تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۳۳۷۳۵
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

در قبال آسیب های اجتماعی وظیفه سنگینی بر عهده داریم

۰
در قبال آسیب های اجتماعی وظیفه سنگینی بر عهده داریم
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قبال آسیب‌های اجتماعی وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: باید با برنامه ریزی با سایر دستگاه‌های فرهنگی استان، پیشگیری فرهنگی بویژه در تولید محتوای لازم برای سامان دهی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (13 اردیبهشت 1400) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از معاونین و مدیران این اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مجموعه فرهنگی است و زیر بنایی ترین کار در جامعه بشری بویژه در جامعه اسلامی توجه به مسئله فرهنگ است و این وظیفه ارشاد اسلامی را سنگین‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای به رشد و بالندگی خواهد رسید که به ظرفیت علمی و فرهنگی توجه داشته باشد خاطرنشان کرد: امروز باید به فرهنگ خودباوری به عنوان یک مسئله اساسی در حوزه فرهنگ توجه بیشتری شود و فرهنگ روی پای خود ایستادن را تقویت کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به چالش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: با نگاه و کار فرهنگی باید برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتر کار شود.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در قبال آسیب‌های اجتماعی وظیفه سنگینی بر عهده داریم گفت: باید با برنامه ریزی با سایر دستگاه‌های فرهنگی استان، پیشگیری فرهنگی بویژه در تولید محتوای لازم برای سامان دهی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1