تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۲۹۸۷۷
در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور؛

نفت گچساران در خانه شکست خورد

۱
۰
نفت گچساران در خانه شکست خورد
کبنا ؛در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم حریف نفتی‌های گچساران رادر خانه شکست داد.
به گزارش کبنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته  فوتبال کشور،‌ زرد پوشان گچسارانی میزبان امید گناوه بود.
این دیدار که  عصر امروز در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد تیم حریف با به ثمر رساندن یک گل و کسب نتیجه یک بر صفر نفتی‌های گچساران را در خانه شکست دادند.
تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این دوره از رقابت‌ها تاکنون با انجام پنج  بازی، یک برد، چهار باخت و با کسب 3 امتیاز در جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
گفتنی است در هفته نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان  تیم آوالان کامیاران بود که در این دیدار زردپوشان گچساران با کسب نتیجه یک بر صفر  به پیروزی دست یافتند.
در هفته دوم این دیدار به مصاف سپید رود رش ررفتند که در این دیدار حریف رشتی با کسب نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را با باشکست بدرقه کرد.
      
نفتی های گچساران در هفته سوم میزبان شهرداری همدان بودند که در این  مصاف شهرداری همدان با نتیجه ۲ به صفر  و کسب 6 امتیاز نفت و گاز گچساران را در خانه شکست داد.
در هفته چهارم  نفتی های گچساران به مصاف تیم ویستا توربین تهران رفتند که در این دیدار شاگردان پیوس نفت و گاز گچساران را با شکست بدرقه کردند.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2گروه 14 تیمی برگزار می شود.
گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه Aقرار گرفته است.
 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار نفت وگاز گچساران
Iran, Islamic Republic of
تیم نفت و گاز گچساران امسال بناچار دست به جوان‌گرایی و بومی گرایی زده است.جوان ها فرصت میخواهند چون این تیم دیر بسته شد و بازیکن خوبی در آخر فصل نبود.باید صبر کرد و به جوانان شهرمان فرصت داد.امروز۶ بازیکن جوان بومی در ترکیب بود و این بی سابقه است.
پرچم بورس زيرپاي مالباختگان

پرچم بورس زيرپاي مالباختگان

سهامدارانی که طی ماه‌های گذشته بسیاری از سرمایه خود را از دست داده‌اند، برای اعتراض به ...
آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی ...
1