تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۳۳۴۶۲
رییس بیمارستان تخصصی مادر و کودک گچساران؛

پذیرش 40 کودک آلوده به کرونا در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران / والدین نشانه های ویروس کرونا در کودکان را جدی بگیرند

۶
۴
پذیرش 40 کودک آلوده به کرونا در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران
کبنا ؛با انتشار ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی تبدیل به یک امر الزام آور برای حفظ سلامتی افراد شده است، اما جامعه این استلزامات را برای کودکان با حساسیت کمتری دنبال می کند. 
به گزارش کبنا نیوز، خیلی وقت ها در بازار و خیابان شاهد هستیم که کودکانی که به همراه والدین خود بدون ماسک بیرون آمده اند، یا آنکه در کوچه و خیابان به همراه هم سن و سال های خود، بدون رعایت بهداشت و بدون ماسک به بازی مشغول اند. غافل از اینکه این قشر آسیب پذیر نیز در معرض این ویروس هزار رنگ قرار دارند. 
تحقیقات نشان می دهد میزان ابتلای افراد کمتر از ۱۸ سال کمتر است و بطور کلی علائم ابتلای به ویروس در آنها کمتر مشاهده می شود، با این حال این افراد پخش کننده های مهم ویروس هستند. همچنین کودکان زیر یکسال نیز بیشتر از دیگر کودکان در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند. لذا لازم است در خصوص ابتلای کودکان حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.  
به گفته رییس بیمارستان تخصصی مادر و کودک گچساران  از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ کودک آلوده به ویروس کرونا در این بیمارستان پذیرش شده است.
روح انگیز گرجی زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کودکان بیشتر با علایم گوارشی مانند اسهال و استفراغ در بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه در گچساران پذیرش شدند.
رییس بیمارستان تخصصی مادر وکودک گچساران تصریح کرد: به طور میانگین هفته ای سه کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان بی بی حکیمه این شهرستان بستری می شوند.
وی ادامه داد در سال گذشته ۳۳۰ کودک بیمار  در این بیمارستان پذیرش شدند که از این تعداد ۶۰ نفر دارای کرونای مثبت بودند.
وی تاکید کرد: با توجه به روند صعودی درگیری کودکان با ویروس کرونا در این شهرستان باید نسبت به مراقبت های بهداشتی آنان حساسیت بیشتری صورت بگیرد.

گرجی زاده از والدین خواست نشانه های مانند اسهال،استفراغ وتب به عنوان علایم ویروس کرونا را در کودکان خود جدی بگیرند.
۲۶ هزارو ۳۱۰ مورد تست کرونا از ابتدای انتشار ویروس کرونا تا روز بیست و دوم فروردین در  شهرستان گچساران از افراد با علائم مشکوک گرفته شده است که نمونه آزمایشی ۶ هزارو ۴۹۴  نفراز این تعداد مثبت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسما
Romania
درود بر رییس با انصاف
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
دورود بر دکتر گرجی عزیز ،که بیمارستان را به بهترین شکل البتع با عدالت و ارامش اداره میکنند،انشالا همیشه پایدار و مانا باشند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اگه ده تا مدیر به متانت و آرامش دکتر گرجی تو سیستم دانشگاه بود اینقد مشکلات نبود.تا باهاش از نزدیک کار نکنی واقعا نمیتونی بفهمی چه سرست زیبایی داره انشالله که پایدار و مانا باشند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این چیه که کل شهر کاری نمیکنن این همه دکتر پرستار شبکه درمان تلاش میکنن این همه رییس خوب کارکن فقط گیر دادی به خانم گرجی غیره اینکه فامیل درجه یک خانم دکتر هستی وگرنه ما دکتر پرستار میشناسیم که صد برابر خانم گرجی تلاش میکنه حرفی ازش زده نمیشه بجز گرجی زاده کادر درمان هست که تا دیر وقت توبیمارستان کار تلاش میکنه به اندازه گرجی زاده ازش تعریف نمیشه کمتر بگو
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما بندگان خیلی ضعیف هستیم خدایا ما بندگان فقط تورا داریم خدایا خودت رحمی بفرما
بی بی حکیمه
Iran, Islamic Republic of
کمال تشکر و قدردانی از زحمات دکتر گرجی عزیز،که با جون دل البته با اخلاق خوبشان بیمارستان را اداره میکنند،انشالا همیشه پایدار و مانا باشید
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1