تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۳۰۷۶۴
فرماندار بویراحمد خبر داد؛

از امروز؛ اعمال محدودیت‌های ترافیکی در یاسوج

۲
۰
از امروز؛ اعمال محدودیت‌های ترافیکی در یاسوج
کبنا ؛
در پی اعلام وضعیت نارنجی در بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی از امروز در شهر یاسوج اعمال می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد روز یکشنبه (26 بهمن ماه) در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان گفت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در بویراحمد، علاوه بر محدودیت تردد بین شهری، محدودیت‌های ترافیکی نیز در مرکز شهر یاسوج از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعمال می‌شود.
شاهرخ کناری افزود: عادی انگاری شرایط کرونا و بی توجهی در برپایی تجمعات در مراسم جشن و عزا، شرکت در دور همی‌ها، فعال بودن اماکن گردشگری و ازدحام جمعیت در مرکز شهر باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان بویراحمد شده است.
کناری اضافه کرد: هم اکنون خدمات درمانی به افراد مبتلا به کرونا در سه بیمارستان در شهر یاسوج ارائه می‌شود.
وی با ابراز نگرانی از رها شدن گشت‌های کنترل ترافیک درغفلت پلیس راه در ورودی‌های شهر یاسوج برای جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی ادامه داد: این در حالی است که در مجاورت کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان که در وضعیت قرمز و خطرناک به سر می‌برد کنترل ورودی‌ها را به یک ضرورت تبدیل کرده است.
فرماندار بویراحمد رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادرات و بانک‌ها را زنگ خطری جدی برای بازگشت این شهرستان به وضعیت قرمز دانست و گفت: دیروز یکی از بانک‌های مرکز استان به دلیل بی توجهی به کرونا پلمپ و به چند دستگاه اداری هم برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های ستاد کرونا اخطار داده شد.
یزدانپناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویر احمد هم در این جلسه گفت: ازدحام جمعیت در برخی دستگاه‌ها از جمله دادسرا‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک‌ها، دفاتر پبشخوان و همچنین برخی صنوف از جمله خدمات موبایل و باشگاه‌های ورزشی نگران کننده است و باید با ارائه راهکار‌های لازم مانع از گسترش بیماری کرونا در شهرستان شد.
تعطیل شدن باغ‌های تفریحی، تالار‌های پذیرایی مهدکودک‌ها و موسسه‌های آموزشی زبان و موسیقی و ممنوعیت تجمعات در مراسم عزا و عروسی از مصوبات این نشست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام با این وضع خطر ناک امروز سه عروسی در سرنجل کل واطراف برگزار شد وهر روز هم برگزار می‌شود نه درفکر خودشون هستند ونه بقیه وجامعه همه زنجیر وار به هم ارتباط دارند ایا این کار مشکل ايجاد نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1