تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۳۲۸۱۳
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد خبر داد

مرکز شهر یاسوج مسدود شد / اجرای محدودیت‌های ترافیکی به مدت 2 هفته در شهرستان بویراحمد / یاسوج دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ندارد / با مشارکت فداکارانه و ایثارگرانه از شر بیماری کرونا نجات پیدا می‌کنیم

۱
۱
مرکز شهر یاسوج مسدود شد /  اجرای محدودیت‌های ترافیکی به مدت 2 هفته در شهرستان بویراحمد / یاسوج دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ندارد / با مشارکت فداکارانه و ایثارگرانه از شر بیماری کرونا نجات پیدا می‌کنیم
کبنا ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مدت دو هفته در این شهرستان خبر داد.
داوود بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج، سلامت جان و مال مردم اولویت اصلی پلیس است، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی به مدت 2 هفته در سطح شهرستان بویراحمد اجرا می‌شود.
وی افزود: از تاریخ امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 به مدت دو هفته محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود، که بر اساس تصمیم ستاد کرونا از میدان شهدا تا هفت تیر، بیمه سلامت تا خیابان مطهری، میدان جانبازان تا میدان هفت تیر، میدان هفت تیر تا سه راه بیمارستان مسدود است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 17 عصر تا 21 شب در معابری که ذکر شد، اجرا می‌شود، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی 22 شب تا 3 بامداد همچنان برقرار است و خودروهای متخلف جریمه و برخورد قانونی می‌شود.

  
بوستانی در ادامه به اهمیت سلامت جامعه پرداخت و گفت: مهم‌ترین مقوله سلامت است اما سلامت بدون امنیت که نمی‌شود.
وی افزود: یک موضوعی که وجود دارد، این است که بارها اعلام کردیم، دوربین‌های هوشمند، ثبت تخلف نداریم و متاسفانه هنوز هم این دوربین‌ها در سطح شهر راه اندازی نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: ما تنها مرکز استانی هستیم که در کشور به این سیستم مجهز نیستیم، گچساران دوربین ثبت تخلف هوشمند دارد، اما یاسوج ندارد و ما باید برای پایش و ثبت تخلف‌ها به صورت فیزیکی در صحنه حضور یابیم. در این حضور فیزیکی، ۱۷ نفر از همکارانمان دچار کرونا شدند.

 
بوستانی در پایان گفت: تجهیزات ثبت تخلف هوشمند باید از سوی شهرداری‌ها در اختیار پلیس قرار گیرد تا همچون گذشته پلیس بتواند، خدمات بهتر و در خور شأن مردم فهیم ارائه دهد. امیدوارم همگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در نجات جامعه اسلامی ایران از شر بیماری کرونا مشارکت فداکارانه و ایثارگرانه داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یزدانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب بوستانی که شفاف و صراحت کلام صحبت نمودند،
قابل توجه شهریاران شهر یاسوج
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1