کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان گفت:

هشدار پلیس به روزه خواران؛ قاطعانه برخورد می‌کنیم

26 فروردين 1400 ساعت 14:03

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.


فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: انشاالله که همه ما بتوانیم از فیوضات معنوی این ماه عزیز بهره‌مند شویم.
 وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر  اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای کشوری و استانی می باشد.
                                      
 مصطفایی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا این لحظه ای که در آن قرار داریم، فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع است و بعد از اعمال محدودیت های ستاد کرونایی شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.
 وی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران ها، بیرون بر ها، بستنی فروشی ها و ساندویچی ها به صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های داشته باشند، اظهار داشت: تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: حتماً حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند و طبیعتاً پلیس با هرگونه مظاهر روزه خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.


کد مطلب: 433080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433080/هشدار-پلیس-روزه-خواران-قاطعانه-برخورد-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1