تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۲۹۷۳۸
 امام جمعه یاسوج مطرح کرد

نظارت‌های ضعیف و مطالبات غیر معقول عامل مشکلات کشور / اوضاع خطرناک بدحجابی

۱
۰
نظارت‌های ضعیف و مطالبات غیر معقول عامل مشکلات کشور / اوضاع خطرناک بدحجابی
کبنا ؛ امام جمعه یاسوج گفت: نظارت‌های ضعیف و مطالبات غیر معقول عامل مشکلات کشور است.
 به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با تسلیت ایام غم‌بار شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: آن حضرت فرمودند زاهدترین انسان‌ها کسانی هستند که از حرام می‌گریزند و مرتکب حرام نمی‌شوند و در مقابل وسوسه‌های شیطانی می‌ایستند پس دچار خطا نمی‌شوند.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لحظه به لحظه ممکن است از مسیر انسانیت خارج شده و دچار خطا شویم انسان در یک لحظه از عرش به فرش می‌رسد که حضرت فاطمه (س) ترک گناه را تنها راه می‌داند و آن حضرت شخصیت الهی دارد که خداوند توجه خاصی به او دارد و در میان موجودات انسان بارزترین خلقت است که خداوند به او کرامت بخشیده و از میان آن‌ها انسان‌هایی برگزیده که یکی از این برگزیدگان حضرت فاطمه (س) است.
 وی به حدیثی از پیامبر در خصوص آن حضرت اشاره کرد که‌ای فاطمه (س) خداوند به غضب تو غضب می‌کند و به رضای تو رضایت می‌دهد و وقتی تو از شخصی راضی شدی خداوند هم نسبت به او رضایت می‌دهد و اگر نسبت به شخصی غضبناک شده او هم مورد غضب خداوند قرار می‌گیرد و خدا به او لعنت می‌فرستد که این بالاترین مقام یک انسان است.
 امام جمعه یاسوج گفت: خدا با همه عظمت و کبریایی و بی‌انتهایی مدار خشم و غضبش یک انسان است که این انسان هم فاطمه زهراست و این مقام قابل دستیابی برای هر کسی نیست.
 آیت‌الله حسینی افزود: در فضیلت این بانوی مکرمه پیامبر می‌فرماید اول شخصی که وارد بهشت می‌شود فاطمه است این چه عظمت الهی است که خداوند شامل حال این بانوی مکرم کرده وقتی او وارد می‌شود هفتاد هزار فرشته اطراف آن حضرت هستند.
 امام جمعه یاسوج گفت: شخصیت حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه انسان‌هاست او آمده تا ما را هدایت کند آن حضرت مانند حور بهشتی است که در کالبد انسان تبلور کرده است.
     
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان این‌که خداوند ظرفیت اعلی علیین هم به انسان داده اظهار کرد: حضرت فاطمه از عرش به خاک فرود آمده تا به ما درس زندگی و خدایی شدن و عبادت بیاموزد حجاب و حیا از درس‌های آن حضرت به زنان است.
 وی اظهار کرد: روز به روز حجاب و عیار زنان ما مع‌الاسف در معرض خطر است پوشش‌های نامناسب این لباس‌های امروزی و چسبناک و بدن نما و موهای بیرون در شأن انسان نیست کار حیوانات است خدا از انسان حیا خواسته حیای انسان گران قیمت است جایز نیست هر چشمی به زن نگاه کند باید این گوهر در صدف بماند همه باید مواظبت کنیم زیرا رفته رفته وضعیت رو به سوی خطر می‌رود.
 آیت‌الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های هفته به ایام سرد سال اشاره کرد که همه باید در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنیم زیرا گاز با هزینه زیاد در اختیار ما قرار می‌گیرد و بدون رعایت صرفه جویی گاز مصرف می‌کنیم گاه می‌شود با پوشیدن لباس گرم صرفه جویی کرد.
 وی افزود: در مصرف برق هم باید به گونه اسلامی و به دور از اسراف مصرف کنیم این از وظایف دینی و ملی ماست خداوند از ما خواسته که نعمت خدا را از دست ندهیم گاز و برق و آب نعمت خداست و با هزاران زحمت استحصال می‌شود و به دست ما می‌رسد.
 نماینده رهبری معظم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث تقسیم وظایف قوای سه گانه در کشور که مسئولیت اداره کشور را بر عهده دارند هر سه قوه زیر نظر رهبری و هر کدام وظیفه خاص خود را دارند.
 وی افزود: وظایف هر قوه سنگین است و اگر هر قوه‌ای در مسیر خود قدم بردارد مشکلات برطرف می‌شود چیزی که امروز رنج می‌بریم و مشکل برای کشور شده عدم نظارت و مطالبات غیر قانونی است، باید هر دستگاهی در مسیر خود حرکت کند اما برخی قوا در حوزه کاری خود حرکت نمی‌کنند و نظارت را به خوبی اجرا نمی‌کنند که مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
 آیت‌الله حسینی عنوان کرد: اگر نظارت نمایندگان قوی شد و در همه امور مطالبه‌گری و تحقیق و تفحص کنند اتفاقات بسیار خوبی می‌افتد مردم هم باید از نمایندگان مجلس مطالبات قانونی داشته باشند باید مطالبات ما از مسئولان در مسیر قانونی و عقلانی باشد زیرا بخشی از مشکلات ما به مطالبات غیر قانونی و عدم نظارت‌ها برمی‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاک
Iran, Islamic Republic of
جامعه رو پرت.کردید حالا دم از حجاب میزنید
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1