تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۸۴۵
پس از تاخیر زیاد برای افتتاح پروژه تمام‌شدۀ بیمارستان نرگسی؛

فعال بودن ۱۵۰۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد / افزایش ۲۰۰ درصدی جذب اسناد خزانه / اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ۵۶ درصد افزایش یافت / ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی / کسب رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال

۰
صدای کلانتری درآمد: معلوم نیست تاخیر در بهره برداری از این پروژه منافع چه افرادی را تامین می‌کند؟
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی استان نسبت به پارسال ۵۶ درصد افزایش داشته است، افزود: این در حالی است که امسال میانگین رشد اعتباری طرح‌های عمرانی در کشور ۲۰ درصد است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین کلانتری امروز دوشنبه (29 دی ماه) در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از نقد سازنده استقبال می‌کنیم ولی توهین را نمی‌پذیریم.
وی با تاکید بر اینکه از عملکرد مطلوب مدیران دفاع می‌کنیم، افزود: در صورت تخلف مدیری دستگاه‌های نظارتی ورود می‌کنند و به طور قطع با مدیر متخلف برخورد می‌شود.
استاندار با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم، عنوان کرد: کمیته ویژه آماده سازی پروژه‌های دهه فجر و در راستای بررسی طرح و پروژه‌های عمرانی تشکیل شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه در سال ۹۹ به استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: مدیران برای جذب اسناد خزانه در مدت زمان باقی مانده اقدام کنند.
کلانتری با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ پروژه در استان فعال است، بیان کرد: عواملی برای به سرانجام نرسیدن این پروژه تلاش می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی امکانات درمانی بیمارستان نرگسی گچساران خریداری شده است، تصریح کرد: این بیمارستان باید تا ۲۲ بهمن آماده بهره برداری باشد و هیچ توجیهی از هیچکدام از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.
کلانتری با بیان اینکه این پروژه حق مسلم مردم گچساران است، گفت: معلوم نیست تأخیر در بهره برداری از این پروژه منافع چه افرادی را تأمین می‌کند؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شده است، اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۱ میلیارد مترمکعب روان آب است ولی بعضی از مردم شهر یاسوج باید از آب چاه استفاده کنند و ۱۰ سال از زمان آغاز پروژه سد تنگ سرخ می‌گذرد در حالی که این پروژه باید در بازه زمانی ۲ ساله به پایان می‌رسید.
وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته یعنی هر سال تنها ۲, ۵ تا ۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده و تلاش مجموعه آب منطقه‌ای مجوز اعتبار از ظرفیت‌های ماده ۵۶ قانون الحاقی گرفته شد و این پروژه تا ۲ سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.
کلانتری پروژه پاتاوه به دهدشت را از دیگر پروژه‌های اولویت دار دانست و گفت: دوباره کاری ممنوع است و کلنگ هیچ پروژه‌ای برای بار دوم به زمین زده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:
 
یادداشت تاجگردون خطاب به استاندار؛ نگذارید در ماه‌های آخر دولت اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند

وی تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد یک ریال کم یا زیاد به مردم اطلاع رسانی کند و باید هرچیزی همانطور که هست به صورت شفاف به مردم اعلام شود.
کلانتری با بیان اینکه در بی سابقه ترین جنگ اقتصادی و تحریم ظالمانه قرار داریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره خواستار امید بخشی به مردم هستند در حالی که عده‌ای از نا امید کردن مردم لذت می‌برند.
وی از استقرار بالگرد امدادی در کهگیلویه وبویراحمد از بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: این بالگرد به صورت ۲۴ ساعته و ۱۲ ماه سال در استان استقرار خواهد داشت.
کلانتری ابراز کرد: می‌طلبد معاون جدید عمرانی نسبت به هماهنگی بین بخشی به ویژه حوزه محیط زیست و سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را انجام دهد.
وی خواستار حمایت از طرح ملی مسکن شد و گفت: از مجموع ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان و در بازه زمانی کمتر از یکسال ۲۵۰۰ واحد آن احداث شده و مابقی نیز با تلاش مدیران تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
  کلانتری خاطرنشان کرد: جاده استراتژیک پاتاوه به دهدشت، بیمارستان‌های گچساران، باشت و بهمئی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند.

    


وی خواستار هماهنگی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد و افزود: از ظرفیت شهرداران برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش ۲۰۰ درصدی عملکرد کهگیلویه وبویراحمد در جذب اسناد خزانه گامی مهم برای توسعه بیشتر استان است.
کلانتری با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی استان نسبت به پارسال ۵۶ درصد افزایش داشته است، افزود: این در حالی است که امسال میانگین رشد اعتباری طرح‌های عمرانی در کشور ۲۰ درصد است.
وی با تاکید بر اینکه سرانه یکی از شاخص‌های اصلی تولید اعتبارات است، عنوان کرد: برای استان ما سرانه بیش از یک میلیون تومان دیده شده است.
کلانتری با بیان اینکه میانگین منابع به مصارف در کشور ۸۵ درصد است، گفت: این میزان در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ درصد است.
وی با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال رتبه نخست کشور را به دست آوردیم، اظهار داشت: همچنان نیز خواستار افزایش پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های استان هستیم.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مشارکت مردم در تشییع جنازه‌ها گلایه کرد و گفت: وضعیت آرامستان ها باید مدیریت شود.
وی تاکید کرد: به شورای تأمین دستور دادم که هر فردی که در مراسم‌های تشییع جنازه و عروسی از اسلحه تیراندازی کند شناسایی، اسلحه وی ضبط و مجازات قانونی انجام شود.
   
کلانتری تصریح کرد: ایجاد رعب و وحشت در بین مردم قابل قبول نیست و شورای تأمین شهرستان‌ها نیز باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
وی خواستار نظارت بیش از پیش کمیته استانی نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی الزامات سلامت محیط و کار مدیریت بیماری کرونا شد و افزود: مدیر هر دستگاه اجرایی در صورت عدم رعایت پرو تکل ها و پس از اخطار سوم عزل می‌شود.
کلانتری خواستار مدیریت در توزیع اقلام خوراکی شد و گفت: در این راستا واحدهای عرضه افزایش یابد و زمان مراجعه مردم مدیریت شود.
وی خواستار تلاش همگانی برای مقابله با کرونا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
1