تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۳۴۳۸۲
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان:

جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد

۰
جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی در فضای مجازی با ارائه بیش از ۵۷۰ اثر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هدف توانمندسازی آموزش دهندگان، ترغیب و تشویق استفاده از فضای مجازی در تدریس و جبران کاستی‌های ناشی از محدودیت‌های کرونایی در آموزش‌ها این جشنواره با ارائه آثار آموزش دهندگان در یک سال گذشته برگزار شد .
به گزارش کبنا نیوز، امروز پنج شنبه (30 اردیبهشت ماه) سید حمدالله خواهش نیک در نشست وبینار با حضور رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاونین و مدیران حوزه ستادی و معاونین سوادآموزی استان های سراسر کشور گفت: آموزش دهنده ها در دو بخش تدریس انتخابی و آموزش محتوای دروس سه دوره سوادآموزی در طول سال آثار خود را ارائه که ۵۷۰ اثر در دبیرخانه استان داوری و برترین‌های ۱۳ شهرستان و منطقه و استانی انتخاب و معرفی شدند .
وی گفت: با توجه به حضور آموزش دهندگان بومی به ویژه در مناطق روستایی و عشایری و یا خانواده‌ها بخشی از کلاسهای سواد آموزی به صورت حضوری برگزار شد.
 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت:آموزش در فضای مجازی، توزیع بسته‌های آموزشی لوح و قلم ،استفاده از پخش برنامه آموزشی از شبکه آموزش سیما و تهیه کاربرگ های تدریس در دوره انتقال و همچنین استفاده از برنامه آموزشی قلم و بیان از اول اردیبهشت از شبکه آموزش سیما برنامه‌های آموزشی مکمل تدریس های حضوری در حوزه سواد آموزی است .
خواهش نیک گفت: نبود گوشی همراه برای برخی مربیان و سواد آموزان و عدم زیرساخت های اینترنتی در برخی مناطق روستایی و عشایری و استمرار کلاس های سوادآموزی ،فراهم نبودن شرایط حضور مستمر معلمان غیر بومی در روستاها و عشایر برای مشارکت در فعالیت های سواد آموزی محدودیت‌های نظارت حضوری با توجه به شرایط کرونا از مشکلات حوزه آموزشی در فعالیت های سواد آموزی است.
 وی گفت: اجرای طرح نماز کلید بهشت برای بیش از ۲هزارو۶۰۰ سواد آموز ،فعالیت ۱۶ مرکز یادگیری شامل ۶ مرکز مجری طرح پیوند سواد و زندگی، اجرای سه مسابقه در طول سال، اجرای طرحهای خواندن با خانواده، حلقه های کتابخوانی، توسعه سواد زنان و دختران عشایر و برنامه های آموزش در زندان از مهم‌ترین برنامه های سوادآموزی است، که بیشتر در قالب فضای مجازی و برنامه های مکمل آموزشی اجرا می شود.
 خواهش نیک گفت: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ سوادآموز زیر پوشش فعالیت های سواد آموزی استان در سه دوره سوادآموزی ،انتقال و تحکیم قرار دارند.
 وی گفت: طرح شتاب بخشی به سوادآموزی در کهگیلویه، بهمئی و لنده اجرا می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1