تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۳۰۶۴۲
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز چهارشنبه (22 بهمن ماه) اظهار کرد: هم اکنون 120 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 35 بيمار كرونايي قطعي و 9 نفر از آنها در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان می باشند. بنظر مي رسد كه تعداد موارد بستري كرونايي در بيمارستانهاي استان در حال  افزايش باشد كه مي تواند نگران كننده باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پرویز يزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 23893 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 970 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست هاي PCR و سريع مي باشند حدود 10 موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقيه موارد در ساير شهرستان هاي استان بودند. لازم است از همكاري مردم بخاطر همكاري و مراجعه به مراكز نمونه گيري كمال تشكر و قدرداني را داشته باشيم.
وی اظهار داشت: رمز موفقيت مبارزه با كرونا در استان  رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري فيزيكي،  رعايت بهداشت فردي، عدم حضور در هر گونه تجمعي، بيماريابي، انجام تست هاي كافي از خانواده و افراد در معرض تماس با بيماران، رصد بيماران در زمان قرنطينه، درمان سرپايي و يا درمان در بيمارستان مي باشد. خوشبختانه امروز بيشترين تعداد  نمونه گرفته شده را در طي چند ماه گذشته در استان داشته ايم و اميدواريم با اين روند نمونه گيري خوشه هاي مثبت را شناسايي و از انتشار بيماري جلوگيري شود .
                                              
یزدان پناه گفت: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم در تعطیلات پیش رو از هرگونه مسافرت و برگزاری دورهمی به شدت پرهیز نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: شروع واکسيناسيون به منزله کنترل بیماری نیست زیرا فعلا بخش کوچکی از جامعه  واکسیناسیون شده اند و همه باید تا کنترل نهایی بیماری همراه و همپای حوزه بهداشت و درمان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه بعضی مدارس غیردولتی در شهر دهدشت با انگیزه گرفتن شهریه برخلاف بخشنامه و غیرقانونی اقدام به بازگشایی و کلاس حضوری تحت عنوان کلاس جبرانی نموده اند که با چراغ سبز اداره آموزش وپرورش شهرستان همراه بوده است .رعایت پروتکل های بهداشتی در این مدارس نیز در سطح پایینی قرار دارد .از مدیر کل محترم آموزش وپرورش و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی استدعاء داریم به این مسئله رسیدگی نمایند .از کبنا نیوز نیز خواهش داریم این کامنت را منعکس کند شاید کسی دید و رسیدگی کرد متشکرم
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1