کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حواشی انتخابات میان دوره گچساران و باشت

نوستالژی انتخابات میان دوره ای هفتم مجلس در صفحه علیمراد جعفری

19 ارديبهشت 1400 ساعت 12:36

امروز صفحه مجازی حامیان علیمراد جعفری، کاندیدای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت پس از اعلام اسامی تاییدصلاحیت های انتخابات میان دوره یک استوری خاص در صفحه خود قرار داد.


امروز صفحه مجازی حامیان علیمراد جعفری، کاندیدای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت پس از اعلام اسامی تاییدصلاحیت های انتخابات میان دوره یک استوری خاص در صفحه خود قرار داد.
به گزارش کبنانیوز، صفحه منتسب به علیمراد جعفری از بزرگان سیاسی جبهه اصولگرای شهرستان گچساران امروز تصویر یک دیوارنوشته قدیمی را انتشار داده که مربوط به سالهای قدیمی است که جعفری در رقابت های انتخاباتی توانست در انتخابات میان دوره ای با کسب حدنصاب آراء به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت به مجلس شورای اسلامی راه یابد.
  
این دیوارنوشته نوستالژی دوره هفتم است، چرا که پس از آن، طبق قوانین چسپاندن پوستر و دیوارنوشته ها برچیده شد.
جعفری نماینده مردم در دور هفتم مجلس بوده که بعد از فوت نبی زاده نماینده گچساران و باشت به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
طی سالهای بعد از نمایندگی جعفری در طیف اصولگرایان کنش های انتخاباتی مختلفی داشته است. با این حال طبق گفته خود او، تمایلی به کنش های هیجانی ندارد. جعفری در دوره دهم انتخابات مجلس از تاجگردون حمایت کرد.
در انتخابات دور یازدهم مجلس در سال گذشته عده ای از کاندیداهای اصولگرا به دلیل اعتراضی که نسبت به تصمیم اصولگرایان شهرستانی داشتند در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کردند که جعفری نیز یکی از این افراد بود.
علیمراد جعفری در روز 12 فروردین 1400 ، زمان ثبت نام برای انتخابات میان دوره ای نسبت به تبعیض و بی عدالتی به ویژه نسبت به جوانان ابراز نارضایتی کرده و حضور خود در انتخابات را معطوف به حل چنین موضوعاتی عنوان کرد.
جعفری از جمله کاندیداهای کم حاشیه یا بی حاشیه انتخاباتی است که طی سالهای اخیر، نسبت به حواشی مختلف انتخاباتی و سیاسی سکوت پیشه کرده است. او در صفحه مجازی هواداران خود، به انتشار خدماتی پرداخته است که در در دوره نمایندگی خود در مجلس هفتم انجام گرفته است.
جعفری در در حوزه دیل و روستاهای این حوزه که به تنها چند هزار رای دهنده دارد،در نیمدور،گناوه،آبریگون،اسپر،مارین تا دشت مور و لیشتر و خیراباد آرای سنتی وپایگاه قوی دارد و در باشت نیز سبد رای بالایی دارد.
 لازم به ذکر است، نتایج تاییدصلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت امروز اعلام شد که طی آن، از 21 داوطلب ثبت نامی برای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت 4 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند. «ریحان محمد پور»، «علیمراد جعفری»، «سید حبیب الله حسینی» و «محمد مهدی فروغی نیا» 4 نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند که صلاحیت‌شان برای حضور در این رقابت تایید شد.
نامزدهای انتخاباتی مذکور فرصت اعتراض و بررسی دوباره مستندات را خواهند داشت.


کد مطلب: 433934

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433934/نوستالژی-انتخابات-میان-دوره-هفتم-مجلس-صفحه-علیمراد-جعفری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1