تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۶۴۴۵
با ارسال یادداشتی

توضیح روابط عمومی بیمارستان دهدشت در خصوص گزارش کبنانیوز

پاسخ کبنا به جوابیه روابط عمومی بیمارستان امام خمینی دهدشت
۳
۰
توضیح روابط عمومی  بیمارستان دهدشت در خصوص گزارش کبنانیوز
کبنا ؛روابط عمومی بیمارستان دهدشت در خصوص گزارش منتشرشده در این پایگاه خبری توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش کبنا؛ روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در واکنش به خبر «روایت نگران‌کننده بیمار کرونایی از وضعیت اسفبار بیمارستان دهدشت؛ وای به روزی که بگندد نمک/ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد این تصاویر را حتما نگاه کنید» جوابیه ای راصادر کرد.
درمتن این جوابیه آمده است:
مسئول محترم پایگاه خبری کبنا نیوز
سلام علیکم
در پی خبر ارسالی مورخ 11/04/1400 با کد خبر 436428این پایگاه مبنی بر روایت نگران کننده بیمار کرونایی از وضعیت اسفبار بیمارستان دهدشت این مرکز جوابیه را به شرح زیر اعلام می رود:
بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بزرگترین و تنها مرکز درمانی شهرستان کهگیلویه می باشد که خدمات گسترده درمانی به این شهرستان و به شهرستان‌های چرام، لنده و بخش‌های دیشموک و چاروسا در رشته های مختلف پزشکی ارائه می نماید و بدون تردید خدمات ارائه شده درمانی تحسین‌برانگیز کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان به ویژه دراین ایام کرونا ماندگار بوده که گاها نادیده گرفتن این خدمات و این جانفشانی های مجموعه درمانی قابل تامل می باشد.
به کار بردن جمله روایت نگران کننده واسفبار بیمارستان دهدشت و انتقاد از وضعیت بهداشتی و خرابی سیستم سرمایشی در این شرایط حساس و ویژه کرونایی، انگیزه و اراده خدمت صادقانه به مردم را کم نخواهد کرد.
در متن این خبر اشاره به وضعیت بهداشت محیط این مرکز درمانی و خاصه سرویس بهداشتی و حمام بخش کرونا داشته که به سمع و نظر این پایگاه خبری، اصحاب رسانه و مردم شریف شهرستان کهگیلویه می رساند این تصاویر گویای نقض خبر فوق را دارد که غیر قابل استفاده بودن سرویس بهداشتی و حمام در این تصاویر نمایان است.
در بخش فوق ۱۱ سرویس بهداشتی و 4 حمام فعال وجود دارد و سرویس بهداشتی و حمام مورد نظر پلمپ بوده که جایی سوال از عکاس این خبر وجود دارد که چطور با وجود پلمپ بودن این دو اتاق، عکس و خبر تهیه نموده درحالیکه سرویس بهداشتی فعال در کنار این سرویس وجود داشته است. در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان، مکاتبات و بررسی‌های کارشناسی توسط تیم فنی و تاسیساتی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی در اسفند ماه سال ۹۹ صورت گرفته و هزینه تعمیر و بازسازی کامل و تعویض سیستم سرمایشی و گرمایشی هزینه‌ای بالغ بر110میلیارد ریال برآورد شده که پس از اقدامات و مکاتبات صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و وزارت بهداشت و درمان فرایند مناقصه در حال اقدام می باشد مضافاً اینکه در فروردین و اردیبهشت سال جاری هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد ریالی جهت تعمیر و راه اندازی سیستم سرمایشی و گرمایشی انجام گرفته است و برای بخش جراحی عمومی جهت خرید سیستم سرمایشی هزینه‌ای ۳ میلیارد ریالی صورت گرفته است.
افزایش فزآینده دمای هوا در چند وقت اخیر بر هیچکس پوشیده نیست و تلاش شبانه روزی جهت تامین رفاه حال بیماران و نصب اسپلیت ۳۶۰۰۰ هزار در ورودی بخش کرونایی بیمارستان و تعویض فن کویل های اتاق های این بخش جهت مطلوب نمودن دمای هوا از اهم اقدامات صورت گرفته در ابتدای فصل گرما بوده که با چند عکس از سرویس بهداشتی و حمام غیر قابل استفاده، تمام خدمات ارائه شده را زیر سوال میبرد.
از نگارنده این خبر هم انتظار می‌رفت قبل از درج خبر فوق بررسی ها و سرکشی های لازم را انجام داده و بعد اقدام به درج و انتشار خبر می کرد لذا در پایان اعلام می‌گردد مجموعه مدیریت بیمارستان با تمام توان جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و رعایت بهداشت فضای این مرکز درمانی از هیچ کوششی دریغ ننموده و پیگیری ها و اقدامات لازم در خصوص تمام امورات بیمارستان به صورت شبانه روزی در حال انجام می باشد واین بیمارستان آمادگی لازم جهت حضور اصحاب رسانه و خبرنگار سایت کبنا نیوز در بیمارستان برای بررسی وضعیت بهداشتی و مشکلات احتمالی را دارد که انشاالله با خرد جمعی برای رفع نواقص اقدامات مقتضی صورت گیرد.
کبنا نیوز و ذکر چند نکته در خصوص پاسخ روابط عمومی بیمارستان دهدشت.
ضمن سپاس از پاسخگویی مدیریت و روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل و کادر پزشکی و مدافعان سلامت در این شرایط کرونایی و اشاره به اینکه تنها بیمارستان کهگیلویه بزرگ است که اشاره شد نشان از توزیع ناعادلانه زیرساخت های بهداشتی در چند دهه اخیر است.
اذعان روابط عمومی بیمارستان دهدشت به خرابی حمام و سرویس بهداشتی در بخش کرونایی و تصاویر منتشر شده نشان از صحت گزارش دارد اینکه پلمپ بوده با کدام حکم پلمپ بوده و چرا تعمیر نشدن تا مورد استفاده قرار گیرند .
​​​​​​مجددا در جوابیه روابط عمومی بیمارستان دهدشت اشاره شده که فرایند مناقصه سیستم سرمایشی بیمارستان  در حال اقدام است که با این شرایط گرمای هوا می بایست از ماهها قبل کار تعویض و‌تحهیز آنها انجام می شد و اکنون تا فرایند مناقصه و عملیات آن شروع شود تابستان تمام می شود.
ضمن اینکه چندتا از بیماران کرونایی اذعان داشتند اگر کرونا ما را نکشد گرمای بیمارستان دهدشت ما را از بین می برد.
در جوابیه روابط عمومی محترم بیمارستان دهدشت قید شده که از نگارنده خبرانتظار می رفت قبل از درج خبر سرکشی و بررسی های لازم را انجام می داد جهت اطلاع مدیریت بیمارستان و عوامل مرتبط می بایست قبل از درج چنین گزارش هابی و کشیدن مشکلات به رسانه ها از مجموعه تحت مدیریت خود و فضای بیمارستان سرکشی و بازدید کنند تا مشکلات رفع شود.ضمن اینکه نشان می دهد بازدید مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان دهدشت کامل نبوده و این مشکلات از دید آنها مخفی مانده یا بی توجهی کردند.
ضمن تشکر از زحمات تمامی عوامل بیمارستان دهدشت و امید به تجهیز و بالابردن راندمان بهداشتی محیط بیمارستان ؛خبرنگاران سایت کبنا نیوز آمادگی برای بازدید میدانی و انتشار عملکرد مدیریت بیمارستان دهدشت را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.این جای تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان است نه اینکه حرف را کشش بدید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت کبنا
خداوکیلی اورژانس بیمارستان بحدی گرم هست ک برا افراد سالم تحملش سخته تا برسد به افراد بیمار ...
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
وقتی مناقصه با پارتی باشه بهتر از این نمیشه
وقتی بستگان معاون استاندار و معاون علوم پزشکی پیمانکار باشند این میشه ک می‌بیند. پیمانکار اورژانس دهدشت و لیکک
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1