تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۳۳۰۸۰
فرمانده انتظامی استان گفت:

هشدار پلیس به روزه خواران؛ قاطعانه برخورد می‌کنیم

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: انشاالله که همه ما بتوانیم از فیوضات معنوی این ماه عزیز بهره‌مند شویم.
 وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر  اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی می باشد.
                                      
 مصطفایی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا این لحظه ای که در آن قرار داریم، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.
 وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون بر ها، بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: حتماً حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و طبیعتاً پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1