تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۳۶۶۴۶
صبح امروز (18 تیرماه 1400) انجام گرفت

سفر رئیسی به قم / گفت‌وگوهای رئیس جمهور منتخب با مراجع

۰
سفر رئیسی به قم / گفت‌وگوهای رئیس جمهور منتخب با مراجع
کبنا ؛سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، صبح امروز با آیت‌الله نوری‌همدانی، از مراجع عظام تقلید، در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا به نقل از مرکز خبر حوزه، دیدار با حضرات آیات وحید خراسانی، مکارم‌شیرازی، سبحانی، صافی‌گلپایگانی، شبیری‌زنجانی، علوی‌گرگانی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور منتخب در قم است.
 سید ابراهیم رئیسی در دیدار آیت الله نوری همدانی با تقدیر از مراجع معظم تقلید و علما به جهت حمایت و حضور در صحنه انتخابات، بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت تاکید کرد.
وی گفت: برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه ها، به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار موثر بود، تشکر می کنم.
وی افزود: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم، حضور و همکاری همه مردم موثر است رهنمودهای مراجع می تواند برای آینده دولت بسیار تاثیرگذار باشد مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.
رییسی با تاکید بر اینکه حماسه‌ای که در ۲۸ خرداد آفریده شد، بدون تردید حضور مراجع در آن نقش آفرین بوده است، گفت: مردم امروز به شدت مشکل معیشتی و کسب و کار دارند، مشکلات مختلفی که زندگی مردم را احاطه کرده مردم بسیار صبور هستند که نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می کنند، مردم در این انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان  و  تکلیفی برای ما ایجاد کردند که امیدواریم به عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

رئیسی با آیت الله علوی گرگانی دیدار کرد


آیت الله ناصر مکارم شیرازی دیگر مرجع تقلید شیعیان بود که رئیسی با او دیدار کرد

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1