تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۳۳۳۶۶
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

مثبت شدن 3500 تست کرونا در کهگیلویه طی فروردین ماه

۱
۰
مثبت شدن 3500 تست کرونا در کهگیلویه طی فروردین ماه
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: تعداد کل نمونه های رپید و پی سی آر مثبت ثبت شده بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه طی فروردین ماه امسال بیش از ۳ هزار و پانصد نمونه است.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان افزود: با افزایش مراکز نمونه گیری و ثبت موارد مشکوک به بیماری کرونا جهت انجام تست های تشخیصی رپید(سریع) و پی سی آر کرونا از ابتدای فروردین ماه سالجاری لغایت پایان این ماه تعداد 3 هزار و 562 نمونه در سطح شهرستان مثبت ثبت شد که درصد تعداد موارد مثبت تست های پی سی آر شهرستان ۵۰/۷۳ می باشد.
طیب زادگان اظهار داشت: در بحث بازرسی های گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه نیز طی یک ماهه اول امسال بیش از ۶ هزار و سیصد مورد بازدید از سطح کارگاهها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفت که در نهایت منجر به تعطیلی و پلمپ بیش از یک هزار و دویست مورد از صنوفی شد که شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و اصول بهداشتی در آنها رعایت نمیشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این ها همه نتیجه عدم نظارت دستگاههای ذی ربط بوده است .مثلا آموزش و پرورش دهدشت .مدیر آموزگاران ابتدائی را به بهانه حضور مدیر در مدرسه عملا به سمت کلاس های حضوری در تمام طول سال تحصیلی سوق داده است .یا مدارس غیر انتفاعی به قصد دریافت شهریه از اولیا ناآگاه.از خطرات بیماری اقدام به برگزاری کلاس های حضوری نموده است و در تمام این موارد آموزش و پرورش نه تنها هیچ منعی اعمال نکرده بلکه همراهی کرده است . اوضاع دستگاه های دیگر نیز بهتر از این نیست و شد آنچه نباید می شد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1