تاریخ انتشار
جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۳۷۰۹۰
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

روستای «ایلی آباد» بهمئی در طرح «روستای بدون بیکار» قرار گرفت

۰
روستای «ایلی آباد» بهمئی در طرح «روستای بدون بیکار» قرار گرفت
کبنا ؛مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای ایلی آباد شهرستان بهمئی بعنوان طرح روستای بدون بیکار در اولویت کار این صندوق قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، "کاظم حاجی پور" اظهار کرد: طی بازدیدی که از ۲۲روستای شهرستان بهمئی داشته ایم، مقرر شد پس از شناسایی افراد و متقاضیان روستای ایلی آباد به عنوان روستای بدون بیکار در اولویت کار صندوق قرار گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین حمایت از بازارچه صنایع دستی و تولیدات بومی محلی بانوان در دستور کار صندوق کارآفرینی امید است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای استفاده از انرژی‌های پاک نیز مقرر شد یکی از روستاها را جهت راه اندازی پنل‌های خورشیدی ساماندهی کنیم.
بهمن کاظم پور با بیان اینکه بهمئی به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان و جزء ۳۱ شهرستان پایلوت محرومیت زدایی در کشور انتخاب شده است، بیان کرد: در این سفر از ۲۲ روستای شهرستان بازدید و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای توانمند سازی، رونق اقتصادی، تولید و اشتغال در آن شناسایی شد.
حاجی پور در سفر خود به شهرستان بهمئی به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان، رئیس دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی به شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود جهت توانمندسازی، رونق اقتصادی، تولید و اشتغال در آن شهرستان پرداخت.
شهرستان بهمئی با نرخ بیکاری بالای ۴۰ درصد بالاترین نرخ بیکاری را در استان داراست.
صندوق کارآفرینی امید تلاش نموده است " طرح روستای بدون بیکار" را در راستای استراتژی صنعتی ­سازی روستاها و راهبرد منبع­ گرایی و مبتنی بر مزیت رقابتی روستاها بعنوان عامل و منبع مزیت رقابتی با همکاری تمامی دستگاه­ های مرتبط ملی، استانی و محلی با محوریت افزایش توانمندسازی و مشارکت پذیری افراد جامعه محلی به منظور اشتغال پایدار و ریشه­ کنی بیکاری به اجرا درآورد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1