تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۳۲۱۰۰
کبنا خبر می دهد؛

مدیر حوزه ساخت و ساز کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج شد / عنایت بهرامی: اختلافات سد راه توسعه شهر یاسوج است

۲۱
۰
مدیر حوزه ساخت و ساز کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج شد / عنایت بهرامی: اختلافات سد راه توسعه شهر یاسوج است
کبنا ؛
در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر، مدیر حوزه ساخت و ساز و عضو نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات شورای شهر یاسوج ثبت نام کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (26 اسفندماه) در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر، عنایت بهرامی برای انتخابات شورای شهر یاسوج ثبت نام کرد.
عنایت بهرامی‌نیا در گفت‌وگویی با «کبنا» خود را معرفی کرد و کمی از دغدغه هایش گفت که از نظر خوانندگان می‌گذرد. 
لطفا خودتان را معرفی کنید
عنایت بهرامی نیا هستم، در سال ۱۳۶۵ در شهر لوداب به دنیا امدم،تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای شهنیز از توابع شهرستان مارگون پشت سر گذاشتم و در حال حاضر دانش اموخته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد می باشم.
در مورد شورای شهر پنجم یاسوج چه نظری دارید؟
شهر یاسوج که لقب پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد، امروز بی تعارف و بی پرده با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و بدون آنکه قصد نادیده گرفتن زحمات و خدمات اسلاف و مدیران این را داشته باشیم باید بپذیریم که وجود انبوهی از مشکلات که سد راه توسعه شهری این دیار بکر و زیبا شده است نبود مدیریت صحیح و گرفتار شدن اندیشه شورایی در پیچ و خم اختلافات بی نتیجه بوده است.
انجام برخی از خدمات در شهر یاسوج با کمترین هزینه و زمان در سالیان متمادی می‌توانست امروز یک شهر توسعه یافته مدرن را به نسل‌های آینده هدیه بدهد که متاسفانه در سایه بی توجهی فرصت ها نادیده گرفته شده و هنر تبدیل تهدید به فرصت به ناهنجاری تبدیل فرصت به تهدید انجامیده است.
نظر شما به عنوان عضو فعال سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره میزان مقاوم سازی ساختمان‌ها در شهر یاسوج چیست؟
همانطوری که مستحضرید شهر یاسوج بر روی کمربند زلزله قرار دارد اما خیلی توجهی به این امر نشده و متأسفانه قوانین و ضوابط مقررات ملی ساختمان در بعضی از پروژه‌ها اجرا نمی‌شود.
در حالی که نوار شمالی شهر یاسوج کاملاً بر روی گسل زلزله واقع شده است، اما می‌بینید هر روز بر تراکم ساختمان‌ها در این مناطق افزوده می‌شود و جالب است که قیمت املاک در این محدوده همچون تراکم ساختمان‌ها نیز در حال رشد روزانه است، در سال‌های اخیر کمیته نظارتی متشکل از مهندسان با تجربه تشکیل شده و هر چند روزی یکبار از ساختمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بطور اتفاقی بازدید می‌کنند که در صورت مشاهده تخلف، گزارشاتی را ارجاع می‌دهند تا جلوی ساخت و ساز نامناسب گرفته شود، این مهم به تنهایی نمی‌تواند باعث حذف مشکلات یاد شده شود.
متاسفانه در مناطق حاشیه‌ای شهر نیز مشکلات متعدد در ساخت و سازها وجود دارد و مجری طرح‌های هادی در مناطق حاشیه‌ای شهر معمولاً با بنیاد مسکن است، که در برخی مناطق تناقضاتی در ضوابط بنیاد مسکن و شهرداری وجود دارد و همین تناقضات باعث ایجاد مشکل در آینده این مناطق می‌شود. شاید بهترین راه حل موجود برای رفع مشکلات عدیده در مناطق حاشیه‌ای شهر، ارائه خدمات شهری و برقراری عدالت در توزیع خدمات، اجرای طرح جامع شهری یاسوج می‌باشد، که با الحاق مناطق حاشیه‌ای به شهر یاسوج می‌توان علاوه بر ساماندهی به معماری شهری، در خدمت به مردم نیز مؤثر باشد.
خلاصه عرض کنم که متاسفانه ساخت و ساز و معماری در شهر یاسوج هنوز به اصالت واقعی نرسیده و ترکیب، «معماری در شهر یاسوج، ساختمان‌های بدون پارکینگ، ساختمان‌های دارای اضافه بنا که گاهاً از صد در صد نیز، تجاوز، می‌کند و یا ساختمانهای بدون پروانه که شبانه بدون رعایت اصول فنی و ایمنی ساخته می‌شوند.» شاهد این ادعا است.
چقدر با مدیریت شهری و مشکلات یاسوج آشنایی دارید؟
حقیر با توجه به سپری کردن زندگی خود در شهر یاسوج و لمس مشکلات ریز و درشت این شهر، یاسوج امروزی را به مثابه روستایی می بینم که هر روز در حال بزرگ شدن است و نام شهر را یدک می‌کشد در صورتی که از زیرساخت‌های یک شهر ایده آل فاصله زیادی دارد، نیک می‌دانیم که برچسب شهر بودن بر هر منطقه ای صرفاً با رشد جمعیت و تعداد ساختمانها محقق نمی‌شود و افرادی که به یک فضای گسترده تر به نام شهر مهاجرت می کنند در واقع برای برخورداری از امکانات رفاهی، امنیت، بهداشت مناسب و ... اغلب دل از دیار باصفای روستایی می کَنند.
 خداوند را شاکرم که به عنوان یک جوان بعد از استفاده از خدمات نظام جمهوری اسلامی و رشد جسمی و فکری و علمی بر خود احساس تکلیف و وظیفه دانسته تا آنچه را در تخصص و دانش اندوخته ام را در طبق اخلاص گذاشته و به خود جسارت حضور در کارزار انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج را بدهم و به مردم شریف این دیار درد کشیده وعده خدمت صادقانه در سایه اندیشه والا و مقدس شورایی را خواهم داد.
حال که سعادت مساعدت نموده و توفیق رفیق گشته است، بعد از بررسی شرایط و هم اندیشی با بزرگان و صاحب نظران و تکیه بر اندیشه بالای جوانان انقلابی و رخصت طلبیدن از محضر امام عصر و شهدای گرانقدر ایران اسلامی حضور خود را در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج را به صورت رسمی اعلام نموده و از خداوند منان خواستارم آنچه اقبال نیک و مایه سعادت است را برای همگان رقم بزند.



خداوند منان را شاکریم که در سایه توجهات کریمانه ذات کبریایی اش، ملت بزرگ ایران را با سرانجام گرفتن وعده الهی ناپایداری ظلم در سال ۵۷ به رهبری مردی از سلاله پاک رسول الله از یوغ استکبار و حلقه بردگی شرق و غرب نجات داد و امروز در گذر چهل و اندی از آن یوم الله شیرین به برکت خون هزاران شهید، این سرزمین امروز در جهان مدعی اقتدار، امنیت، آزادی و استقلال است و چشم ملت‌های مستضعف و مظلوم جهان به دست یاری کریمانه ایران عزیز است.
امروزه  در سایه عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی ایران فرصتی فراهم شده است که افراد کاردان، توانمند، متخصص در امور به خود جسارت حضور و عرض اندام در میدان خدمت به مردم در قالب رقابت انتخاباتی را می‌دهند و بی تردید چنین فرآیندی علاوه بر ایجاد اعتماد مردم نسبت به نظام باعث مشارکت مردم در سرنوشت خود و ایجاد یاس در پایگاه دشمنان نظام می‌شود.
یکی از مهم‌ترین صحنه های حضور مردم در سایه اعتماد و اتحاد و سپردن امور به دست خدمتگزاران عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است.
انتخاباتی که در آینده زندگی فردی و عمومی شهرها و روستاها تاثیر مستقیم داشته باشد، چرا که آنچه از کانال اندیشه شورایی در پارلمانهای شهری و روستایی تولید می‌شود در حقیقت خدماتی است که برای رفاه اجتماعی به مرحله اجرا در می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تامر
Iran, Islamic Republic of
آخی سی کرغوت بنظرخوت رای آثاری
ارش
Iran, Islamic Republic of
درود مهندس عزیز و توانمند،آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم،انشالله شاهد موفقیتتون در سطح ملی و فرا ملی باشیم
امید . دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس بهرامی نیا از نیروهای جوان،پرتلاش،باسواد و متخصص هستند.وجود چنین شخصی قطعا به پیشرفت و آبادانی شهر کمک فراوانی خواهد نمود
مهین
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت و توفیق روز افزون مهندس عزیزو توانمند
مینا
Iran, Islamic Republic of
انشالله که صدرصد موفقیت در این راستا را کسب خواهید کرد مهندس عزیز🌹🌹🌹
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیزم اقای مهندس عنایت بهرامی نیا انشالله که پیروز و موفق باشید 🌹❤✌
امید رضا یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشالله شاهد درخشش شما خواهیم بود ❤️✌️✌️✌️
اراسته
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت روز افزون مهندس جان 💐💐💐
محمد
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیز آرزو موفقیت دارم براتون به امید سرافرازی و موفقیت حضرتعالی❤❤
علی
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر برازنده تون هست 👏👏
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیز وارزشمند جناب مهندس عنایت بهرامی نیا به امید موفقیت💙💙
حسین
Iran, Islamic Republic of
مهندس عزیز به امید اون روزی که به انچه لیاقتشو داری برسی.
Iran, Islamic Republic of
موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند،موفقیت چیزی است که تو به ان می اندیشی موفق باشی مهندس بهرامی عزیز
Iran, Islamic Republic of
ایول جناب مهندس احسنت به نسل جوان
Iran, Islamic Republic of
انشالله درپناه خدای بزرگ موفق وسربلند باشی .🤲
Iran, Islamic Republic of
ایشان از اطرافیان روشنفکر هستن پس فقط از همون ها هم انتظار رای داشته باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ببخشیدآقای بهرامی چکاره است؟منظورم طایفه
Iran, Islamic Republic of
پرچم تامرایی دوباره ایره بالا
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت عنو حتما انتخابی
Iran, Islamic Republic of
کرو بگه بشین
م
Iran, Islamic Republic of
توی میخوای مشکل شهررو حل کنی
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
1