تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۹۳
یکی از پرسنل حراست شهرداری دوگنبدان نوشت؛

توضیحاتی در خصوص مطلب «شهرداری دوگنبدان فراموش کرده لامپ ها را روشن کند؟»

۰
توضیحاتی در خصوص مطلب «شهرداری دوگنبدان فراموش کرده لامپ ها را روشن کند؟»
کبنا ؛در پی درج گزارشی مردمی با عنوان «شهرداری دوگنبدان فراموش کرده لامپ ها را روشن کند؟/ناامنی در پارک های گچساران»، در تاریخ ۷دی در سایت کبنا نیوز «بهگام شفیعی» یکی از پرسنل حراست شهرداری دوگنبدان جوابيه‌ای را ارسال كرده است.
به گزارش کبنا نیوز، در متن این جوابیه آمده است در راستای تنوير افكار عمومی و در جواب به خبر منتشر شده در پایگاه خبری کبنا نیوز، نظر شهروندان و مخاطبان فهيم و نكته‌سنج را به توضيحاتي در اين باره معطوف می دارم.
۱-بارها در خبرها و رسانه ها اعلام شده تغییر رنگ شهرها به معنای کنترل بیماری نیست و هرگونه سهل انگاری در رعایت موارد بهداشتی منجر به این می شود که دوباره در مسیر صعودی ابتلا و مرگ و میر قرار بگیریم.
پس قابل توجه است که وضعیت نارنجی در شهر گچساران و بسیاری از شهرها شکننده است و اگر مردم پروتکل ها را به طور جدی رعایت نکنند ممکن است دوباره با تغییر رنگ محدودیت ها تشدید شود.
۲-قطع روشنایی بوستان ها و پارک ها بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و جهت جلوگیری از اجتماع شهروندان در این مکان ها بوده و شهرداری ملزم به اجرای این مصوبه و دیگر مصوباتی است که در حیطه کاری آن می باشد.
۳-از سایت ها و رسانه های معتبر می خواهیم جهت ادامه دار بودن سیر نزولی بیماری کرونا در سطح شهر و پایداری وضعیت کنونی با دستگاههای اجرایی همکاری و همسویی لازم را داشته باشند.
از دادستان محترم شهرستان گچساران تقاضا دارم به سایت ها و خبرگزاری ها تذکر داده که قبل از انتشار هرگونه خبر و گزارشی از صحت و سقم آن خبر اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به نشر آن نمایند.
در پایان موفقیت و سربلندی روزافزون اهل رسانه که چشم بینای جامعه در بیان کاستی ها و نمایش روشنایی ها هستند را از خدواند منان خواستارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1