تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۶۸۵
واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به گزارش کبنا و مشکلات بیمارستان دهدشت؛

سید محمد موحد: 12 میلیارد تومان از وزیر بهداشت برای سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان دهدشت گرفتم / چرا هنوز سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت «پنکه» است؟

۳
۰
سید محمد موحد: چرا هنوز سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت «پنکه» است؟
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به گزارش کبنا و مشکلات بیمارستان دهدشت گفت 12 میلیاردتومان از وزیر بهداشت برای تغییر سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان گرفتم پس چرا سرمایش این بیمارستان هنوز پنکه است؟
به گزارش کبنا، پایگاه خبری کبنا نیوز در تاریخ 11 تیرماه امسال در گزارشی با روایت بیمارکرونایی بستری در بیمارستان دهدشت و انتقاد از وضعیت اسف‌بار وغیربهداشتی این بیمارستان و خرابی سیستم سرمایشی آن در شرایط کرونایی و هوای گرم دهدشت به این موضوع پرداخت.
این بیمار کرونایی در توضیحات دیگری منطبق بر تصاویر ارسالی بیان کرد در این شرایط وحشتناک کرونا و گرمی هوا متاسفانه سیستم سرمایشی بخش کرونایی خراب و ناقص بود و مجبور شدم از خانه جهت رهایی از گرما یک پنکه به اتاق محل بستری خود بیاورم.
 بعد از انتشار گزارش کبنا از وضعیت بیمارگونه بیمارستان دهدشت به لحاظ بهداشتی و وضعیت سرمایشی آن در این هوای گرم در بخش کرونایی و آوردن پنکه توسط بیماران برای رهایی از گرما؛ روابط عمومی بیمارستان دهدشت طی جوابیه‌ای به گزارش کبنا؛ واکنش نشان داد.
در بخشی از این جوابیه در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان دهدشت آمده است:
در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان، مکاتبات و بررسی‌های کارشناسی توسط تیم فنی و تاسیساتی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی در اسفند ماه سال ۹۹ صورت گرفته و هزینه تعمیر و بازسازی کامل و تعویض سیستم سرمایشی و گرمایشی هزینه‌ای بالغ بر 110 میلیارد ریال برآورد شده که پس از اقدامات و مکاتبات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و وزارت بهداشت و درمان فرایند مناقصه در حال اقدام می‌باشد مضافاً اینکه در فروردین و اردیبهشت سال جاری هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریالی جهت تعمیر و راه اندازی سیستم سرمایشی و گرمایشی انجام گرفته است و برای بخش جراحی عمومی جهت خرید سیستم سرمایشی هزینه‌ای ۳ میلیارد ریالی صورت گرفته است.
 اما سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ دیشب در نشستی در یاسوج و در واکنش به مشکلات بیمارستان دهدشت و استفاده از «پنکه» بیان کرد: حدود 12 میلیارد تومان از وزیر بهداشت یکجا گرفته‌ام برای تغییر سرمایش و گرمایش دهدشت و پولی که در یکساله گذشته برای حوزه بهداشت و درمان استان گرفته‌ام چند برابر پول سال‌های گذشته است. پس چرا هنوز سرمایش این بیمارستان پنکه است؟
 با توضیحات نماینده کهگیلویه بزرگ و گرفتن اعتبار 12 میلیاردتومانی از وزیر بهداشت برای تغییر وتجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی تنها بیمارستان حوزه انتخابیه وی معلوم نیست چرا تاکنون این کار انجام نشده و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان پاسخ دهند چرا در این خصوص سهل انگاری شده و این اعتبار کجا هزینه شده است؟
مردم کهگیلویه بزرگ از وکیل خود انتظار دارند تا مشخص شدن این موضوع ورفع مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت پیگیر باشند و نتیجه را به اطلاع موکلان خود برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کرم الله
Iran, Islamic Republic of
باید از نماینده محترم کهگیلویه سوال کرد با سابقه چندین دوره نمایندگی چرا تا الان اوضاع مراکز درمانی استان به خصوص کهگیلویه اینطوره. به جای لابی برای دوستان و هم کیشانتان به داد استان برسید
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه در دوره ی اصلاحاتی ها پست گرفت و یک نفر دکتر متخصص عفونی در بیمارستان شهید جلیل را که تخصص وی در رابطه با بیماران کرونایی بود را کنار زد و انتصاب های گسترده ی فامیلی و قومی در علوم پزشکی انجام داده،حالا می خواد به واسطه ی قوم و خویشی با نماینده ی ادامه بده،اما زود باشد که جریان انقلابی او را از عرصه ی مدیریت قوم و خویشی خواهند کشید.
همت
Iran, Islamic Republic of
چون 20 سال هست مثل شما نماینده این مردم بدبخت و بیچاره اید...
حداقل سالی یک کولر پنجره ای هم که نصب میکردی الان این مشکلات رو نداشتیم
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1