تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۲۹۵۰۰
ادامه ناکامی های تیم نفت و گاز در هفته چهارم لیگ دسته دو؛

تیم نفت و گاز گچساران با سه گل مغلوب حریف شد

۰
تیم نفت و گاز گچساران با سه گل مغلوب حریف شد
کبنا ؛در اولین روز از هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف ویستا توربین کرج رفت که 3 بر صفر این بازی را به حریف خود واگذار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، روز شنبه 20 دی ماه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف ویستا توربین کرج رفت که 3 بر صفر با گل های جهانگیر عسکری، مرتضی حسینی، جواد مولایی بازی را به حریف خود واگذار کرد.
جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پیش از این بازی اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه ما هماهنگی بازیکنان با جو لیگ دو است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از باشگاه نفت و گاز گچساران، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تنها در فاصله دو روز مانده به شروع بازیها کادرفنی و بنده هدایت تیم را برعهده گرفتیم و زمان کافی برای شناخت توانایی ها و پیاده کردن تاکتیک مورد نظر کادرفنی را نداشتیم.
جعفری افزود : هر چه زمان که بگذرد این هماهنگی و ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان و سایر اعضای تیم بیشتر و قوی تر می شود و بازی به بازی با شناخت بهتر از همدیگر به اهداف مد منظرمان دست خواهیم یافت.
این سرمربی شاغل در لیگ دو در خصوص بازی مقابل تیم ویستا توربین تصریح کرد : جنگ نابرابری در پیش داریم و باید در خانه متمول ترین تیم این گروه بازی کنیم ، تیم ویستا توربین بازیکنان باتجربه و نامداری جذب کرده و با هدف صعود به لیگ یک پای به بازیها گذاشته و قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر روز فردا و تقابل با این تیم هستیم.
جعفری در پاسخ به سوالی مبنی بر حساسیت بالای تقابل اندیشه های او و فرشاد پیوس ‌در دیدار فردا اظهار داشت : بدلیل مربیگری طی سالیان اخیر در لیگ دو کاملا با اندیشه های آقای پیوس آشنایی دارم و با توجه به سبک بازی این تیم فکر می کنم بازی بسیار زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود و با امیدواری زیاد شاگردان ما آماده این دیدار هستند.
سرمربی سابق تیم نفت امیدیه با بیان اینکه جوان ترین و‌ کم تجربه ترین تیم تاریخ ادوار گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران را در اختیار دارد گفت : جدا از شرایط پیش آمده در فصل جاری برای باشگاه و کم شدن شدید هزینه ها ، شخص بنده همواره اعتقاد راسخی به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمم دارم و انرژی و انگیزه خوبی در بین این جوانان شاهد هستیم و بزودی به تیم یکدستی تبدیل خواهیم شد.
وی یادآور شد : بومی های باتجربه و قدیمی باشگاه از تیم جدا شدند و اکثر بومی های تیم بازیکنان جوانان و رده امید این شهر هستند و آنچه برای کادرفنی زیبا و دلنشین هست ، جدیت و تلاش این بچه ها است که نوید روزهای درخشانی برای فوتبال این شهرستان می دهد.
جعفری اشاره ای هم به نتایج کسب شده این تیم و سایر رقبا داشت و عنوان کرد : به جرات می گویم در طی سه بازی قبلی و از 270 دقیقه بازی ، تیم ما تنها 70 دقیقه بد بوده و تیم شهرداری همدان با شکست به صدر جدول گروه می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1