تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۳۶۵۴۸
با حکم وزیر ورزش و جوانان:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / «علوی» مدیر کل ورزش و جوانان سمنان شد

۶
۳
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / چه کسی مدیرکل ورزش می‌شود + اسامی
کبنا ؛طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سید محمدتقی علوی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان منصوب شد.
 به گزارش کبنا، سید محمدتقی علوی از 24 آذرماه 1395 بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد و در زمان تصدی در حوزه‌های مختلف اداری، ورزشی، عمرانی و سازمان های مردم نهاد استان انقلاب و تحویل بزرگ در ورزش کهگیلویه وبویراحمد ایجاد کرد.
 افزایش سرانه فضای ورزشی از 88 به 94صدم متر مربع، افتتاح 68 پروژه عمرانی ،شامل 24 سالن ورزشی ،4 خانه جوان و 40 چمن مصنوعی، جذب اعتبار برای طرح های ملی برای سازمان های مردم نهاد استان ،افزایش تاسیس سازمان های مردم نهاد استان، کسب رتبه برتر و اول دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در سال 1397 و 1398 در حوزه تخصص عمومی و تخصصی،راه اندازی اتوماسیون اداره کل، شهرستانها و هیات های استانی، ایجاد و تکمیل سامانه سادا در جهت مستند سازی املاک ورزشی ،توسعه خانه ورزش روستایی ،توسعه ورزش همگانی در شهرها و روستاهای استان، حضور 6 ورزشکار مرد و یک بانوی ورزشکار برای اولین بار در تاریخ ورزش استان در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی و کسب دو مدال برنز مسابقات در رشته واتر پلو، کسب کرسی‌های فدراسیون ها توسط روسای هیات های استانی، حضور ملی پوش در تیم های ملی و اعزام به رقابتهای آسیایی و جهانی، کسب سهمیه حضور دو ملی پوش هم استانی در تیم ملی دو و میدانی در پارالمپیک 2021 توکیو و کسب اولین سهمیه تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور در المپیک 2021 توکیو توسط پریسا جهانفکریان از مهمترین دستاوردهای علوی در زمان تصدی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است.


به گزارش کبنا، آئین تودیع و معارفه مدیران ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌ی آینده با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار می‌شود.
 علوی بیست و دومین مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بود.


به گزارش کبنا، گفته می‌شود یکی از معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین علوی خواهد شد. همچنین برخی از منابع اینگونه بیان می‌کنند که وزارت ورزش و جوانان فرد دیگری را برای جایگزینی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان مدنظر دارند. عباس شجاعی فر معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان، بهروز جهانبخش مسئول امور حقوقی و از کارکنان با تجربه اداره‌کل ورزش و جوانان گزینه‌های مطرح مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارکنان
Iran, Islamic Republic of
کاش تکلیف تأمین اجتماعی هم زودتر مشخص شود
Romania
معاون توسعه آقای نصرت زاده هستن
ورزش
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر مردان ۲۰۰۰ را از استان ما کم کن ..
ورزش
Iran, Islamic Republic of
خدایی من تا جایی که آقای جهانبخش را می شناسم شایستگی انتصاب مدیر کلی را دارند هم پاک دست هم مدیر و مدبر و هم کارآمد.
Iran, Islamic Republic of
ها جون خت
فداکار
Iran, Islamic Republic of
پاک دست بی کسی وش نیگو .
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1