تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۶۴۱۲
به مناسبت هفته قوه قضاییه

رئیس اداره منابع آب کهگیلویه با مدیران قضایی دیدار کرد

۰
رئیس اداره منابع آب کهگیلویه با مدیران قضایی دیدار کرد
کبنا ؛سیدهادی خاضعی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان های کهگیلویه ،چرام و لنده بارؤسای دادگستری و دادستانهای حوزه های قضایی مربوطه  به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.
در این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و نیز یاد و خاطره شهید دکتربهشتی و۷۲تن از یاران ایشان از خدمات کارکنان قضایی واداری واحدهای قضایی شهرستان های یادشده در ایجاد امنیت پایدار، تشکیل کارگروه پیشگیری از وقوع جرم ، تسریع دراجرای احکام و برخوردقاطع، باصلابت و باسرعت در برابرناهنجاری های جامعه، قدردانی و موفقیت روزافزون آنها رادرجهت برقراری امنیت پایداردرحوزه های قضایی از درگاه خداوندمتعال مسألت نمود.
خاضعی عنوان کرد؛یکی از مهمترین دغدغه ها و چالش های پیش روی کشور که استان کهگیلویه وبویراحمد وشهرستان های کهگیلویه چرام و لنده نیز از آن مستثنی نیست خشکسالیهای اخیروکاهش بارندگی علی الخصوص درسال آبی جاری است که تمام ذخایرآبی را تحت تأثیر قرار داده و با افت محسوس مواجه شده اند.
وی همچنین اظهارنمود؛ آب موضوعی حاکمیتی است و باید تمام نهادها در مدیریت آن دخیل باشند و از اقدامات قضایی و همکاری مؤثر مجموعه قضایی استان جهت برخوردبا متخلفین در بخش آب قدردانی کرد.
این مدیر بخش آب با اشاره به تعیین شعبه تخصصی جهت رسیدگی خارج از نوبت به دعاوی مطروحه درحوزه های قضایی مزبور که بیانگر اهمیت وحساسیت پرونده های مربوط به بخش آب و انفال است از مدیران قضایی و تمامی کارکنان واحدهای قضایی کهگیلویه، چرام و لنده چاروسا و دیشموک تقدیر کرد.
وی در پایان خواستارتسریع در روند رسیدگی پرونده ها ازجمله برخوردبا مالکین چاههای غیرمجاز جهت پر ومسلوب المنفعه نمودن و برخورد بامالکین برداشت های غیرمجاز(نصب موتورپمپ)برروی رودخانه جهت جمع آوری آنها، برداشت غیر مجاز آب ازطریق چاهها ، تجاوز وتصرف به بستر وحریم رودخانه ها جهت رفع تصرف واعاده وضع به حال سابق ورفع معارضات اجتماعی پروژه های عمرانی وغیره شد.
در این دیدارها مسئولان قضایی ارشد شهرستان های کهگیلیویه. چرام و لنده نیز ضمن برشمردن اهمیت اب در حوزه شرب . صنعت و کشاورزی و نیز اشتغال و تولید حمایت قاطع خود را از برنامه های مجموعه اب در منطقه اعلام نمودند .
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1