کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم وزیر ورزش و جوانان:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / چه کسی مدیرکل ورزش می‌شود + اسامی

15 تير 1400 ساعت 13:16

با حکم وزیر ورزش و جوانان سید محمدتقی علوی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان سمنان معارفه شد.


طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سید محمدتقی علوی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان منصوب شد.
 به گزارش کبنا، سید محمدتقی علوی از 24 آذرماه 1395 بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد و در زمان تصدی در حوزه‌های مختلف اداری، ورزشی، عمرانی و سازمان های مردم نهاد استان انقلاب و تحویل بزرگ در ورزش کهگیلویه وبویراحمد ایجاد کرد.
 افزایش سرانه فضای ورزشی از 88 به 94صدم متر مربع، افتتاح 68 پروژه عمرانی ،شامل 24 سالن ورزشی ،4 خانه جوان و 40 چمن مصنوعی، جذب اعتبار برای طرح های ملی برای سازمان های مردم نهاد استان ،افزایش تاسیس سازمان های مردم نهاد استان، کسب رتبه برتر و اول دستگاه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در سال 1397 و 1398 در حوزه تخصص عمومی و تخصصی،راه اندازی اتوماسیون اداره کل، شهرستانها و هیات های استانی، ایجاد و تکمیل سامانه سادا در جهت مستند سازی املاک ورزشی ،توسعه خانه ورزش روستایی ،توسعه ورزش همگانی در شهرها و روستاهای استان، حضور 6 ورزشکار مرد و یک بانوی ورزشکار برای اولین بار در تاریخ ورزش استان در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی و کسب دو مدال برنز مسابقات در رشته واتر پلو، کسب کرسی‌های فدراسیون ها توسط روسای هیات های استانی، حضور ملی پوش در تیم های ملی و اعزام به رقابتهای آسیایی و جهانی، کسب سهمیه حضور دو ملی پوش هم استانی در تیم ملی دو و میدانی در پارالمپیک 2021 توکیو و کسب اولین سهمیه تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور در المپیک 2021 توکیو توسط پریسا جهانفکریان از مهمترین دستاوردهای علوی در زمان تصدی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است.


به گزارش کبنا، آئین تودیع و معارفه مدیران ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌ی آینده با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار می‌شود.
 علوی بیست و دومین مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بود.


به گزارش کبنا، گفته می‌شود یکی از معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین علوی خواهد شد. همچنین برخی از منابع اینگونه بیان می‌کنند که وزارت ورزش و جوانان فرد دیگری را برای جایگزینی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان مدنظر دارند. عباس شجاعی فر معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان، بهروز جهانبخش مسئول امور حقوقی و از کارکنان با تجربه اداره‌کل ورزش و جوانان گزینه‌های مطرح مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 


کد مطلب: 436548

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436548/مدیرکل-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-کسی-می-شود-اسامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1