تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۳۴۳۵۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زلزله‌زده دنا تخصیص می‌یابد / ۷ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات فرودگاه‌های استان به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ می‌شود

۱
۰
۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زلزله‌زده دنا تخصیص می‌یابد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از ارزیابی دقیق و برآورد خسارات، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله‌زده دنا تخصیص می‌یابد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علی حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد.
کلانتری در خصوص این نشست، اظهار داشت: مقرر شد مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات فرودگاه‌های استان دریافت شود که قرار است تا دو روز آینده این اعتبار به استان ابلاغ شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری دریافت اعتبارات جهت بازسازی خسارت‌های ناشی از زلزله شهر سی سخت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، عنوان کرد: بعد از تهیه و ارسال گزارش میزان خسارت از استان به سازمان برنامه و بودجه کشور این اعتبار به استان ابلاغ خواهد شد. 
 وی با اشاره به اینکه در مرحله اول مبلغ ۴۳۱ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به زلزله سی سخت تخصیص یافت، افزود: از این مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه و مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی است که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت که علاو بر مبلغ فوق ۳۰۰ میلیارد اعتبار جهت کمک به تاسیسات خسارات ناشی از زلزله مانند:《مدرسه سازی، تاسیسات زیربنایی و...》به استان اختصاص می‌یابد.
 علی حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به مطالبات استاندار استان پاسخ مثبت داد و گفت: در کم‌ترین زمان ممکن جهت اجرایی شدن مصوبات این نشست اقدامات لازم انجام می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کورش
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید. پس خبری از روشنایی باند فرودگاه گچساران نیست سال قبل در سفر اقای نوبخت اقای استاندار مصوبه ان را گرفته بود
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1