خروجی مثبت برسیم.
‌او با اشاره به موقعیت جغرافیائی بخش و شهرچیتاب اداره کشاورزی و آب منطقه ای"آبفا"را قلب تپنده توقعات مردمی دانست و گفت: بخش آبخیز و پرجنگل ما نیاز به هم افزائی امکانات وتوسعه زیرساخت‌های قطب کشاورزی و گردشگری داردونظارت بر ورود خروج گردشگران هم باید در چارچوب قانون انجام گیرد که انشالله دربرنامه پیشرو باهمکاری هم در نهادینه کردن این اهداف گام برداریم.
مجید پور، ضمن تشکر از بانیان نظم بهداشتی (فاصله‌گزاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی) خاصه جاوید مدیر درمانگاه آموزـ درمانی چیتاب در برگزاری ایام محرم در شهر چیتاب، ارسال مکاتبات اداری درون بخشی به شورا، دعوت از مدیرکل‌های استانی به بخش و شهر چیتاب، بررسی درخواست‌های مردمی از نظارت بر عملکرد مدیران نهاد‌های خدمترسان و ارسال به مدیران استانی مربوطه، ر ازمصوبات این جلسه برشمرد و گفت: دهیاران بخش خواهشمندیم تا با همکاری با نهاد‌های خدمترسان مانند، آب، برق، گاز و ادارات بهزیستی، کمیته امداد همت بیشتری به خرج دهند تا باجلوگیری از نصب انشعابات وامتیازات غیره قانونی ناغز قانون نباشیم ودر زمینه دیگر متوجه باشیم حلاوت خدمت به فقرا وناتوانان نعمت بی‌بدیل‌یست که خداوند شامل هرکسی نمی‌کند.
----------------------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1