تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۳۷۲۹۵
دادستان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز:

ملک حسینی: استفاده از سلاح در عروسی‌ها و مراسمات جرم است / برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان / رفع تصرف هکتارها اراضی ملی

۳
۰
ملک حسینی: استفاده از سلاح در عروسی‌ها و مراسمات جرم است / برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان
کبنا ؛دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از سلاح در عروسی‌ها و مراسمات جرم است و با استفاده‌کنندگان برخورد قاطع خواهد شد.
سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج در حاشیه تکریم و معارفه دادستان چرام در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز در چرام در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه‌های دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد جهت برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: سلاح غیرمجاز که از اسمش مشخص هست سلاح غیرمجاز است و مجازاتش را هم قانون مشخص کرده هم ضبط سلاح است و هم حبس دارد.
وی افزود: در خصوص سلاح‌های جنگی، مجازات حبس و سلاح‌های شکاری جزای نقدی دارد.
دادستان یاسوج در خصوص سلاح‌های مجازی که استفاده غیر مجاز از آنها می‌شود، بیان کرد: این هم در حکم سلاح غیرمجاز است و افرادی که خیال می‌کنند، سلاحشان مجوز دارد، بدانند این مجور برای کار مشروع و معقول و دفاع می‌باشد و استفاده نابجا در عروسی‌ها و مراسمات قطعاً این کارها جرم است.
ملک حسینی افزود: آن چه که مشخص شود و به دستگاه قضایی ارجاع شود نهایتاً مجازات قانونی در پی خواهد داشت.
دادستان یاسوج در پاسخ به سؤال کبنا در خصوص اقدامات دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواری و معترضین به اراضی ملی و طبیعی اظهارداشت: ما یکی از استان‌هایی هستیم که در زمینه منابع طبیعی و رفع تصرف از انفال و منابع طبیعی جایگاه برتر کشور هستیم.
وی تاکید کرد: با اینکه کار در استان ما سخت است چون ۸۷ درصد اراضی استان ما مرتع و جنگل است اما عزیزان ما با حجم کارهای زیادی که در منابع طبیعی است شبانه روز فعال هستند و ما روزانه گزارش تصرف اراضی ملی را داریم و روزانه با استفاده از تبصره ماده ۵۵ قبل از اینکه پرونده‌ای تشکیل شود رفع تصرف می‌شود.
دادستان یاسوج خبرداد: هکتارها اراضی ملی در قالب همین ماده (ماده ۵۵) رفع تصرف شد و در شهرستان بویراحمد هفته‌ای سرجمع یک هکتار رفع تصرف اراضی ملی داریم.
ملک حسینی در پایان تصریح کرد: روزانه دوستان تلاش می‌کنند و قبل از تشکیل پرونده رفع می‌کنند ولی پرونده‌هایی که منجر به صدور رأی می‌شود در جای جای استان کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
Iran, Islamic Republic of
با سلام همه می دونن استفاده از سلاح در عروسی جرم است ولی کی باید رسيدگي کنه من چند بار زنگ زدم ۱۱۰ تو خیابون ما که در کنار جمعه بازار در عروسی به شدت تیراندازی می‌شد ولی اصلا ۱۱۰ سراغش نمی آمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا زشته تیراندازی کدوم شهر واسه ی عروسی گرفتن این کارو میکنن بخدا روز پنجشنبه در منطقه ی امامتا صدای تیراندازی طوری میومد ساعت یک شب که فکر کردم جنگ شده یا درگیری شده
عدالت
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم کبنا سلام .لطف فرمایید خبری/درابفای یاسوج بزنید.پرونده //چی شد.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1