تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۵۳۳۴
سلامتی و تندرستی؛

کاهش وزن سریع با ۵ نوشیدنی سم‌زدای تابستانی

۱
۰
کاهش وزن سریع با ۵ نوشیدنی سم‌زدای تابستانی
کبنا ؛اگر قصد کاهش وزن در این تابستان را دارید نوشیدنی‌های سم‌زدا می‌توانند جزئی از رژیم غذایی‌تان باشند. در ادامه ۵ نوشیدنی طراوت‌بخش تابستانی را معرفی می‌کنیم که به کاهش وزن هم کمک می‌کنند.
به گزارش کبنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاهش وزن کار آسانی نیست و در حقیقت با وضعیت این روزها سخت‌تر هم می‌شود. با تعطیلی باشگاه‌ها در طول قرنطینه همه ما چند کیلویی وزن اضافه کرده‌ایم. تابستان بهترین زمان برای کاهش سریع وزن است، چراکه کمتر می‌خوریم و بیشتر عرق می‌کنیم، که این موضوع تا حدودی باعث کاهش وزن می‌شود. اما برای کاهش وزن به یک رژیم غذایی مفید و مناسب نیاز داریم که مواد مغذی بدن را تامین کند. به علاوه، حفظ آب بدن در طول تابستان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باید الکترولیت‌هایی را که از طریق تعریق از دست می‌دهید، بازیابید. 
اگر قصد کاهش وزن در این تابستان را دارید نوشیدنی‌های سم‌زدا می‌توانند جزئی از رژیم غذایی‌تان باشند. در ادامه ۵ نوشیدنی طراوت‌بخش تابستانی را معرفی می‌کنیم که به کاهش وزن کمک می‌کنند.
۱. نوشیدنی سم‌زدای لیمو نعناع
لیمو به خاطر اثر خنک‌کنندگی و آب‌رسانی خود به شدت در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده خوراکی کاهش وزن را تسریع کرده و به جوان‌سازی پوست نیز کمک می‌کند. برای تهیه این نوشیدنی تابستانی، مقداری برگ نعناع را با آب و لیمو ترکیب کنید و در طول روز بنوشید. این نوشیدنی سیستم گوارش را هم سالم نگه می‌دارد.
۲. نوشیدنی سم‌زدای خیار
خیار از خوراکی‌های واجب و ضروری در طول فصل تابستان است. خیار با داشتن مقدار زیادی آب، ویتامین ب، پتاسیم و منیزیم به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. این ماده غذایی دارای خواص سم‌زدا نیز هست و کالری خیلی کمی دارد. خیار با کنترل اشتها و ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش سریع وزن کمک می‌کند.
۳. نوشیدنی سم‌زدای سیب و دارچین
ترکیب سیب و دارچین برای چربی‌سوزی عالی است. یک بطری آب بردارید، یک تکه دارچین و چند تکه سیب به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید برای تقویت خاصیت چربی‌سوزی این نوشیدنی مقداری سرکه سیب هم به آن اضافه کنید. دارچین سوخت‌وساز بدن را بالا برده و شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد.
۴. نوشیدنی سم‌زدای گریپ‌فروت
گریپ‌فروت از بهترین خوراکی‌ها برای کاهش وزن است. وقتی پیش از وعده‌های غذایی مصرف شود، می‌تواند به کاهش وزن کمک زیادی کند. با اضافه کردن چند تکه گریپ‌فروت به آب می‌توانید یک نوشیدنی سم‌زدای قوی بسازید که خاصیت چربی‌سوزی نیز دارد.
۵. نوشیدنی سم‌زدای پرتقال
پرتقال سرشار از ویتامین ث بوده و برای تقویت سیستم ایمنی و پوست مفید است. این ویتامین به تبدیل چربی به انرژی، به جای ذخیره شدن در بدن، کمک می‌کند. چند تکه پرتقال به نوشیدنی سم‌زدای خود اضافه کنید تا یک نوشیدنی طراوت‌بخش تابستانی برای کاهش وزن تهیه کنید. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پرتقال تو تابستان؟
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1