تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۳۷۰۴۸
در همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی مطرح شد

هدایتخواه: اجازه نمی‌دهیم در هیچ سطحی از مدیران ناصالح، غیرانقلابی، ناکارآمد و فاسد استفاده شود / جوانان این را مطالبه‌گری کنند / با هیچ کس اختلاف و دعوا نداریم جزء بر سر معیارها و ارزش‌ها / خیال برخی راحت در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ پست و مقامی نمی‌گیرم / در تمام دوره‌ها با زور و اجبار وارد صحنه انتخابات مجلس شدم

۶۷
۲
هدایتخواه: اجازه نمی‌دهیم در هیچ سطحی از مدیران ناصالح، غیرانقلابی، ناکارآمد و فاسد استفاده شود / جوانان این را مطالبه‌گری کنند / با هیچ کس اختلاف و دعوا نداریم جزء بر سر معیارها و ارزش‌ها / خیال برخی راحت در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ پست و مقامی نمی‌گیرم / در تمام دوره‌ها با زور و اجبار وارد صحنه انتخابات مجلس شدم
کبنا ؛
همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دهنوی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح روز پنجشنبه ( 31 تیرماه 1400) همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد.
ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: این جلسه در نوع خود در استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظیر است چرا که نمایندگان جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از همه نقاط استان حضور پیدا کردند و نماینده ولی فقیه هم به مدت چند ساعت حرف‌های جوانان را می‌شنود.
هدایت‌خواه در ادامه گفت: این دهه مربوط به جوانان است عید قربان ماجرای جانبازی یک جوان به نام اسماعیل است که بدون کمترین تاملی آماده ذبح گردیدن خود شد و پایان آن هم داستان یک جوان ۳۳ ساله در غدیر خم است که به امامت و ولایت برانگیخته شد و تنها دلیل رشد آنها ولایت مداری بوده است.
 وی در ادامه با بیان اینکه دولت انقلابی سه اصل دارد گفت: یکی کارگزاران و دولتمردان انقلابی هستند که شامل همه کارگزاران در همه قوا و نهادها هستند کارگزارانی که معرفت کافی نسبت به مبانی دینی و انقلابی داشته باشند.
 
 
هدایت‌خواه: آموزش و پرورش نیروهای انقلابی مورد نیاز کشور را تربیت نکرده است

ستار هدایت‌خواه در ادامه گفت: سیستم رسمی تعلیم و تربیت ما در سطوح مختلف افرادی که با سازوکارهای دینی تعلیم دیده باشند و مورد نیاز باشند، تربیت نکرده است. افرادی که تربیت شده اند از طریق ظرفیت های خانواده، بسیج و ... بوده است. خیلی از این افراد شناسایی نشده اند. افرادی هم که شناخته شده اند خیلی وقت ها از این افراد استفاده نمی شود. بنابراین موانعی بر سر به کارگیری این افراد انقلابی و اسلامی وجود دارد، یکی از کارهایی که جوانان انقلابی باید بکنند این است که اول آنکه باید این موانع را بشناسید و دوم آنکه مطالبه گر در خصوص بکارگیری مدیران اسلامی و انقلابی باشند.
وی اضافه کرد: موانع ممکن است شامل سهم خواهی باشد، سهم خواهی های باندی، قومی، قبیله ای و امثالهم. سهم خواهی یعنی آنکه فردی به دلیل اینکه در ستاد انتخاباتی یک فردی کار کرده است، حتما و لزوما بخواهد که پست و مسئولیت خاصی را به او بدهند.
وی با بیان اینکه «کسانی باید بیایند و افراد توانمند را شناسایی و معرفی کنند»، گفت: در حال حاضر سامانه ای نیز طراحی شده است که مدیران توانمند را شناسایی کنند. آیا جوانان می توانند در سطوح میانی ورود پیدا کنند و به شناسایی و معرفی افراد توانمند دست بزنند؟
 

 
در حال حاضر برخی افرادی که معرفی می کنند در تراز انقلاب نیستند! آیا شما جوانان برای معرفی مدیران در سطح ملی ورود کرده اید یا خیر؟
وی گفت: اینگونه است که انسان‌های معرفی می‌شوند و ممکن است آدم‌های قابلی نباشند و شایستگی و قابلیت نداشته باشند باید آدم‌های قابل برای مسئولیت‌ها در نظر گرفت. 
این فعال سیاسی گفت: اکنون وقت مطالبه کردن از دولت انقلابی برای به کار گرفتن نیروهای متعهد و متخصص بوده که در کنار آن باید کادرسازی و آماده سازی نیروها صورت گیرد و بسترها برای تصدی مسئولیت‌ها توسط افراد متعهد و متخصص صورت گیرد.
 
هدایت‌خواه: لزوم انتخاب وزیر صالح
 
وی گفت: نماینده اگر هنر دارد، دقت کند و در زمان رأی اعتماد به وزرا، وزاری انقلابی، صالح و توانمند انتخاب کند، این وزیر انقلابی حتما مدیر صالح انقلابی انتخاب خواهد کرد. ولی نمایندگان در سطوح پایین تر نمایندگان چنین وظیفه ای ندارند و خلاف قانون است.
وی گفت: در ماه های آخر دوره هشتم، متن سوگندنامه را بصورت لوح آماده کردند و پست سر رئیس مجلس نصب کردند. به آقای باهنر در زمان نصب این لوح، به شوخی گفتم: این همان است که روزی ده بار زیر پا می گذاریم.
هدایتخواه گفت: برای این انتخابات نظام زیاد هزینه کرده است، سابقه نداشته رهبری دو روز قبل از انتخابات سخنرانی داشته باشند.
هدایتخواه با ذکر این سؤال که موانع چیست، یادآور شد: یک بخش مربوط به سهم‌خواهی است و سهم خواهی یعنی این که بگوییم در فلان جا برای فلانی کار کرده‌ایم پس باید سهم ما داده شود.
  هدایتخواه گفت: متاسفانه از جمله سهم خواهی‌ها مربوط به نمایندگان مجلس است چون نماینده آدمی را به‌کار کار می‌گیرد که برای آینده خود باشد و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان در چند ماه اخیر تاکید کردند که دخالتی صورت نگیرد و فرمایشات معظم‌له ناظر بر همین مشکل بوده است.
 وی در ادامه افزود: قانون هم گفته که نباید چنین باشد و نباید اصل تفکیک قوا را به هم بزنیم نماینده باید به وزیر صالح مؤمن و انقلابی رأی بدهد تا او هم مسئول انقلابی و سالم تحویل دهد.
 هدایتخواه با بیان اینکه البته گاها خبرهای خوبی برای به کارگیری نیروها در دولت آینده شنیده نمی‌شود گفت: دولت روحانی آدم‌های هم شأن خودشان را کار گرفت ولی در این دولت نباید اجازه دهیم که مسئول فاسد و ناصالح به کار گمارده شود.
وی افزود: در دولتی که الان سر کار هست، بالاخره هر کاری کنیم، افراد هم شأن خودشان را به کار می گیرند، ولی در دولت جدید باید جوانان مطالبه داشته باشند که در هیچ سطحی از مدیران ناصالح، غیرانقلابی، ناکارآمد و فاسد استفاده نشود.
این فعال سیاسی گفت: بخشی از دولت انقلابی موضوع خودسازی است، در دهه اول انقلاب که می خواستند مدیر انتخاب کنند، افراد از زیر بار مسئولیت فرار می کردند، باید یک فردی را التماس می کردند تا مدیر شود. ولی الان سر و دست می دهند برای اینکه منصبی بدست بیاورند، این است که مقام معظم رهبری می فرمایند که مدیران نباید حب جاه و مقام داشته باشند.
 
 هدایت‌خواه: مطالبه‌گری کنید برای به کارگرفتن مدیران صالح و توانمند

وی افزود: اگر افرادی دارند مطرح می شوند که از نظر شما قابلیت مدیریت ندارند، مطالبه کنید، بصورت مستند و بدون تهمت زدن و بدون شایعه، مطرح کنید که به دلایلی این فرد قابلیت ندارند. معرفی کردن و مطالبه کردن از دولت اسلامی، برای اینکه مدیران توانمند دولت انقلابی را بکار بگیرند یکی از وظایف جوانان در تحقق رکن اول دولت اسلامی «یعنی کارگزاران» است، دوم آنکه شما جوانان باید خود را آماده کنید، کادرسازی کنید، بسترسازی کنید، شناسایی کنید، استعدادیابی کنید تا افرادی در تراز انقلاب تربیت شوند و کارآموزده شوند. دولت اسلامی فقط همین 4 سال نیست، باید به دست صاحب اصلی اش امام زمان سپرده شود.
ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: یکی از موانع تحقق دولت اسلامی سهم خواهی های نمایندگان است، به دلیل اینکه نماینده کسی را به کار می گیرد که برای دوره آینده اش فعالیت کند، و کسی که سر کار می آورد وام دار نماینده است نه وام دار مردم. به فکر این است که چکاری کند که رضایت نماینده را جلب کند.
مقام معظم رهبری در دیدار اخیر یک ماه پیش با نمایندگان تاکید کردند که نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت نکنند، ناظر بر این است که دولت باید دستش باز باشد و متناسب با دولت اسلامی افراد را انتخاب کند.
 هدایت‌خواه: در همه دوره‌ها به زور و اجبار کاندیدای مجلس شدم
 

هدایت خواه با اشاره به حضورش در انتخابات مجلس، گفت: آقای آتشبار چندین بار اسم بنده را در کنار اسامی دیگری (روشنفکر) بردند، بنده هیچ باری برای نمایندگی مجلس با میل و رغبت نیامدم و همیشه از این موضوع فرار کردم، در همه دوره ها به زور و اجبار بود. در دوره آخر که بنده به گچساران رفتم و نمیخواستم در انتخابات ثبت نام کنم، و آقایان اصرار به ثبت نام بنده داشتند. ده تا شرط گذاشتم، آقای خلقی پور شاهد هستند و گواهی بدهند، یک مورد این بود که بنده در هیچ عزل و نصبی دخالت نکنم، چون خلاف سوگندی است که در قانون اساسی آمده است. یکبار به زور بنده را در سال 64 معاون پرورشی یک اداره کردند که 6 ماه بعد بنده رها کردم، دلیلش هم این بود که عده ای را می دیدم که بهتر از من می توانستند خدمت کنند.
وی افزود: روایت هست که اگر کسی ببیند فرد دیگری قابلیت بیشتری برای خدمت دارد، و داوطلب خدمت شود به خود و پیامبر و همه مومنین خیانت کرده است.
هدایتخواه در ادامه با بیان اینکه خیال برخی‌ها را راحت کنم، در  استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال هیچ پست و مقامی نبوده و نیستم، یادآور شد: بر اساس معیارها تنها یک مطالبه‌گر خواهم بود و دعوا هم با کسی نداریم دعوا بر سر اصول و معیارها و ارزش‌هاست و سر هیچ موضوع دیگری با کسی درگیری و دعوا نخواهیم داشت.
وی گفت: پس در رکن اول شناسایی، آماده سازی و مطالبه گری است. رکن دوم نظامات، ساختارهای اجرایی است.
این چهره شاخص اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری در مورد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفته اند که حتی ده درصد این سند هم اجرایی نشده است. در زمینه های اقتصادی نیز به همین شکل است. مدل های اقتصادی متناسب با اهداف انقلاب اسلامی و آموزه های دینی اجرایی نشد، همچنین اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان شد، اجرایی نشد.
ساختارها و روش ها نیز مهم است که نیاز به کار فکری و نرم افزاری دارد.نرم افزارهای جامعه انقلابی باید طراحی شود. نیاز به کار جوانانه دارد.
وی گفت: مردم در عرصه نظام سازی اهمیت زیادی دارند، زمانی که امام خمینی انقلاب را رهبری کردند، تا زمانی که مردم به میدان نیامدند این انقلاب شکل نگرفت.
وی افزود: ولی حال باید ببینیم مردم در دولت سازی چه وظیفه ای دارند؟ یکی از وظایف مردم و مشارکت مردم در انتخابات است، ولی مهم تر از آن باید ببینیم که مردم در تحقق دولت اسلامی چه باید بکنند؟ نظارت مردم چگونه باید باشد؟ نقش مردم در حوزه های مختلف 7 بندی که گفته شد چه باید باشد؟
 
هدایت‌خواه: بیانیه دوم انقلاب چگونه باید عملیاتی شود

مقام معظم رهبری در جلسه ای در تاریخ 1 / 3 / 98 در جلسه ای گفتند که بیانیه گام دوم انقلاب به این گونه عملیاتی می شود که باید «حلقه های میانی باید شکل بگیرند که واسط میان دولت و مردم باشند، حلقه های میانی که می توانند تشکل ایجاد کنند، نقش آفرینی کنند، ایجاد انگیزه کنند، راهکار بدهند»، در این مرحله جوانان باید نقش حلقه های میانی را برای به میدان آوردن مردم برای دولت سازی ایجاد کنند.
وی گفت: جوانان انقلابی در سه رکن «دولت مردان»، «بخش نرم افزاری، سازوکارها، ساختارها، سیستم ها»، «به میدان آوردن مردم برای دولت سازی» باید نقش آفرینی کنند.
گلایه هدایت خواه از جوانان انقلابی
 
جوانان در حوزه های علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، دشمن شناسی باید نقش خود را پیدا کنن
گله مندی هایی نیز داریم، ما هم اکنون درگیر مسائل اجتماعی و آسیب ها هستیم.
در بحران هایی مثل زلزله سی سخت، اولین کسانی که در این بحران ها حضور پیدا می کنند انتظار وجود دارد که جوانان مؤمن انقلابی باشند.
ما در حال حاضر درگیر زلزله زدگان سی سخت هستیم، کمک های مومنانه با کمک مردم و جوانان جمع آوری می شود. در ماه مبارک رمضان که گذشت دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان بدون یک ریال کمک از طرف دولت، برای مردم جمع آوری کردیم. روز گذشته صد و سی رأس گوسفند بدون شرکت هیچ مقام دولتی و کمک دولتی ذبح کردیم.
خدماتی توسط خیرین و مردم به زلزله زدگان کمک کرده ایم.
در جبهه فرهنگی در چهار مأموریت داریم که نیاز به کمک داریم، مأموریت اول شناسایی افراد فعال فرهنگی است، دوم شبکه سازی و متشکل کردن جمعیت شناخته شده است برای اینکه جبهه ای بسازند، ماموریت سوم توانمندسازی در مسائل مختلف نرم افزاری، و مهارت افزایی کنند. مأموریت چهارم در زمینه های مختلف بحران، عملیات های متعدد متناسب با نیاز جامعه تعریف کنند.
  
فیلم ) خیلی برخی راحت دنبال پست و مقام نیستم / دعوای ما سر معیارها است

ستار هدایتخواه گفت: به جد مطالبه گر خواهم بود، با کسی دعوا نداریم، دعواهای ما سر ملاک ها و اهداف و آرمان ها است. اختلافی با کسی نداریم، ان شالله با کمک جوان ها بستر برای تحقق دولت اسلامی آماده خواهد شد.
جوانان در حوزه های علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، دشمن شناسی باید نقش خود را پیدا کنند.
گله مندی هایی نیز داریم، ما هم اکنون درگیر مسائل اجتماعی و آسیب ها هستیم.
در بحران هایی مثل زلزله سی سخت، اولین کسانی که در این بحران ها حضور پیدا می کنند انتظار وجود دارد که جوانان مؤمن انقلابی باشند.
ما در حال حاضر درگیر زلزله زدگان سی سخت هستیم، کمک های مومنانه با کمک مردم و جوانان جمع آوری می شود. در ماه مبارک رمضان که گذشت دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان بدون یک ریال کمک از طرف دولت، برای مردم جمع آوری کردیم. روز گذشته صد و سی رأس گوسفند بدون شرکت هیچ مقام دولتی و کمک دولتی ذبح کردیم.
خدماتی توسط خیرین و مردم به زلزله زدگان کمک کرده ایم.

 
در جبهه فرهنگی در چهار مأموریت داریم که نیاز به کمک داریم، مأموریت اول شناسایی افراد فعال فرهنگی است، دوم شبکه سازی و متشکل کردن جمعیت شناخته شده است برای اینکه جبهه‌ای بسازند، مأموریت سوم توانمندسازی در مسائل مختلف نرم افزاری، و مهارت افزایی کنند. مأموریت چهارم در زمینه‌های مختلف بحران، عملیات‌های متعدد متناسب با نیاز جامعه تعریف کنند.
ستار هدایتخواه در این نشست گفت: به جد مطالبه گر خواهم بود، با کسی دعوا نداریم، دعواهای مما سر ملاک‌ها و اهداف و آرمان‌ها است. اختلافی با کسی نداریم، ان شالله با کمک جوان‌ها بستر برای تحقق دولت اسلامی آماده خواهد شد.
ستار هدایتخواه گفت: به جد مطالبه گر خواهم بود، با کسی دعوا نداریم، دعواهای ما سر ملاک‌ها و اهداف و آرمان‌ها است. اختلافی با کسی نداریم، ان شالله با کمک جوان‌ها بستر برای تحقق دولت اسلامی آماده خواهد شد.
بعضی از جوانان از مقام معظم رهبری در جلسه‌ای در تاریخ 1 / 3 / 98 گفتند که بیانیه گام دوم انقلاب به این گونه عملیاتی می‌شود که باید «حلقه‌های میانی باید شکل بگیرند که واسط میان دولت و مردم باشند، حلقه‌های میانی که می‌توانند تشکل ایجاد کنند، نقش آفرینی کنند، ایجاد انگیزه کنند، راهکار بدهند»، در این مرحله جوانان باید نقش حلقه‌های میانی را برای به میدان آوردن مردم برای دولت سازی ایجاد کنند.
 وی گفت: جوانان انقلابی در سه رکن «دولت مردان»، «بخش نرم افزاری، سازوکارها، ساختارها، سیستم‌ها»، «به میدان آوردن مردم برای دولت سازی» باید نقش آفرینی کنند.
 مقام معظم رهبری در مورد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفته‌اند که حتی ده درصد این سند هم اجرایی نشده است. در زمینه‌های اقتصادی نیز به همین شکل است. مدل‌های اقتصادی متناسب با اهداف انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی اجرایی نشد، همچنین اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان شد، اجرایی نشد.
ساختارها و روش‌ها نیز مهم است که نیاز به کار فکری و نرم افزاری دارد. نرم افزارهای جامعه انقلابی باید طراحی شود. نیاز به کار جوانانه دارد.
وی گفت: مردم در عرصه نظام سازی اهمیت زیادی دارند، زمانی که امام خمینی انقلاب را رهبری کردند، تا زمانی که مردم به میدان نیامدند این انقلاب شکل نگرفت.
وی افزود: ولی حال باید ببینیم مردم در دولت سازی چه وظیفه‌ای دارند؟ یکی از وظایف مردم و مشارکت مردم در انتخابات است، ولی مهم‌تر از آن باید ببینیم که مردم در تحقق دولت اسلامی چه باید بکنند؟ نظارت مردم چگونه باید باشد؟ نقش مردم در حوزه‌های مختلف 7 بندی که گفته شد چه باید باشد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

ارمان
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادمون برسه این هدایتخواه باز پیداش شد
Iran, Islamic Republic of
یکی به این بفهماند که مردم تورانمی خوان تومهره سوخته ای بیش نیستی نمایندگان تصمیم میگیرن
خواننده
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای بازهم هدایت خواه . بابا ول کن این استان و مردم بدبخت را . چه با این مردم داری که ول کنشون نیستی . بخدا به پیر به پیغمبر این مردم شما را نمی خواهند به چه زبونی باید بهتون بگند.
Iran, Islamic Republic of
همچنانکه خداوند گچساران را از اشغال ناصواب تاجگردون آزاد کرد انشاالله ریشه مدیران رانتی و نالایق هم خشکانده شود.
و امثال هدایت خواه هم خیلی زود و کمتر از سه ماه دیگه مشخص می شه که دنبال سهم خواهی هستند یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
تویک مهره سوخته ای ازقافله مانده ای سالهاست مردم توراطرد کرده اند بدان خودت ازاین بیشترخسته نکن برای ریس یک ستاد قبولت نداشتن
Iran, Islamic Republic of
تویک مهره سوخته ای ازقافله مانده ای سالهاست مردم توراطرد کرده اند بدان خودت ازاین بیشترخسته نکن برای ریس یک ستاد قبولت نداشتن
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم شما رو نخواستن و نمیخوان پس تکلیف روشنه روشنفکر و موحد باید آدم های خوب و انقلابی را به استان بیارن غیر بومی و کار بلد بهتره تا
ستار
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون میدونیم چیکار کنیم .شما بفرمایین.
Romania
تورا خدا دست برداريد از اين دوقطبي سازي نفاقانه انقلابي وغير انقلابي ...،همه مردم ايران اگر اگر به ارزش هاي سال٥٧ امثال شما ها پايبند باشيد انقلابي ولي اهل تعامل با دنيا هستند نكنيداين دو قطبي كاذب...كه هركس با ما نيست از ما نيست وتفكر را براو جاري گردانيد
Iran, Islamic Republic of
یقینا رفتار امثال تاجگردون مذموم و محکوم است و هر رفتاری که ناسالم باشه از هر فردی و با هر ادعایی خیلی زود برملا می شه.
انقلابی غیر انقلابی را کسی کارش نداره انصاف داشتن یا نداشتن اصله- روراست بودن یا نبودن اصله -منفعت طلب بودن یا نبودن.
آرامش م
Romania
خیالت راحت پست گیرت نمیاد بچه خوشگل!!! ایشون دنبال استانداری بودن اما گویا تازه یادش اومد سن بازنشستگی ۳۵ سالگی را هم رد کرده.الان هم هی شخ پلو ایکنه ، اما گمون کنم مثل قضیه ستاد وه روزش ایره
Iran, Islamic Republic of
ایشون خودشون گفتن من مسئول نمیشم.مگه مث تاجگردون خودتونه که دنبال 85 میلیون تومن حقوق گرفتنه.
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه انقلابی و عزیز
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
lwxtd
Iran, Islamic Republic of
نیازی به پست نداره ....خلایق هرچه لایق
Romania
ادمی ک شب روز دنبال اشنقاقه و انقلابی و غیر انقلابی میکنه رئیس
کاش بدونسم شما چکاره مملکتی
بابا مردم به چه زبونی بگن شما و دار دستتون قبول ندارن.
Iran, Islamic Republic of
اصلا آقای هدایت خواه شما که هستید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما‌که‌‌هشت‌سال‌نماینده‌بودی‌‌چکار‌کردی‌مگه‌بقیه‌انقلابی‌نیستند
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هم تو
رحمت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش با برنامه مدون کاندید میشدی نه با زور و اجبار.
Iran, Islamic Republic of
نخود هر آش
حاشیه
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه
شما با میل و رغبت خودتون اومدید هیچ کس رغبتی نداشت
شخص شما همیشه دنبال حاشیه‌بودید و هستید
کاش وزیر بشوید ولی از این استان بروید🤔
دنا
Iran, Islamic Republic of
یعنی خود دکتر زمان نمایندگیش دخالتی در عزل و نصب مدیران استانی نداشتند؟؟؟ حالا که نوبت بقیه شده داره نصیحت می کنه... خدایی دکتر دیگه اینو اول باید خودتان رعایت می کردی بعد از بقیه می خواستی...
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
چرا تو 😂
Iran, Islamic Republic of
درود استاد
همیشه خودتون و خانواده تون هزینه روشنگری کردید تا انقلاب بماند
Iran, Islamic Republic of
😂😂
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت مسلمان تهمت نمی زنه غیبت نمی گوید اخلاق را رعایت می کنه...ما هم چهار کلاس درست و حسابی درس خواندیم..قرآن خواندیم..نمیدانم این دین و عقیده ای که حضرت عالی داری کجای اسلام وجود دارد...به قول روشنفکر جمع کن بساطت را..برو خونت بنشین
حق
Iran, Islamic Republic of
درودبرهدایتخواه
واقعانماینده ای مث روشنفکرفقط ب فکرسهمخواهی وگماردن نیروی ضعیف هست ک تاکنون اینطوری بوده
United Arab Emirates
فعلا اولین فامیل خودش را چند روز پیش/ا برد و اولین مدیر داری مالی انتصاب شد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی با افتخار آدم های هم شان خودش را بکار گرفت خاینین به مردم را بکار نگرفت تا کورشود هرآنکس نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
چرا رفقایت را ناانید میکنی آخه کسانی از رفقای قدیمی وحالت به طرفداران قول مدیرکلی ورئیس ادارات داده اند اگر راست میگویی برو تخلفات که حکم تخلف گرفتند دربیار همین ها ادعای ندیریت میکنند جلوی فاسیدین رابگیر پاکان پست نمیخواهند انقلاب هم ارث نیست
ما شناس
Iran, Islamic Republic of
در تمام صحبتهای ایشون حرف از آدمهای ناصالح، فاسد و۰۰۰۰٫٫٫۰ میزنه جناب هدایت خواه، اولا شناخت چنین موضوعاتی خیلی سخت برای انسان ها، دوما کسی باید دم از این مسائل بزنه که خودش الگو باشه وبرای رفقاش این کار‌ها را انجام نداده باشه پرونده حناب هدایت خواه در دوران نمایندگی مجلس کاملاً روشن است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده توسط اکثریت قبول میشه خواستار انتخاب مدیران جدید وهمفکر با اون رای اکثریت بودن حالا آقای هدایت خواه شما چکاره ای که اینطور صحبت میکنی چند در صد از مردم بویر احمد به خاطر شما رای به آقای رئیسی دادن پس سکوت کن وبه اکثریت احترام بزار
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای مگه همونایی نیستن که به محسن رضایی رای دادن؟؟؟؟
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
علی
United Kingdom
سنگ محک شما و دولت اقای رییسی دانشگاه علوم پزشکیست، در این کرونا معیار مهمی است که آیا به رویه سابق ادامه داده میشود و باز ابقا و تداوم لابی گری های سیاسی دیده میشه یا علم و خدمت به مردم جایگزین میشه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بله درست می فرمایید، به زور آوردنتان تا پست بهشان بدید، همین اقایی که می فرمایید در علوم پزشکی ببیند چند نفر استخدام کردند، نمی آمدید. بیشتر دقت می کردید، کافیست دیگر
Masoud
Iran, Islamic Republic of
کدخدا برو تهران تا بهت پست بدن نه ببخش نماینده مجلس ثبت نامت کنند. 😀😀😀😀😀
Iran, Islamic Republic of
با زور واجبار؟؟!!!!!!!!!
پس چرا تنهایی با دوپیمانکار رفتین تهران ثبت نام کردین
Iran, Islamic Republic of
اون دو تا پیمونکار خیر سیاسی بودن.حالا تو چته داری میسوزی از مقبولیت هدایت خواه؟
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
نماینده ولی فقیه باید فراجناحی عمل بکنه قطعا حجه الاسلام حسینی در همایش اصلاح طلبان یا دیگر گروهها شرکت نمیکرد
مربی امور تربیتی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به ستار هدایتخواه که گفته آموزش و پرورش کادر سازی نکرده اولا این توهین بزرگی به جامعه بزرگ و فرهیختگان فرهنگی در بدنه تعلیم و تربیت است ثانیا ایشان این اهانت بزرگ را کرده این کادر سازی مدنظر هدایتخواه چیست؟هدایتخواه گفته که بسیج و دیگر نهادها کار تربیت را انجام داده باید در جواب وی گفت بی شک بسیج در بین کادر تعلیم و تربیت جایگاه خوبی دارد اما نه بدان معنا که بتواند کادر بسازد شاید یک درصد تاثیر بسیج را بتوان لحاظ کرد اما اینطور نیست که جامعه معلمان سخت کوش و بی ادعای کشور به قول هدایتخواه تاثیری در آموزش نیروی انسانی نداشته باشند اگر تقسیم بندی بشه در بین نهادهای .خانواده .همسالان .محیط .مدرسه .مسجد و .سایر نهادهای اجتماعی...بدون تردید نقش مدرسه و آموزش و پرورش 99درصد و بقیه نهادها 1درصد. جناب هدایتخواه خودش اذعان کرده که معاون پرورشی اداره گچساران بوده اما دیگران را شایسته تر می دانست باید عرض کنم که جناب هدایتخواه اکثریت قریب به اتفاق معلمین شایسته ترین هستند و اگر ارزشی برای معلمی قائل بودی در آموزش و پرورش می ماندی نه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی می شدی .اگر کادر سازی مدنظر هدایتخواه این باشد که به حزب و جناح و باند مورد سلیقه او تمایل داشته باشند بله این چنین کادری تربیت نمیشه بلکه نیروهای مومن معتقد آزاده و آگاه تربیت میشوند تا به باند و جناح و گروه تعلق نداشته باشند تفکر امثال تو باعث شد که 52درصد مردم در انتخابات شرکت نکنند و بیش از 4میلیون رای باطل بدهند و همین تعداد هم اگر همزمانی انتخابات شوراها وریاست جمهوری نبود شاید 20درصد میشد .بیش از این به مردم توهین نکنید اگر تفکر تو مورد اقبال بود در مقابل ضعیفترین کاندیدا غلام محمد زارعی دوبار شکست نمیخوردی که زارع در برابر دیگران چهارم شد دست از جان مردم بردارید .اعصاب مردم را خرد نکنید مردم به قیم نیاز ندارند .والسلام
Iran, Islamic Republic of
واقعا اموزش وپرورش بخصوص در استان ما هیچ کاری نکرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
افرین براین اندیشه جای تحسینه
Iran, Islamic Republic of
تفکر کی باعث شد 52 درصد مردم نیان رای بذن؟تفکر اصولگرا ها؟اصولگراها چن میلیون رای اوردن؟اصلاحطلبا چی؟مردم تفکر اصولگرا ها رو قبول داشتن اومدن به رئیسی 18 میلیون رای دادن.اما تفکر همتی و اصلاحطلبا رو نه و 2 میلیون رای دادن به افساد طلبا.با پر رویی نجومی راه به جایی نخواهید برد جنابان افساد طلب...
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
دانشی
Iran, Islamic Republic of
سر پیازی یا ته پیاز .... برو که دیگه
Iran, Islamic Republic of
و وووووو هم یو اومد
Iran, Islamic Republic of
ایشان نه سر پیاز و نه ته آن هستن شما سر و ته پیازید ///
وی یک سیاستمدار و انسان بزرگواری هست
Iran, Islamic Republic of
زر گل بی
انتظار
Iran, Islamic Republic of
درود بر انقلابی مردمرد استان
اقای هدایت خواه کارش درسته
متاسفانه یاسوج توسط نمایندگان دو طایفه داره نابود میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
خب حاجی مردم شمارو نخواستند..پس نظرتون رو هم نمیخوان..ببخشید شما کجا نشسته ای که اجازه نمی دهید...شما از دایره سیاست حذف شده وازنظر سن هم بازنشسته شده اید...نمی خواهیدقبول کنید!
رضایی
Iran, Islamic Republic of
صب تاپسین من باغل جمع ایکنی مردمو ایگی چه!!!؟؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه شما چکاره مملکت هستی نماینده بویراحمد که جناب دکتر روشنفکر است و ایشان باید تصمیم بگیرد نه جنابعالی . خودت را خسته نکن کسی به شما توجهی ندارد .
حسین
Iran, Islamic Republic of
اینده مشخص میشه که سرو ته پیاز کیه شما ها که باطایفه گرایی میخواین حکومت داری کنین منتظر بمونین.....
جوان
Iran, Islamic Republic of
بجای بکاربردن کلماتی همچون «مردم،بسیج،انقلاب،پیرو خط امام و...» از این ارزشها بعنوان سنگر و جایگاه اختصاصی افراد موقعیت طلب فرصت طلب فرصت سوز که نام مردم و انقلاب را صرفا در کامیابی خود بکارمیبرند و افرادی شناخته شده دراین مرزوبومند و شکم و گردنی تنومند دارند و از رنج فقط اسمی شنیده اند ،لااقل برای حفظ اندک آبروی خود در بین اندک کسانی که هنوز این فکر را دارند که«هدایتخواه خودش پاک هست علیرغم اطرافیانش» مابقی ایام راسکوت اختیاردارند ویا با دوست دیرینه همکاری پیشه گیرند یا اصلا بیخیال خیرازجانب ایشان لااقل به یار دیرینه و جناح شر نرسانند تا هم اجردنیوی هم اخروی در مانده راه نصیبشان گردد
Iran, Islamic Republic of
حتما كأخ نشينان انقلابي 😂مثل//انقلابي وصالح هستند
اخ وبخت بيراحمد
ستار ول كن ده
Iran, Islamic Republic of
خود ایشون گفته بودن من کاخمو با نصف کوخ اقایون مسئولی که توی شهر کوخ ساختن عوض میکنم.انقلابی بودن یعنی تاجگردون با 85 میلیون حقوق نجومی و BMW با قیمت 5 میلیارد.
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت جان
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه پسر شجاع و انقلابی
Iran, Islamic Republic of
هدایت شیر زمینه بویر احمد داغشه نبینه
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دور بعدی خودت قبولی
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله هدایت جان.شما دعا کن...
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
اصل تفکیک قوا که خوزستان وبلهزار آب ندارند به چه دردی می خورد البته دکتر هدایتخواه آدم های پولداری دور ورش هستند. پول پارو می کنند آقای به اصطلاح خ خ
Iran, Islamic Republic of
ایشان گفتند اجازه ندهیم. شما می‌نویسید اجازه نمی دهیم. واقعا در ارائه نظر اشخاص رعایت امانت کنید چون این دو جمله تفاوت دارد.
گفتند اجازه ندهیم افراد ناصالح در مناصب قرار گیرند یعنی باید مطالبه کرد و این کاملا درست است
Iran, Islamic Republic of
. مثل اجناس داخل سوپرمارکت است که میخان باتاریخ جدید وقیمت جدید بفروش بره اما آن طعم مزه اش رفته
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
من موندم واقعا همون موقع هم که نماینده بود چطور تائید میشد توسط شورای نگهبان ایشان اصلا صلاحیت نداشتن چون سوابق درخشانی دارند/،کسانی که آگاه هستن میدونن که چی گفتم ،کبنا این نظرو منتشر کن لطفاً تا اونایی که آگاهی ندارن یه تحقیق کنن و بفهمن که اینا چی بودن و حالا ادعا دارن
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
همه چیز دست هدایت خواست نماینده ضعیفی مثل روشنفکر میخاد بگه چی
ع ف
Romania
این قدر دم انقلاب ایرانی بشین خونت عبادت کن مردم تورا نمی خوان دست بردار . از چشم مردم بردی دست از سر گچل مردم بردار
Iran, Islamic Republic of
آقای کمالی مدیر مبنا مگه حرفهایی که نوشتم گزیدنت ک کلمه های واقعی را حذف کردی شما طرفدار هدایت خواه هستی
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1