تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۲۹۵۵۶
کبنا گزارش می دهد؛

فراخوان تشکیلات سروهای آزاد خطاب به کاندیداهای انتخابات گچساران و باشت

۱
فراخوان تشکیلات سروهای آزاد خطاب به کاندیداهای انتخابات گچساران و باشت
کبنا ؛اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی در سرنوشت مردم هر دیاری بر همه روشن است، از طرفی یکی از راه های شناسایی کاندیداهای اصلح پرسشگری و مطالبه برنامه و شناسایی تفکر و شایستگی یک نامزد انتخاباتی است، از این رو، تشکیلات سروهای آزاد به نمایندگی جمعی از مردم در شهرستان گچساران نامه ای خطاب به کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره گچساران و باشت نوشته است:
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، کاندیداهای محترم انتخابات میاندوره مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت
سلام علیکم
احتراما تشکیلات سروهای آزاد در نظر دارد کما فی السابق با بررسی علمی و میدانی برنامه ها و سوابق کاندیداهای محترم گزینه اصلح را به دور از تعصبات قومی ، سیاسی و صرفا بر اساس شایستگی ها برای خود انتخاب کند و به مردم جهت تصمیم گیری بهتر معرفی نماید.
از همین رو پس از مشورت با نخبگان شهرستان و استان و کشور و بررسی همه جوانب سوالاتی را در سه قالب منطقه ای ، استانی و ملی طراحی کرده است که از این طریق آنها را به سمع و نظر شما می رساند.
لازم به ذکر است این تشکیلات تنها کاندیداهایی را مورد بررسی قرار می دهد که به این نامه پاسخ دهند و البته معیار و شاخص سروهای آزاد برای رسیدن به گزینه اصلح مواردی از قبیل سوابق اجرایی و مدیریتی کاندیداها ، قابلیت اجرایی برنامه ها ، ظرفیت رای آوری و همراه ساختن مردم با برنامه ها خواهد بود.
سوالات تشکیلات سروهای آزاد
منطقه ای:
۱_ چه برنامه ای برای ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد شرایط تولید و راه افتادن شهرکهای صنعتی چهاربیشه و خان احمد دارید؟
۲_در باب رفع تبعیض و بی عدالتی و انحصار موجود در فرصت ها و تسهیلات و امکانات چه برنامه ای دارید؟
۳_در قبال انتصابات شهرستان و حمایت از مدیران سالم و کارآمد بدون نگاه جناحی و قومی و استفاده از تمام ظرفیت ها چه نظری دارید؟
۴_درحوزه حمایت از منابع طبیعی مثل آب و جنگل و اراضی کشاورزی و مبارزه با زمینخواری و کوه خواری چه برنامه کاربردی مد نظر دارید؟
۵_از آنجایی که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سطح ملی بخش عمده ای تولید کشور را داراست و در شهرستان نیز با چند هزار نیرو و همینطور خانواده های آنان جمعیت زیادی را در خود جای داده است ، چه برنامه ای برای افزایش سهم گچساران در تصمیم گیری و تصمیم سازی صنعت نفت کشور و همینطور رسیدگی به وضعیت شغلی و معیشتی کارگران گچسارانی دارید؟
استانی:
۱_برنامه شما در قبال مشارکت بیشتر شهرستان در سطح مدیریت استان و حضور فعال در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی چیست؟
۲_برای برجسته کردن نقش استان در افزایش تولید و نقش موثرتر استان در سطوح بالای مدیریت کشور در بخش های مختلف علمی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی چه برنامه ای دارید؟
ملی
۱_از آنجایی که فتنه و نفوذ خط قرمز رهبری و کشور محسوب میشود نظر صریح خود را در رابطه با فتنه ۸۸ و موضوع نفوذ اعلام بفرمایید.
۲_نظرتان درباره دلیل مشکلات اقتصادی کشور و راه حل های اجرایی آن بفرمایید.
۳_در مورد بودجه های سالهای اخیر و فشار کسری آن بر مردم چه نظری دارید و راه حلتان چیست؟
۴_در موضوع سیاست خارجی چه نظری دارید و آیا روند فعلی را قبول دارید؟
۵_عملکرد مجلس فعلی را تا اینجای کار چگونه ارزیابی می کنید؟
۶_ چقدر به شفاف بودن رای خودتان در مجلس به نفع مردم در تصمیمات مهم اعتقاد دارید و حاضرید آرا خود را در معرض قضاوت موکلین قرار دهید؟
۷_نظرتان درباره FATF و عضویت ایران در این کنوانسیون چیست و فکر می کنید چقدر می تواند روی رفع انسداد سرمایه های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف ، اثر گذار باشد ؟
برنامه کلی شما در باب وظایف نمایندگی اعم از قانون گذاری و نظارت در سه سطح منطقه ای ، استانی و ملی چیست؟
بدیهیست کاندیداهای محترم پنج روز پس از انتشار این نامه فرصت دارند پاسخ های خود را به صورت نامه از طریق ایمیل به ادرس sarvhayeazad57@gmail.com به صورت مکتوب یا مجازی تحویل دهند و سروهای آزاد با طرح پاسخ ها در گروه های تخصصی و طراحان سوال در اولین فرصت نظر خود را اعلام خواهد نمود.
ضمنا کاندیداهای محترم می توانند سوالات سروهای آزاد و پاسخ های خود را جهت آشنایی بهتر جامعه خصوصا فرهیختگان برنامه محور، در صفحات شخصی و وبلاگ های خود منتشر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1