کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت؛

کشف ۴۸ کیلوگرم تریاک در گچساران

24 تير 1400 ساعت 11:23

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۸/۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان گچساران خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۸/۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان  گچساران  خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز پنج شنبه (24 تیرماه 1400) سرهنگ"سید محمد موسوی" اظهار داشت:  در پی دریافت خبر وگزارشاتی مبنی بر قاچاق مقدار زیادی موادمخدر توسط قاچاقچیان ،  موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.              
وی افزود:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با پشتیبانی وهمکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی  اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران نمودند، که ماموران به یک دستگاه کامیون  مشکوک وآن  راتوقیف ودربازرسی از  این کامیون موفق به کشف و ضبط ۴۸/۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک  که به طرز ماهرانه ای در آن، جاسازی شده بود گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان  خاطر نشان کرد: دراین رابطه  ۲ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر ، پرونده ای در این زمینه تشکیل وقاچاقچیان به مرجع محترم قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت. 
درپایان این مقام انتظامی ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر، از مردم شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی نمایند.


کد مطلب: 436855

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436855/کشف-۴۸-کیلوگرم-تریاک-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1