کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در گچساران

2 مرداد 1400 ساعت 11:16

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در محور شیراز - گچساران خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در محور شیراز - گچساران خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (2 مرداد 1400) سرهنگ "سید محمد موسوی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان گچساران با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری سربازان گمنام امام زمان( عج ) در اداره اطلاعات ویگان امداد شهرستان گچساران  ، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
موسوی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۹۲ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در آنها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 437107

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437107/کشف-۹۲-کیلوگرم-تریاک-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1