تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۲۹۲۹۵
با صدور پیامی؛

دبیر جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

۳
۰
دبیر جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت
کبنا ؛حجت الاسلام عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی در گذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
انالله و انا الیه راجعون
با تأسف و تأثر شدید ارتحال ملکوتی فقیه عالیقدر، فیلسوف بزرگ شرق و غرب، اسلام شناس حقیقی، استاد نظری و عملی اخلاق و عرفان، مغز متفکر و اندیشمند جهان اسلام، عالم مبارز و مجاهد انقلابی وعماررهبرمعظم انقلاب علامه آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی که خسارتی جبران ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و جهان اسلام می‌باشد قلوب همه‌ی مسلمانان و مؤمنین بویژه جریان انقلابی رابه درد آورده است. ایشان تمام عمر بابرکت خود را صرف مبارزه با جریان‌های فکری التقاطی و غیراسلامی نمودند و از روزهای آغازین نهضت بزرگ انقلاب اسلامی همراه ویارویاورامام خمینی رحمت الله علیه بوده وبعدازامام بزرگوارنیزبه عنوان عمار رهبری معظم انقلاب حضرت آیةالله العظمی امام خامنه‌ای عزیز نیز با تمام وجوددرمقابل افکارباطل غرب گرایان و فتنه گران و منحرفان فکری ایستاده و تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کرده است و همانند کوهی استوار در مقابل مخالفان اندیشه ناب ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی که پشتوانه واقعی انقلاب ونظام اسلامی است ایستاده وبه تبیین وروشنگری ولایت فقیه پرداخته وتمام تشنگان معرفت راازچشمه جوشان معرفت خودسیراب نموده است.
رحلت جانگداز آن عالم ربانی را محضربقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ومقام معظم رهبری, مراجع معظم تقلید, حوزه‌های علمیه، عموم متدینین، شاگردان و ارادتمندان ایشان، بویژه به خانواده محترم، معزز و فرزندان عالم و فاضل آن شخصیت بزرگ تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان، برای آن عالم جلیل القدر همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.
---------------------------------------------
طلبه حقیر
محمدعبدی پور
دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه وبویراحمد
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف جبهه پایداری
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
تا چند روز پیش من جبهه پایداری را خیلی قبول داشتم ولی.... در کلینیک تامین اجتماعی یه حرکتی انجام داد که همه ما پشیمان شدیم . از جبهه پایداری به خاطر این حرکت نفرت عجیبی درست کردم . فهمیدم منفوریت مردم از جبهه پایداری بی دلیل نیست به خاطر امثال.
Iran, Islamic Republic of
حیف جبهه پایداری
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1