تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۳۶۳۸۴
در آیین استقبال و تجلیل از ورزشکار قهرمان استان مطرح شد؛

رایزنی ها برای توسعه روزافزون ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود

۰
رایزنی ها برای توسعه روزافزون ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تبریک قهرمانی مسعود برزم ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان، گفت: امکانات مورد نیاز برای توسعه روزافزون ورزش این استان فراهم می‌شود.  
مهدی روشنفکر شامگاه چهارشنبه در آیین استقبال و تجلیل از مسعود برزم ورزشکار قهرمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیگیری ها و رایزنی های لازم برای تحقق هر چه بهتر این امر مهم انجام می شود.
وی افزود: چنانچه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته از امکانات مناسبتری برخوردار بودند می توانستند درخشش بیشتری در رقابت های ملی و بین المللی داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قهرمانی مسعود برزم در رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان موجب ایجاد شور، شادی، نشاط و شعف  بین مردم کهگیلویه و بویراحمد شد و نوعی افتخار و موفقیت ارزشمند برای کشور و استان به شمار می رود.
روشنفکر عنوان کرد: مسعود برزم برای مردم، مسئولان اجرایی و متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد مایه مباهات بوده و الگویی برای جوانان این استان است.
وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در میادین جنگ و حماسه خوش درخشیده اند و از جمله ویژگی های بارز آنان نیز غیرت، مردانگی، شجاعت و حماسه آفرینی است.
روشنفکر گفت: هم اینک نیز یکی از جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به نام مسعود برزم در عرصه بین المللی افتخارآفرینی کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در این مراسم گفت: تصاحب عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان از سوی مسعود برزم ورزشکار این استان یک روز به یادماندنی را در تاریخ  ورزش استان رقم زد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: آلبوم ورزش کهگیلویه و بویراحمد با کسب این موفقیت مهم در حال تکمیل شدن است.
وی افزود: نخستین بار است که یک ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد توانسته عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان را کسب کند که مایه افتخار برای کشور و این استان است.
علوی بیان کرد: این عنوان قهرمانی با مساعدت و حمایت لازم مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ورزشکاران استان به دست آمده است.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: امید است که کسب چنین موفقیت ارزنده ای زمینه ساز آغاز حمایت ویژه مسئولان اجرایی این استان از ورزشکاران مستعد و توانمند استان باشد. 
آیت ارجمند اظهار داشت: این امر منجر به رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه ورزش کهگیلویه و بویراحمد و بهبود هر چه بیشتر عملکرد ورزشکاران استان در آینده می شود.
وی افزود: ظرفیت ها و قابلیت های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و ورزشکاران مستعد و توانمند این استان نیز در صورت حمایت لازم و تأمین شدن امکانات مورد نیاز برای آنان می توانند بیش از پیش در عرصه های ملی و بین المللی درخشیده و مطرح شوند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حمایت مسئولان اجرایی این استان از ورزشکاران استان تاکنون ناکافی بوده و انتظار می رود که در آینده افزایش یابد.
ارجمند عنوان کرد: امید است که با افزایش این حمایت ها جایگاه های بهتر و مهمتری در سال های آینده از سوی ورزشکاران استان در عرصه های ملی و بین المللی کسب شود.
وی ابراز داشت: درخواست می شود که نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از مدال آوران و قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از جمله مسعود برزم در بحث اشتغال و استخدام در دستگاه های اجرایی استان حمایت کرده و رایزنی ها و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد.
ارجمند گفت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی کشور و این استان اعتباراتی را به ورزشکاران و هیأت های ورزشی استان از جمله هیأت بدنسازی و  پرورش اندام تزریق کردند.
مسعود برزم از کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان که روزهای چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۰ در کشور امارات متحده عربی برگزار شد در دسته ۱۰۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی و نشان طلا را کسب کرد.
تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1