تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۳۶۷۴۱
در جلسه اجرای برنامه‌های اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی شهرستان بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مطرح شد

انتقاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به «کم‌کاری مدیران» در استان کهگیلویه و بویراحمد / کلیپی درباره یکی از روستاهای استان که سر از رسانه های معاند درآورد!

۷
۱
انتقاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به «کم‌کاری مدیران» در استان کهگیلویه و بویراحمد /  برخی سوژه‌هایی که می‌بینیم تأسف می‌خورم این حق مردم نیست! /  کلیپی درباره یکی از روستاهای استان که سر از رسانه های معاند درآورد!
کبنا ؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: بعضی پروژه ها، به دلیل تفاهم نامه هایی که در سطح کلان با وزارتخانه ها منعقد شده است، دست ما را برای بودجه و اعتبار باز کرده و می توانیم اعتبارات دوبرابری بگیریم و می طلبد  ادارات از جمله اداره میراث فرهنگی، سازمان بهزیستی، وزارت جهاد کشاورزی و ...، این یک امتیاز ویژه ای است که این دستگاه ها باید در صدد جذب اعتبار ویژه باشند.
به گزارش کبنا نیوز، صبح امروز (دوشنبه 21 تیرماه 1400) جلسه اجرای برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان بویراحمد برگزار شد که شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در این استان کهگیلویه و بویراحمد توجیه کردن مدیران و نوع نگاهشان است که در جهت رفع موانع تولید نیست!
نادری گفت: با توجه به رسالت ستاد اجرایی فرمان امام، این ستاد در استان ما مظلوم است؛ بعضی ادارات علارغم تفاهم نامه های زیادی که داشتیم، مدیران مالکیت معنوی ستاد اجرایی فرمان امام را حفظ نکردند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی فرهنگی، حوزه سلامت سه رسالت اصلی است.
نادری اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام 5 زیرمجموعه دارد؛ بنیاد برکت، بنیاد اجتماعی احسان، بنیاد 15 خرداد، گروه دانش بنیان برکت، گروه اقتصادی توسعه و تدبیر، هر کدام ماموریتی را در نقاط مختلف کشور دارند.
وی گفت: ایجاد اشتغال زایی به ماموریت «بنیاد برکت» ستاد اجرایی فرمان امام برمی گردد.
نادری گفت: در حوزه آب، راه، ساخت مدرسه و مسجد، پروژه های علوم پزشکی خدمات شایانی را عملیاتی شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: در حوزه راه روستایی 18 پروژه داشتیم که نزدیک به 200 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت بوده است که عمدتا در مناطق محروم اجرایی شده است.
وی به پروژه های آب استان اشاره کرده گفت: در این حوزه 40 پروژه اجرا شد که با حجم سرمایه گذاری بالای 200 میلیارد ریال مشکل تنش آبی 172 روستا را برطرف کرد.
وی با اشاره به مدرسه سازی گفت: 49 مدرسه و 171 کلاس با حجم سرمایه گذاری 263 میلیارد ریال ساخته شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بطورکلی حجم سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام نزدیک به 500 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 از استان فارس مستقل شد، بیان کرد: ظرفیت های خوبی در استان داشته است، که با کم لطفی برخی مدیران سرعت انجام پروژه ها کند بوده است.
وی به ایجاد اشتغال زایی در سطح خرد اشاره کرده و افزود: در حوزه خرد، 2800 طرح اشتغال زایی خرد داشتیم، نزدیک 80 میلیارد تومان اعطای وام صورت گرفته است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در سال 1400 همه استان را زیر چتر اشتغال زایی ستاد اجرایی قرار دادیم، از این رو می طلبد که مدیران همکاری بیشتری داشته باشند تا ستاد اجرایی خدمات بیشتری ارائه دهد.
نادری اظهار کرد: برخی سوژه هایی می بینیم که متاسفانه حق مردم این نیست.
وی گفت: اگر در این استان، هر سالی هر مدیری 1 متر جاده می ساخت و آبرسانی می کرد ما این مشکلات را ننداشتیم، که می بینیم که کلیپ ناراحت کننده ای از بلوط بلند منتشر می شود و سر از رسانه های معاند درمی آورد.
نادری گفت: بخشی از این محرومیت ها به سوءمدیریت برمی گردد، وگرنه نه کمبود منابع داریم و نه کمبود نیروی انسانی، و فقط مدیر باید بین خود و خدای خود در راه توسعه این استان و محرومیت زدایی از مردم گام بردارد.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام نهاد حمایتی است، اجرایی نیست، لذا می طلبد که دستگاه اجرایی در خط مقدم باشد و ما هم به عنوان نهاد حمایتی، حمایت کنیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: بعضی پروژه ها، به دلیل تفاهم نامه هایی که در سطح کلان منعقد شده است، دست ما را برای بودجه و اعتبار باز کرده و می توانیم اعتبارات دوبرابری بگیریم و می طلبد  ادارات از جمله اداره میراث فرهنگی و بهزیستی و ... در صدد جذب اعتبار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استان و شهرستان های دنا و بویراحمد مارگون به شدت محروم هست او فقر خودکشی بیکاری سو تغذیه شدید در زیلایی سادات محمودی لما چناربرم بادنگان توت نده روستاهای دنا و مارگون و لوداب دیده می شود.
متریکا
Iran, Islamic Republic of
سلام، کاش بعد از چهاردهه از انقلاب اسلامی، ۳۲ کیلومتر جاده روستاهای دلیرچ که سه شهید والامقام تقدیم این انقلاب کرده آسفالت میشد ، خداوکیلی از بیان این موضوع ما خجالت میکشیم ولی مسئولان هر سال دم از نبود بودجه میزنن و....
محمد پیوندی
Iran, Islamic Republic of
آغای نادری. گل می فرمایید !!!؛؛؛؛اما از قدیم گفتند ::::آسیاب به نوبت ++++:::::هنوذ از استانهای شمالی ومشرقی ومرکزی که از ما بهتران تشریف دارند :::از محرومیت بیرون نرفته اند ؛؛؛!!!!!انشا الله زیاد هم طولی نمی کشد ؛؛!!!تقریبا نود ونه سال دیگه نوبت ما خواهد شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
احسنت
پرستار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شایان نادری و همکاران عزیزشون ، پیشنهاد میشه بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان‌امام (ره) جهت توسعه کشاورزی در شهرستان ها خصوصا کهگیلویه مخصوصا حوزه ی دشت کلاچو که از جمله ی حاصلخیزترین دشتهای کشور هست ورود کنند و در انتقال آب را از رودخانه ی مارون به این دشت سرمایه گذاری نمایند که خود باعث کاهش چشمگیر فقر و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه خواهد شد ، و با این کار زمینه ورود سرمایه گذاران را به این شهرستان محروم فراهم خواهند کرد ، و طبق براورد تنها با ورود اب به کشاورزی کهگیلویه بزرگ بیش از ۳۰ هزار شغل مستقیم در مرحله اول ایجاد خواهد شد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
؛هر مدیری یک متر جاده می ساخت.سالی یک مدیرکل میشد۴۲متر..شما هم یک مدیر!!!ضعف دانش فنی ‌عدم شایسته سالاری
عدالتخواه
United States
درود بر دکتر نادری به معنی واقعی کلمه شایسته ،انقلابی ،خوش قلب و پای کار... . کاش ده تا مدیر با نگاه مدیریتی شما در استان داشتیم.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1