تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۲۶۶
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

امروز؛ فوت ۴ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
امروز؛ فوت ۴ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 538 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 بیمار جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (31 فروردین 1400) پرویز یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۵۳۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه ۵۵۷ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۶۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۳ هزار و ۶۱۷ نفر بهبود یافته‌اند.
یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲۱ رپید تست انجام شده که ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در این مدت ۹۸۱ نمونه پی سی آر از بیماران دریافت شده است افزود: ۴۷ درصد از این موارد مثبت و بیشترین مبتلایان مربوط به شهرستان بویراحمد، کهگیلویه، چرام، گچساران و دنا بود.
 وی افزود: از 4368 دوز واکسن تحویل داده شده به دانشگاه (شامل واکسن‌های اسپوتنیک، سینوفارم و بهارات) طی سه مرحله به کادر بهداشت و درمان و افراد واجد شرایط تزریق شده است (تزریق ۱۰۰ درصد) و از ۵۶۰۰ دوز واکسن آسترازنیکا که از دیروز شروع شده است ۴۷۷ دوز تزریق شده است که درصد واکسیناسیون تزریقی در استان، دانشگاه علوم پزشکی را جز دانشگاه‌های برتر در تزریق واکسن در زمان‌های مشخص شده قرار داده است که از زحمات همکاران بهداشتی و بیمارستانها تشکر و قدردانی می‌شود.
 دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: انشاالله در هفته آینده برای بیماران خاص و صعب العلاج و دارای بیماری زمینه‌ای واکسیناسیون شروع خواهد شد و بتوانیم درصد بالایی از مردم واجد شرایط را با واکسیناسیون، در آنها ایمنی ایجاد کرد و جلوی خیزهای بعدی بیماری گرفته شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در شهر هایی که قانون مند بودند سهمیه ها مشخص نیست به چه کسانی تزریق میشه تو یاسوج که الا خبری از نظم قانون نیست همینهایی که می فرمایی چند مدت دیگه مشخص میشه تا به فامیلهای خودتون تزریق کرده اید
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1