تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۹۱۹
در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

خوان‌پایه فرماندار سابق گچساران: در تغییر من اخلاق رعایت نشده است / به آقایان هم گفتم بی‌حرمتی شد، شیوه کارتان درست نبود / انتخابات سالمی در گچساران برگزار شد ( + فایل صوتی )

۵۴
۱۰
خوان‌پایه فرماندار سابق گچساران: در تغییر من اخلاق رعایت نشده است / به آقایان هم گفتم بی‌حرمتی شد، شیوه کارتان درست نبود / انتخابات سالمی در گچساران برگزار شد ( + فایل صوتی  )
کبنا ؛فرماندار سابق شهرستان گچساران می‌گوید:  اخلاق در برداشتن من رعایت نشده است.
 
فایل صوتی گفت‌وگوی کبنا با علی خوان‌پایه فرماندار سابق گچساران
 
علی‌خوان پایه در گفت‌وگو اختصاصی با کبنا نیوز، با بیان اینکه هر آمدنی، رفتنی دارد، اظهار داشت: اما آنچه واقعیت دارد، این است که به بنده هیچ اطلاعی در خصوص تغییر فرماندار گچساران نداده بودند. بالاخره مراسمی با عنوان تودیع و معارفه یا تکریم و معارفه برای هر شخصی که می‌خواهد، برود و یا بیاید، برگزار می‌شود. آن هم در سطح یک نماینده عالی دولت در سطح شهرستان گچساران، شرایط کرونا باید لحاظ شود، یک مراسم حداقلی که از باب احترام و تکریم باشد، توقع می‌رفت. و از قبل به فرد که می‌خواهند او را تودیع کنند، خبر می‌دهند. تا آن فرد الزامات و ملزومات حداقلی را مدنظر قرار دهد، چند نفر از اعضای شورای اداری را اطلاع می‌دادیم.
 خوان‌پایه تاکید کرد: به بنده هیچ اطلاعی در خصوص تغییر فرماندار گچساران نداده بودند، ساعت 6 و نیم صبح با بنده تماسی گرفته شد که کجا هستی؟ بنده گفتم، منزل. و گفتند که سفر وزیر نفت است، وزیر نفت می‌خواهد بیاید، فرودگاه گچساران. بالاخره من صحبت‌های را در باره این سفر انجام دادیم. و در مهمانسرای شرکت نفت؛ آقای جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احمدی مدیرکل امنیتی استانداری نیز حضور داشتند و تشریف آورده بودند.
فرماندار گچساران گفت: ساعت حدودهای 8 صبح بود که به من اعلام کردند که شورای تأمین گچساران برگزار شود، بنده به آنها گفت، آیا موضوع خاصی است؟ بنده زنگ زدم و اعضای شورای تأمین را دعوت کردم. آقای احمدی مدیرکل امنیتی را کنار کشدم و به او گفتم، حس ششم من چیز دیگری را می‌گوید. گفتم آیا می‌خواهید کسی را معرفی کنید، در پوشش سفر وزیر نفت، آقای احمدی گفت: من خبر ندارم. دو باره به آقای احمدی گفتم؛ آقای احمدی من لرم، شما هم لر هستید، آداب و رسوم ما یکی است، اما بی‌دلیل بی‌حرمتی قائل شدید، مگر می‌خواهید؛ دزد و یا سارق دستگیر کنید که به این شیوه عمل می‌شود، قبلاً هم به آقای عظیم‌فر مدیرکل حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفتم، اگر می‌خواهید، کسی را تغییر بدهید، به این سبک‌ها نباشد. من ادمی نیستم که جلوی تغییرها مقاومت کنم. وقتی می‌خواهید من را تغییر بدهید به من بگوئید تا فکر حال و روزگار خودم را بکنم.
وی افزود: باید یک روز یا دو روز، یک هفته قبل به من می‌گفتند، تا من خانواده‌ام را دعوت می‌کردم، چند نفر از مدیران را دعوت می‌کردم که احمدی سوگند خورد که من اطلاع ندارم.
خوان‌پایه گفت: به فرودگاه گچساران رفتیم که آنجا آقای احمدی به من گفت؛ بله، گویا تغییر شما واقعیت دارد که من به او گفتم، این نهایت بی‌احترامی و بی‌حرمتی  و بی‌اخلاقی است، فرمانداری که خبر ندارد، و حقوق اولیه او حرمت گذاشتن است. بنده نماینده عالی دولت در یک شهرستان بودم.
وی افزود: به آنها گفتم؛ اخلاق خوب چیزی است و اخلاق ساختنی نیست بلکه از ابتدا همراه انسان‌ها شکل می‌گیرد و پایه‌های اخلاقی نباید اینگونه ویران شود.
فرماندار سابق گچساران گفت: دو سال پیش بنده وقتی آمدم، خیلی‌ها بودند که به لحاظ جسمی سالم بودند و از این دنیا رفتند و کفن‌ها پوسیدند و دنیا محل آزمون و مزرعه آخرت است، نباید با این سیاق و سبک بی‌حرمتی شود به مدیری که برای دولت و نظام تلاش کرده است.
خوان‌پایه گفت: بنده به آقایان گفتم، به دلیل این بی‌حرمتی و بی‌اخلاقی که صورت گرفت، من در جلسه تودیع و معارفه شماها شرکت نمی‌کنم. و جلسه معارفه فقط برگزار شد.
خوان‌پایه گفت: هیچ ایراد و مشکلی در کار من نبود، بنده به نحو احسن کارهای محوله را انجام می‌دادم و ایرادی هم بر کار من وجود نداشت. آقایان اگر می‌خواستند من را تغییر بدهند، از قبل به من اعلام می‌کردند، چه اشکالی داشت.
 فرماندار گچساران گفت: بحث پایان مأموریت من هم به این شکلی است که بنده از وزارت راه و شهرسازی به وزارت کشور مأمور شدم و طبق گفته معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مأموریت من بهمن‌ماه 98 تمام شده بود و دو روز پیش وقتی خانم صفایی تماس گرفت، به او گفتم؛ پرونده من دست خودتان هست، اگر می‌خواهید، نامه تمدید مأموریت من را به مبدأ محل کار من بزنید، در غیر این صورت اعلام کنید. هر چند بنده خودم قبلاً نامه به استانداری زده بودم که مأموریت من به اتمام رسیده است.
وی گفت: این‌ها در مدتی که به قول خودشان مأموریت من به اتمام رسیده است، پس به استناد چه قانونی حکم حقوقی من را امضاء می‌زدند، پرونده من دست خودشان هست، امور اداری و تشکیلات اداری وجود دارد و بنده هم آدم و مدیر گمنامی که نیستم. دیشب که خانم صفایی هم زنگ زد برای او توضیحات لازم را دادم. خانم صفایی به من گفت از سال گذشته تا الان حکم شما تمدید نشده است، اگر اینجوری بوده پس بر استناد چه نامه‌ای برای من حکم حقوقی می‌زدند، با توجه به اینکه من مأمور بودم.
خوان پایه فرماندار سابق شهرستان گچساران در پاسخ به این سئوال که آیا مسائل سیاسی و انتخابات پیش رو علت برکناری شما بوده است، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو در شهرستان گچساران برگزار شد و نهادهای نظارتی، شورای نگهبان سلامت انتخابات را تأیید کردند و اگر مشکلی بود، تأیید نمی‌شد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسائل سیاسی دخیل بوده، گفت: آقایان باید خودشان پاسخ بدهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این کارفقط ا///کسی که به آبروی دسگران چوب حراج میزند
به همین زودی
United States
جناب مهندس خوان پایه دنیا همینه غم مخور بهر پست و مگه انهای که غم خوردند ماندند و پست دارند کار دنیا همین است .به همین زودی بقیه رفقا ت هم از پستی که دارند به زیر کشیده می شود.
Iran, Islamic Republic of
اینهم فرماندار تاج آخ تاقیومت بنگرو
مدیرکل....که دریاسوج حلقه بگوش تاج هست هم بهمین زودی انشاالله بساطش برچیده خواهدشد همان تنها مدیرکلی که درتریبون تاج میخواست زیرچرخ تمام مخالفین رو له کنه!!!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
چوابی آخ سی آی فرماندار قدر قدرت قدر شوکت حسابدار 😃😃😃😃😃😃
جهان
Iran, Islamic Republic of
بد هست
سلامی
Iran, Islamic Republic of
ازنشستهای کوچه 14 شمالی کارکنان دولت چه خبر
جوانان گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما واقعا خیلی بی عرضه هستیم که جمالی هر بلایی سر مردم گچساران میآورد
خداوند ازت نگذره .. و دار و دسته ات
لالایی
Iran, Islamic Republic of
سفارش شده از سوی کوچه 14 کارکنان 😄😄😄😄😄😄
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
آدم
نامی
Iran, Islamic Republic of
/ یک خانواده باعث شد سبو بشکند پیمانه بریزد
الف
Iran, Islamic Republic of
داور یکطرفه حتما عزل می‌شود
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات که کاری به رعایت اخلاق و انصاف
حالا دنبال اخلاقی؟؟؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برای آقای خانپایه قائل هستیم
ولی ت‌ِله جواب ندارد.
خودتو برا تاجگردون..اینم جوابش
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
خان پایه واقعا خیلی مغرور کاش مسعولین به جای باند بازی فرد لایق و کاردان را بیاران که به درد جامعه و مملکت بخوره
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا نامه سازمان بازرسی باعث تغییر آقای خوانپایه بوده.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خوانپایه حرف هاتون زیاد متناقض هستند.
مگر خودت و جناب نماینده اسبق تان برای عدم تغییر رییس دانشگاه پیام نور کم دست و پا زدید؟
چوب خدا صدا ندارد جناب خوانپایه.
مطمئنم حق دکتر احمدی رئیس جدید دانشگاه پیام نور خیلی زود ادا شد...
قشقایی‌
Iran, Islamic Republic of
ماکه کار خاصی در این دوسال از آقای خانپایه ندیدم و هربار به فرمانداری مراجعه کردیم فقط کنارگیری از پیگیری مطالبات شهروندی رو از ایشان نظاره گر بودیم
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری یعنی بالاترین مقام اجرایی یک شهر که متاسفانه ظاهراً آقای فرماندار در خصوص وظایف سهروندی خود درست توجیح نشده بودند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
غرور آدمی رو بیچاره میکنه!!!
روزبه.
Romania
انصافا مدت زیادی موند.. اخه به چه درد میخورد.. دیگه بسش بود..
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج چوب خدا صدا نداره
باشت
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم ...مال باشت هم رفتنی شد
هادی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوان پایه
بلایی که در اداره راهداری و حمل و نقل سر خیلیا آوردی حالا سر خودت اومد خیلی به خودت سخت نگیر بی احترامی بی احترامی میاره
زنبور
Iran, Islamic Republic of
اینکه هر مدیری بالاخره جابجا میشود، ارتقا می یابد یا باز نشست میشود امری طبیعی است اما شیوه تعویض ،تغییر یا،،،، نباید بی ادبانه وغیر اخلاقی باشد ، با آبروی مردم نباید بازی کرد امیدوارم هر کسی باعث این برخوردهای بی ادبانه وغیر اخلاقی است خداوند آبرویش راببرد وذلیل شود
Iran, Islamic Republic of
دوره تاجگردون به سر آمد .میرشکاری که خودش شکار شد حدا جای حق نشسته به یاد بیار جفاهایی که در حق این مردم کردی .بسلاط بی عدالتی که گستراندی یکی یکی داره ..
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقت است که خلاق و حرمت و....این چیزها رنگ باخته عزیز دل برادر.
امير
United Arab Emirates
آقاي خوان پايه
چوب خدا صدا نداره
از هر دستي بدي ، از همان دست ميگيري
يه نفر رو مأمور كن و ببين در اين مدت زماني كه شما اشتباهأ مدير شديد ، چند نفر از دستتان راضي هست ؟
شما خودتان با آبروي خيليها بازي كرديد .
خسته
Iran, Islamic Republic of
اره جون خودت انتخابات سالم🤣🤣🤣🤣
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
جناب خان پايه دنيا خيلي كوچيكه ودار مكافات خيلي سخت نگيريد انعكاس رفتاري هاي خودتون بوده در سازمان حمل ونقل با خيلي ها به همين شيوه رفتار كردي
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در این کشور و این استان مخصوصا قانون مداری و دافع از حقوق بیت المال و مردم هزینه دارد. در حمل نقل پایانه ها جلو زدبندها و خرابکاری و بیکاری ها رو گرفت و همین باعث ناراحتی و فشار به شما و دیکر دوستانتون شد.
اما در اخر انسانهایی مثل خوانپایه در برابر وجدان و خدای خودش آسوده و سربلند هستند و این از هر چیزی با ارزش تره
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ

مطلع اصن اطلاع از گذشته حوزه حمل و نقل نداری
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
انشا الله د انتخابات آینده جواب این بی حرمتی ها را مردم خواهند داد . با قرآن به درب منازل نروید مردم برای قرآن احترام قائل هستند ولی بارها آنرا بر سر نیزه های شما دیده اند . وعده ماروز انتخابات .عزت به گچساران بر میگردد . تاج . تاج . تاج . دوباره .
جهاد
Iran, Islamic Republic of
مگه تاجی ها وقتی خواستن مهندس پورالحسینی رو تودیع کنن بهشون اطلاع دادن..اخلاق رو رعایت کردن؟ چوب خدا صدا نداره.
Iran, Islamic Republic of
سلام.
فرماندار گچساران طی مدت مدیریت آقای خوان پایه . بود و همه چیز زیر نظر ایشان بود..
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سیاست که پدر و مادر نداره
واما نمایندگان شیراز نیز به این زودی دست از سر نفت گچساران پوستهای کلیدی چرمی دارند باید گماشته های خود را بکار گیرند تا بتوانند شهر نفت خیز را بچاپند آخ تاقیومت شما نمی دانید گچساران برای اینها چه ارزشی دارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کو تا جواب خدا رو بدی
امیر
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر آمریکایه
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر آمریکاست
بومی
ببینیم اقای اتابک چه میکنه ماحقمون خلایق هرچه لایق
صداقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس خوانپایه.از بزرگی و ارزشمندی شما چیزی کم نشده.زمستان خواهد رفت و روسیاهی به شغال خواهد ماند.😜🙏
محمد
Iran, Islamic Republic of
آذر صفایی
عباس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی دلیل شکشت تاج هم ای شخص خوان پایه بود که مردمو عغده ی میکرد چه در حمل و نقل و راهداری و چه در فرمانداری گچساران .حالا برو سر پوز بخوس
ا
United Kingdom
ایشون بسیار بسیار مغرور بودن حقشون بود
برگرده همون راه وترابری
بیکار
Germany
خانپایه فرماندارنبود هیچ نفعی براشهرنداشت.هیچ کس ازش راضی نبود
هادی
Iran, Islamic Republic of
در کلیپ صوتی و متن بالا اشاره شده به بحث بی احترامی و اخلاق و اخلاق مداری با این وصف که اخلاق چیز خوبی ست. و اخلاق ساختنی نیست و اگر پایه های اخلاقی ویران شد خیلی سخته
احتراما محضر مبارک فرماندار محترم معروض میدارد که بنیانگذار این شیوه اخلاقی یعنی معارفه های یکطرفه و پنهانی / خود شما بودید یادتون رفته که در اداره راهداری و حمل و نقل مدیر کل بودی عزل معاون راهداری و رئیس شهرستان رو بدون اطلاع قبلی در نهایت بی احترامی اجرا نمودی ؟ در آن زمان افترا و نشر اکاذیب ها علیه منتقدین رایج بود که بی شک برنده موضوع . منتقدین بودند نه شما ..که در موردش بحث نکنیم بهتره
اتفاقا اخلاق ساختنی ست
اخلاق خوب یا بد دست خود انسانه هر چه بکاری همون درو میکنی
و اما دوست عزیزی با نام مطلع در حمایت خبر و کلیپ بالا کامنت گذاشته با این اوصاف که قانونمداری و دافع حقوق بیت المال و مردم هزینه دارد
جواب....
همیشه این ضرب المثل رایج بود که حق به حق دار میرسه و چوب خدا صدا ندارد و بعضاً اثرات ضرب المثل ها باورمون نمیشد اما الان به طور قطع یقین آگاه شدیم که واقعا حق به حق دار میرسه و چوب خدا صدا نداره
بله توجهات الهی این تضییع حقوق دیگرانه که هزینه داره نه دافع حقوق بیت المال شاید حق دافع بیت المال و مردم بیش بنده خدا ضایع بشه ولی پیش خود خدا محفوظه بطور قطع یقین اگر حقی از ایشان در این جابجایی تضییع شده باشه شک نکن مسببین تاوان میدن
و اما جلوگیری از زد و بند و بیکاری رایج در اداره حمل و نقل که ازش صحبت نمودی و فرمودی آقای خوان پایه جلوشونو گرفت
کدوم زد و بند ؟ کدوم بیکاری ؟
اینو هممون می دونیم که اگر زد و بندی باشه از ناحیه مدیران کل هست نه طبقه ضعیف
واگذاری کار و مشاغل اداری به نااهلان و افراد ناتوان و کم تجربه که اثرات بیکاری و تبعات زیان بار مالی برای پرسنل اجرایی و شهروندان داره باعثش کسی نیست جز شخص میر کل دستگاه مربوطه که موارد مذکور در زمان تصدی مدیر کل تمجیدی شما بعنوان مدیر وقت حمل و نقل ا رایج بود که متاسفانه الان بعد از گذشت دو سال حتی تا ده ها سال دیگه هم اثرات تخریبی سنگینی بجا گذاشته
هادی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست عزیزمان که با نام مطلع کامنت گذشته معروض میدارم
در زمان تصدی بعنوان مدیرکل حمل و نقل پایانه ها بی عدالتی حاکم بود. اخلاق مداری و کارمند مداری فدای خودخواهی ها و زد و بندهای مدیریت وقت بود
بازی با تقسیمات بودجه ای حوزه راهداری میان ادارات شهرستانهای تابعه محرز بود که والحق و والانصاف در این یکی دوسال اخیر آرامش و آزادی کاری و توانمندی حاکم شده و روحیه کاری در پرسنل راهداری صد جندان شده تضییع حقوق همنوع و شهروندی هزینه دارد نه مدافع بیت المال
راهداری و حمل و نقل
Iran, Islamic Republic of
اداره راهداری و حمل و نقل استان از دست آقای خوان پایه آرامش نداشت و روحیه کاری در وجود پرسنل مرده بود با رفتن خوان پایه و سر کار آمدن جناب مهندس نصیری بعنوان مدیر جدید روحیه کاری در کارکنان مضاعف و تکریم ارباب رجوع و کارمند مداری به سطح بالایی رسید
در آن موقع افترا و نشر اکاذیب علیه کارکنان رایج بود اما الان احترام و همدلی جایگزین شده. ما کارکنان راهداری می‌دونیم فرمانداری گچساران در دوسال گذشته چی کشیدن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا چوب خدا صدا ندارد
از خوانپایه بپرسید تو
از اخلاق و حرمت چیزی میدانی؟
یادت رفته در حمل و نقل با افرادی که خود سابقه مدیریت داشته. چه کردی؟
یادت رفته بعد از ادغام با راهداری و نیروهای توانمند چه بد اخلاقی هایی کردی؟
خودت بداخلاق ترین بودی؟
. کاش درس عبرتی باشد برای تو
راهدار
Iran, Islamic Republic of
خان پایه خودش در بد اخلاقی و بی حرمتی ید طولانی داره و حالا که با خودش واقعا مثل خودش برخورد شده دم از اخلاق میزنه ...قدیما گفتن چوب خدا صدا نداره ....الحق که شایسته همین بد اخلاقی بودی
صادق
Iran, Islamic Republic of
. زبانزد عام و خاص
البته که پایدار نیست و نیز در همین دنیا به سزای اعمالش میرسد ..حقش نبود که ایشون مدیر باشه
دنیا دار مکافات است .....
S
Iran, Islamic Republic of
آدم پاکی بودی
ولی بیشتر بدرد . تا مدیریت
S
United States
کبنا نیوز
بدان وبزار بدونن
خوان پایه بداخلاق ترین مدیرکل موجود در 15 ساله اخیر بود
آغا داوود
Iran, Islamic Republic of
سلام
در جواب هادی
خوان پایه همه کارهاش اشتباه بود غیر از دو کارش
یکی جلوگیری از ورود اون نفراتی بود که گفتی معاونت راهداری ورئیس شهرستان....

خدایی اون دونفر هم دوتا آدمی بودند که کلا حاشیه داشتند خدا راشکر نیومدند هرچند یکیش تو تاریکی نشسته وروشنی را می پایه....
هادی
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام خدمت آغا داوود
تو هم خودت جز افرادی بودی که آقای خوان پایه بصورت فله ای گذاشتن تاسیسات شهرستان و تنها دلیلش هم این بود که با هم از یک طایفه بودیید و انتساب جنابعالی بر اساس تخصص نبود
اما در مورد دو نفری که به اسم معاونت راهداری و رئیس شهرستان اشاره فرمودی و اذعان داشتی بهتر که نیومدن و یکیشون تو تاریکی نشسته و روشنایی رو نظاره میکند خدمات عرض کنم که بحث بحث رعایت اخلاق بود و بی احترامی که در خبر بالا و کلیپ صوتی از جانب مخاطب خاص مطرح شده مبنی بر تودیع و معارفه پنهانی
که بنده هم نظر خودم و حرف دل خیلی از همکاران رو از عین تودیع و معارفه پنهانی که توسط آقای خوان پایه در خصوصشان صورت گرفته بود مطرح نمودم
شنیدی میگن هر چیزی را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چیزی رو هم که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1