کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

روند خوب محرومیت زدایی لنده را متوقف نکنید!

3 بهمن 1399 ساعت 2:16

 از جمله‌ی دیگر موفقیت‌های مدیریت ارشد لنده طی یک سال گذشته برگزاری بدور از هر گونه تنش انتخابات و گذر از تمامی موانع فرهنگی، اجتماعی با یک مدیریت عقلانی بود.


 متن ارسالی؛ اواخر سال ۹۶ بود که شهرستان نوپای لنده به عنوان پایلوت محرویمت زدایی بنیاد مستضعفان و دولت انتخاب و پیوست این انتخاب با استقرار بنیاد علوی و مشارکت دستگاه‌های دولتی روند محرومیت زدایی لنده شروع شد.
 در سال ۹۷ نقشه راه توسعه لنده ترسیم و با مشارکت خوب برخی دستگاه‌های دولتی و حمایت بنیاد در بخش‌های چون آموزش و پرورش، کشاورزی، مساجد و اشتغال و توانمند سازی روستاها اقدمات خوبی انجام گرفت.
 کمتر از یک سال از استقرار بنیاد علوی و اجرای طرح محرومیت زدایی لنده امّا خبر جابجایی موتور توسعه لنده در آن زمان یعنی دکتر کریمی نژاد که نقش موثری در محرویمت زدایی لنده داشت با صلاحدید مسئولین ارشد استان در آن زمان موجی از نگرانی را برای مردم این منطقه بوجود آورد. 
همانطور که پیش بینی می‌شد در آن برهه، نه به دلیل ناکار آمدی، بلکه به دلیل ناآشنایی جایگزین فرماندار سابق با مجموعه بنیاد علوی و حتی مدیران شهرستان لنده و اینکه نیاز بود مدتی می‌گذشت تا فرماندار جدید با منطقه و چگونگی اجرای طرح محرومیت زدایی آشنا می‌شد، می‌رفت که روند محرومیت زدایی لنده کند شود.
 شاید شانس و اقبال مردم لنده اینجا بود که جایگزین فرماندار سابق شخصی است عمرانی، نیروی بومی، بدون حاشیه و با توجه به مسئولیتی که در استانداری داشت با توسعه آشنا و خود از برنامه ریزان توسعه روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
 همه‌ی عوامل ذکر شده باعث گردید روند توسعه لنده دوباره جان بگیرد و بدور از پرداختن به مباحث حاشیه‌ای نهایت استفاده از ظرفیت بنیاد علوی برای محرویمت زدایی شهرستان بکار برده شود.
 سید خدادوست موسوی در کنار ارتباط خوب و موثری که با مجموعه بنیاد علوی داشت در جذب اعتبارات دولتی نیز موفق عمل کرد و با کمک مجموعه‌ی استانداری، مدیران کل و نماینده مجلس شورای اسلامی و فرزندان ملی لنده توانست شهرستان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کنند و امروز شاهدیم در بخش‌های راه، آب، برق، کشاورزی، آموزش و بهداشت و سلامت پروژه‌های بسیاری در حال کار هستند و روند کار در تک تک این پروژه‌ها خوب پیش می‌رود.
 از جمله‌ی دیگر موفقیت‌های مدیریت ارشد لنده طی یک سال گذشته برگزاری بدور از هر گونه تنش انتخابات و گذر از تمامی موانع فرهنگی، اجتماعی با یک مدیریت عقلانی بود.
 اکنون با گذشت دو سال از مدیریت ایشان در لنده و آشنایی کامل با مدیران و منطقه، ارتباط خوبی که ایشان با مجموعه‌ی استانداری، معاونین استاندار، مدیران کل، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه‌ی بنیاد علوی دارد انتظار می‌رود بجای آنکه باردیگر روند توسعه لنده کند شود، می‌طلبد بیش از گذشته به ایشان کمک تا روند توسعه این منطقه محروم کماکان ادامه داشته باشد.


کد مطلب: 429939

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429939/روند-خوب-محرومیت-زدایی-لنده-متوقف-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1